-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Z mojej praktyki moge napsac krotko ,wymieniaj plyn w przekladni raz na rok po lecie ,po upalach ( nie pozwalaj na przepukiwanie<tutaj nazywaja flash transmission> tylko spuszczenie starego plynu ,wymiana filtra.) Druga sprawa dobrze by bylo zainstalowac osobna hlodniczke do hlodzenia plynu przekladni.
-
-
-
-
naprawa skrzyni i konwertera w przypadku skrzyni amerykańskiego to 6 tys w górę.... chyba że samodzielnie wyjmiesz skrzynię, kupisz regenerowany konwerter, rozebraną skrzynię zawieziesz do specjalisty a potem całość złożysz i zamontujesz.... a skrzynie lecą przy przebiegach już 150 tys .... Jeśli autor wskaże mi warsztat który zrobi skrzynię i sprzęgło hydro do chryslera za 3 tys - jutro tam jadę.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dlaczego nikt nie zapyta w 20 punktach napraw jaki automat wybrać tylko przepisują innych wszędzie w internecie to samo te same teksty.
Ni jak ma się to do życia to co tu jest napisane przykład ?:-
-gdzie opis tysięcy Automatów DPO (francuskie) jakie jeżdżą po drogach ?
-gdzie opis pozostałych tysięcy automatów stosowanych w Volvo ?
-gdzie opis najpopularniejszych w PL automatów stosowanych w BMW od GM i ZF ?
Opisują małą grupkę aut z automatem a to czego jest tysiące na drogach zero informacji ????
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Gość: dziad
Oceniono 12 razy -8
Elektromobilność to przyszłość, olac ceny paliw