Citroen C4 Picasso | Test | Minivan w świecie SUV-ów

19.06.2017 08:00
Citroen C4 Picasso i Grand Picasso FL

Citroen C4 Picasso i Grand Picasso FL (fot. Citroen)

W ubiegłym roku Citroen C4 Picasso przeszedł facelifting. Z zewnątrz auto zmieniło się niewiele. I dobrze, bo kompaktowy minivan wciąż wygląda bardzo nowocześnie. Znacznie więcej zmieniło się we wnętrzu. Citroen wyposażył C4 Picasso w nowoczesne systemy bezpieczeństwa wspierające kierowcę. Czy francuski minivan jest dobrą alternatywą dla SUV-ów? Sprawdziliśmy to. Zobacz test video i poznaj naszą opinię o nowym C4 Picasso.

Citroen C4 Picasso | Test | Minivan w świecie SUV-ów

Znacznie więcej o nowym Citroenie C4 Picasso dowiesz się: TUTAJ.

Komentarze (32)
Citroen C4 Picasso | Test | Minivan w świecie SUV-ów
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Oceniono 26 razy 22

    Troche to smutne, że robią artykuł sponsorowany a nie informują o tym, to nieuczciwe. Z resztą, podawanie samych zalet auta a żadnych wad juz jest mocno podejrzane. Szkoda, bo auto jest faktycznie niezłe, sam takie auto użytkuje od prawie 2 lat, jestem bardzo zadowolony no ale to nie jest bez wad

  • Gość: GC4P

    Oceniono 21 razy 9

    Dla tych co przewoza trójkę dzieci z tylu, C4P większość SUVow deklasuje.

  • Gość: Fan cytrynek

    Oceniono 9 razy 5

    Mam nówkę ze stycznia tego roku. Wczesniej przerobiłem C5. Póki ci zero kłopotów i autko spisuje się doskonale - na liczniku pęka właśnie 18 000 km. Silnik 2,0 HDI 150 KM sprawuje się doskonale - 180 na autostradzie bez problemu 140-150 bez żadnego wysiłku.. Średnia spalania autostradowa to około 6,5-6,7 / 100 km .Przy spokojnej jeżdzie około 80-100 km/h można zejść poniżej 5,5l /100km. Ogrom miejsca dla każdego, 3 foteliki z ISO Fix z tyłu i dzieciaki mają full miejsca + 2 rozkładane w bagażniku z których już korzystałem kilka razy na krótszych dystansdach. Do tego fantastycznie przeszklona kabina (mam wersję z szklanym dachem) - mega przyjemność z jazdy. Wyposażenie najwyższe z wyłączeniem pełnej skóry,(na co komu pełna skóra przy trójce małych dzieciaków) Komfort i wykończenie wnątrza rewelacja. Do tego cały zestaw systemów wspomagania jazdy i kierowcy. Fotel podgrzewane, z masażami a dla pasażera dodatkowo elektryczny podnózek. Ogólnie w tej cenie w tym segmeńcie nie ma lepszego auta. Ford porównywalnego wyposażenia nie ma nawet w ofercie a ceny za najwyższe wersje S-max czy Galaxy są śmiesznie wysokie za tę bidę w środku. Odnośnie żal mi mniejszych ale "napompowanych" SUV-ów gdzie trzeba wyłożyć więcej kasy za bidę w środku. Ale za to można przyszpanować przed sąsiadem :)

  • Gość: kevlar_pl

    Oceniono 1 raz 1

    Miałem ostatnio z wypożyczalni, zrobiłem 2500 km. Wygodny na trasę, spalanie diesel 6,5 litra w ciagu 4 dni I 2,5 k km. Dla pasażerów też ok. Jedyny feler dla mnie to wyświetlacze- kompletne dno, absolutnie nie intuicyjne, próba ustawienia czegokolwiek w czasie jazdy grozi wypadkiem. W sumie jako pojazd rodzinny sprawsza się chociaż nie dla większej rodziny ja mam 5 dzieci I Chryslera GV- nic go nie pobije jeśli chodzi o przewożenie 7 os rodziny. Acha I jeszcze jedno- kupiłem go nie za 500+ kilka lat temu.

  • Gość: kierofca cytryny

    Oceniono 13 razy -3

    nie witam sie z Wami bo wszyscy widzielismy sie juz dzisiaj rano u mechanika...

  • Gość: Waclaw

    Oceniono 15 razy -7

    Nie widzialem, ale nie podoba mi sie

  • jugo

    Oceniono 28 razy -10

    nauczony doświadczeniem kupuje tylko nowe auta i nie mam z nimi żadnego problemu, teraz kupiłem Peugeota 2008 z automatem w wersji allure 110 KM silnik 1.2 i powiem Wam super autko do miasta :).
    za kilka lat kupię P 3008 lub "Miśkę" i żadnej używki.

  • Gość: szej

    Oceniono 40 razy -16

    Wszystko fajnie, ale do czasu jak nie wsiądziesz do A8 z 2000, np. takiego jak mój. Ta moc, przyczepność i przeszczeń powalają. Mam V8 3.3 TDI, silnik może żadki, ale pracuje potężnie jak kombinat hutniczny. Skrzynia mi trochę szarpie, ale na razie nie naprawiam, bo nie mam kasy (kupiłem alu 19). Może po wakacjach.

  • Gość: Gosc

    Oceniono 25 razy -19

    Suv marki citroen to mniej wiecej jak limuzyna marki fiat albo wieswagen.....
    Mozna sie usmiac, naprawdę....

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX