Skoda Kodiaq Laurin & Klement - duży SUV w wydaniu premium

Już w Genewie zobaczymy Skodę Kodiaq Laurin & Klement. Będzie to najlepiej wyposażone i najbardziej luksusowe wcielenie popularnego dużego SUV-a.
Skoda Kodiaq Laurin & Klement Skoda Kodiaq Laurin & Klement fot. Skoda

Skoda Kodiaq Laurin & Klement - elegancka stylistyka

Tuż przed marcową premierą Skoda pokazała nam trzy pierwsze zdjęcia Skody Kodiaq Laurin & Klement.

Sygnowaną nazwiskami założycieli marki wersję SUV-a rozpoznamy po eleganckim, chromowanym grillu, 19-calowych felgach, oświetleniu Full LED w standardzie, zadziornym końcówkom wydechu oraz plakietkom "Laurin & Klement" rozmieszczonych w strategicznych miejscach na nadwoziu.

Skoda Kodiaq Laurin & Klement Skoda Kodiaq Laurin & Klement fot. Skoda

Skoda Kodiaq Laurin & Klement - bogato wyposażone wnętrze

Skoda Kodiaq Laurin & Klement ma dawać kierowcy i pasażerom poczucie luksusu bliskiego klasie premium. Stąd skórzana tapicerka z emblematami "Laurin&Klement" na oparciach foteli, wykończenie deski rozdzielczej Piano Black, oświetlenie nastrojowe oraz stalowe nakładki na pedały.

Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy m.in. elektrycznie sterowany fotel kierowcy z funkcją pamięci, system nawigacji Columbus, dźwiękochłonne szyby boczne z przodu, AREA VIEW CAMERA - system kamer 360° i topowy system audio (Sound System Canton).

Na liście opcji pojawi się też kilka nowości. Przykładowo, na pierwszym zdjęciu widzimy wirtualny kokpit, zastępujący klasyczne analogowe zegary. Pierwszym modelem Skody, który dostał cyfrowe zegary był Karoq. Niedawno trafiły one jednak też na pokład Octavii, a teraz również Kodiaqa.

Skoda Kodiaq Laurin & Klement Skoda Kodiaq Laurin & Klement fot. Skoda

Skoda Kodiaq Laurin & Klement - silniki

Skoda Kodiaq Laurin & Klement przynosi zmiany pod maską popularnego SUV-a. Wraz z wersją L&K pojawią się nowe jednostki silnikowe: 1.5 TSI o mocy 150 KM oraz 2.0 TSI, którego moc wzrasta ze 180 KM do 190 KM. Dwie najsilniejsze jednostki (2.0 TSI, 2.0 TDI), współpracujące z automatyczną skrzynią DSG, dostępne są standardowo z inteligentnym napędem 4x4. W wersjach 4x4 model wyposażony jest także w DCC - czyli adaptacyjne zawieszenie.

Więcej o:
Komentarze (8)
Skoda Kodiaq L&K - premiera, zdjęcia, wyposażenie
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Andrzej T

    Oceniono 3 razy 3

    Plakietki "Laurin & Klement" rozmieszczone w strategicznych miejscach na nadwoziu? Tego jeszcze tu nie grali.

  • liczbynieklamia

    Oceniono 12 razy 2

    I dobrze. Skodami w wersjach Laurin&Klement zawsze jeździło się całkiem przyjemnie. Fajne wnętrza, przyzwoite materiały, niezłe wyposażenie. Bez porównania do modeli bazowych. Taka Felicia L&K (a przecież to był bardzo skromny samochód w podstawowej wersji) miała np. skóry niedostępne w wielu samochodach z tego samego segmentu. Podobnie bardzo lubiłem np. Fordy Ghia z końca XX wieku - teraz taką rolę ma pełnić Vignale. Pozostaje oczywiście kwestia ceny. Jest drogo. Nawet bardzo. Ale prawda jest taka, że u konkurencji premium za taki poziom wyposażenia trzeba zapłacić jeszcze zdecydowanie więcej.

  • Gość: 007

    Oceniono 7 razy 1

    Mojemu Poldkowi w wersji Klemens Branicki też nic nie brakuje, a skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać.

  • Gość: scaraball

    Oceniono 3 razy 1

    Świetne auto! ......tylko ten Dudek mnie wkurza.

  • Gość: Wolfgang

    Oceniono 10 razy 0

    Skoda i premium ha ha ha ;-)

  • jck12

    Oceniono 12 razy 0

    Jak zostać człowiekiem legendą? Kupić Szkodę w wersji L&K.

  • Gość: .

    Oceniono 16 razy 0

    "Skoda Kodiaq Laurin & Klement - duży SUV w wydaniu premium" - Skoda może robi lepsze samochody niż kiedyś, ale nie jest marką premium...

  • Gość: Jurko

    Oceniono 6 razy -2

    Faktycznie wygląda troche bardziej elegancko od podstawowej wersji, ale też bez szału. Moim zdaniem dużo bardziej elegancko wygląda chociażby wnętrze Peugeota 5008, a przy aktualnej palecie wyposażenia peugeota można go skonfigurować tak że najbardziej wymagającym nie będzie nic brakować. Walory praktyczne raczej też wskazują na to że 5008 wygrywa w swoim segmencie, możliwość dołożenia dodatkowych 2 siedzeń to ogromny plus dla osób z wiekszą rodziną

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX