Subaru Outback - ceny w Polsce. Poznaliśmy polski cennik nowego modelu

W polskich salonach debiutuje zmodyfikowana wersja Subaru Outback. Model przeznaczony na rocznik modelowy 2018 przynosi kilka zmian. Z oferty znika silnik wysokoprężny o mocy 150 KM.
Subaru Outback 2018 Subaru Outback 2018 fot. Subaru

Subaru Outback - ceny w Polsce

W nowej wersji Outbacka uwagę zwracają szczegóły stylistyczne nadwozia. Auto otrzymało zmienioną osłonę chłodnicy, zderzak i grafikę z reflektorach. Fani silników wysokoprężnych pracujących przeciwsobnie nie będą zadowoleni. Z cennika znika 2-litrowy diesel o mocy 150 KM.

Subaru Outback 2018 Subaru Outback 2018 fot. Subaru

Subaru Outback - ceny w Polsce

Zamiast tego w ofercie jest dostępny benzynowy boxer o pojemności 2,5 litra. Jednostka rozwija 175 KM maksymalnej mocy i 235 Nm momentu obrotowego. Średnie zużycie paliwa podawane przez producenta wynosi w cyklu mieszanym 7,3 l/100 km.

Subaru Outback 2018 Subaru Outback 2018 fot. Subaru

Subaru Outback - ceny w Polsce

Na liście wyposażenia Subaru Outback 2018 MY znajdziemy m.in. system bezpieczeństwa EyeSight.

Subaru Outback 2018 Subaru Outback 2018 fot. Subaru

Subaru Outback - ceny w Polsce

Pełny cennik modelu prezentuje się tak:

- 2.5i Active + CVT: od 37 000 euro (156 tys. zł)

- 2.5i Comfort + CVT: od 39 000 euro (164 tys. zł)

- 2.5i Exclusive + CVT: od 41 900 euro (176 tys. zł)

Niestety, Subaru nie podaje polskich cen w złotówkach. W nawiasach podaliśmy więc kwoty przy dzisiejszym kursie euro (2 maja).

Więcej o:
Komentarze (51)
Subaru Outback - ceny w Polsce
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: FAN Subaru. Dawniej

    Oceniono 18 razy 12

    Paleosamochód. Za blisko 200tk.

  • Gość: abc

    Oceniono 32 razy 12

    Dramatu Subaru ciag dalszy. Mazda CX3 ma 205Nm z 2litrow pojemności - jezdzi dynamicznie, ale bez szalu. OUTBACK tu auto dwa razy wieksze i ciezsze a ma ledwie 235Nm z 2.5l. Jeszcze bezczelnie mowia, ze 170 tys PLN to tanio. Przy nowym Mercedesie A to jak muzeum na kolach i zaden Eyesight mu nie pomoze, bo teraz asystenta hamowania ma niemal kazde auto.

  • Gość: Przyjaciel Subaru

    Oceniono 21 razy 9

    Super 👌 2.5 l. To najlepszy silnik w Subaru.
    Jeździłem 8 lat, bez większych problemów.
    A prowadzenie Subaru? 😀 To trzeba samemu spróbować.
    Polecam każdemu

  • z_y_z_k

    Oceniono 13 razy 7

    wykopalisko po liftingu , niestety ,

  • Gość: 2oz

    Oceniono 9 razy 5

    dla zazynaczy szrotow z faterlandu, moje auto to Subaru Outback 3,6R. /6cylindrow, 3.6 l petrol/ 191kw 6000 rpm , 350Nm 4400rpm, symetryczny naped na wszystkie cztery kola,jeden z najlepszych SUW AWD w swojej klasie, to wyroznia je od innych aut.nalezy o tym pamietac, ze to nie jest samochod na zakupy czy tez uliczne wyscigi, to jest samochod do wygodnej i bezpiecznej jazdy, ciagniecia lodzi bez obawy ,ze pojdzie chlodnica,przesfif? to 213mm, wiec rownie dobry jest do jazdy wterenie,porownywanie tego auta z innymi klasami jest bezsensowne,posiadam rowniez nowa CX3 Akari, silnik 2.0l AWD ale nawet nie mysle porownywac obu ,bo i po co?

  • darpodinio

    Oceniono 12 razy 4

    Po raz kolejny się pytam. Dlaczego tylko w forku (jeszcze) jest dostępny silnik 2.0 DIT (direct injection turbo, benzyna nie diesel) 240KM? Co za problem wykorzystać go w Outbacku, a wersję 1.6 DIT z levorga w imprezie?

  • iwanme

    Oceniono 8 razy 4

    Całkiem spoko auto jako auto, znajomy miał poprzedni model. Jedyny większy minus to koszmarna cena części, nieraz droższych niż w klasie premium.

  • fan.tomas

    Oceniono 7 razy 3

    Mam juz trzeci samochod Subaru. Forestera i OBK-a w dieslu i teraz OBK z CVT w benzynie.
    Swietne samochody rodzinne. Kombinacja CVT z Eye Sight jest rewelacyjna zarowno w korku jak i na trasie. Spokojnie mozna sie zmiescic w 7 litrach na trasie, z 4 osobami na pokladzie i trumna na dachu.
    Samochod bardzo przestronny i wygodny na dluga jazde. Jezdzilem paroma innymi wynalazkami europejskiej produkcji i ngdy wiecej tego g... opakowanego w blyszczacy papierek nie kupie. Kto nie jezdzil Subaru niech do niego wsiadzie i sie przejedzie.... Nie ma zbedznych bajerow, jest ergonomiczny i prosty w obsludze, a za to niezawodny.
    Problemy z silnikiem diesla znane byly tylko w Polsce, a powod jest jeden, tak samo jak zapychajacych sie DPF-ow - potwornie kiepsak jakosc paliwa made in Orlen i Lotos.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX