Van ProCenter - nowe podejście do obsługi klienta

Od doradztwa, przez zakup, po serwis - Mercedes-Benz Vans otwiera kolejne salony Van ProCenter, w których o klientów dba tak, jak przystało na markę premium.

- Chcemy, żeby nasz klient doświadczył najwyższej jakości i standardów Mercedes-Benz Vans na każdym etapie kontaktu z naszą marką. Mówiąc najprościej, chcemy zapewnić naszym klientom najlepszą obsługę – mówi Christoph Stemmer, dyrektor zarządzający Mercedes-Benz Vans w Polsce.

Dzieje się tak w salonach Van ProCenter, które zapewniają nowe standardy w zakresie jakości, doradztwa, dostępności produktu oraz serwisu. Opracowano je z myślą o rosnących potrzebach klientów. W salonie Van ProCenter każdy może liczyć na profesjonalną obsługę już od chwili przekroczenia jego progu. Jak to wygląda w praktyce? Można to opisać pięcioma kluczowymi hasłami.

Po pierwsze, wybór. Odwiedzając salon Van ProCenter, klienci mogą być pewni pełnej ekspozycji dostawczych Mercedesów, a także szerokiego wyboru aut używanych w certyfikowanym standardzie jakościowym. Jazdy testowe wybranym modelem są przeważnie możliwe już w ciągu 48 godzin. Na życzenie wyszkoleni pracownicy mogą zaoferować indywidualnie dopasowane usługi finansowe. Ponadto klient ma do wyboru kilka modeli (od Citana po Sprintera) w wielu wersjach zabudowy – część z nich jest dostępna w specjalnym, zadaszonym carporcie, na placu przed salonem. To pozwala znaleźć auto idealnie dopasowane do swoich potrzeb

Po drugie, serwis. Oferta salonów Van ProCenter w zakresie serwisu obejmuje kompleksowe usługi serwisowe (m.in. przeglądy, pełną diagnostykę, przechowalnię opon), stałe, niskie ceny napraw eksploatacyjnych, Service24h i wiele innych świadczeń.

Po trzecie, eksperci. W Van ProCenter na klientów czekają prawdziwi eksperci od samochodów dostawczych: specjalnie przeszkoleni doradcy handlowi oraz serwisowi, technicy i sprzedawcy części zamiennych.

Po czwarte, dostępność. Wydłużone godziny otwarcia salonów oznaczają maksymalną dyspozycyjność, szczególnie ważną dla osób prowadzących własne firmy.

Po piąte, mobilność. Jeśli na czas awarii klient potrzebuje samochodu zastępczego lub w okresie dużego obciążenia zleceniami chce zwiększyć moce przewozowe, Van ProCenter oferuje szeroki wybór pojazdów zastępczych – szybkie rozwiązanie, które pozwala skupić się na najważniejszym, czyli na wykonywaniu pracy. Dodatkowo pakiet usług zwiększających mobilność minimalizuje ewentualne przestoje oraz maksymalnie skraca czas pobytu samochodu w serwisie.

Salony we wszystkich dużych miastach

Salony Van ProCenter uruchomiło dotychczas siedmiu dealerów w Polsce: Mercedes-Benz Wróbel Wrocław, Mercedes-Benz Sosnowiec, Auto Idea Łomianki/Warszawa, MB Motors Janki/Warszawa, Mojsiuk Szczecin, Auto-Studio Łódź i Sobiesław Zasada Automotive Kraków. Kolejnych osiem dołączy do nich do końca 2018 roku, tak by we wszystkich dużych miastach w Polsce salony Van ProCenter były dostępne.

- Van ProCenter gwarantuje nie tylko wyższy standard. To także zespół dedykowanych specjalistów w zakresie samochodów dostawczych, gotowy, by zapewnić klientom najlepszą możliwą obsługę - podsumowuje Christoph Stemmer.  

Więcej o:
Copyright © Agora SA