Rekordowy finał Super Bowl dla Lexusa

Każdego roku miliony Amerykanów żyją finałem mistrzostw ligi futbolu amerykańskiego NFL podczas którego są wyświetlane najdroższe reklamy. Wiele firm przygotowuje na tę okazję wysokobudżetowe reklamy, co zwykle bardzo się opłaca, a przykładem jest Lexus.
Lexus LS 500 F Sport Black Panther Lexus LS 500 F Sport Black Panther fot. Lexus

Lexus z rekordem

Podczas tegorocznej transmisji z Super Bowl, emitowanej w niedzielę 4 lutego, Lexus przygotował reklamę przy współpracy Marvel Studios. Kreację oparto na filmie "Czarna Pantera", który trafi do kin w połowie lutego.

Klip zatytułowany "Long Live the King" przedstawia głównego bohatera, króla zaginionego w Afryce kraju Wakanda, w kostiumie Czarnej Pantery. Podczas akcji wykorzystuje luksusową limuzynę Lexus LS 500 F Sport.

Lexus LS 2017 Lexus LS 2017 fot. Lexus

Warto inwestować w reklamy na Super Bowl

Analitycy Kelley Blue Book postanowili sprawdzić efekty emisji reklam przez firmy motoryzacyjne. Okazało się, że 30 sekundowa reklama ulokowana w przerwie finału może mieć ogromną skuteczność. Zainteresowanie tym modelem wśród odwiedzających portal służący do kupna i sprzedaży samochodu wzrosło o 2500 proc.

Kia Stinger Kia Stinger fot. Kia

Kia Stinger na drugim miejscu

Trochę mniej skuteczna okazała się reklama Kii Stinger "Feel Something Again", która wygenerowała zainteresowanie na poziomie większym o 1963 proc.

Jeep Wrangler 2017 Jeep Wrangler 2017 fot. Jeep

Jeep Wrangler również z bardzo dużym wzrostem

Na trzecim miejscu wylądowało Jeep Wrangler z reklamą "Jeep Jurassic" - zainteresowanie tym samochodem wzrosło o 424 proc.

Lexus LS 500 F Sport Lexus LS 500 F Sport fot. Lexus

Super Bowl 2018

Reklamy podczas Super Bowl zwiększyły ruch również na innych stronach związanych ze sprzedażą i kupnem samochodów. Na portalu Edmunds.com zainteresowanie Lexusem LS 500 F Sport wzrosło o 1080 proc., a Kią Stinger o 1052 proc.

Więcej o:
Komentarze (3)
Super Bowl 2018 - reklamy samochodów
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: ,

    Oceniono 7 razy 7

    W USA to działa, ale w Polsce na stronie moto.pl wyświetlanie co chwilkę reklam ze Skodą Karoq nie zwiększy zainteresowania, a wręcz przeciwnie. Będzie ona wzbudzać niechęć...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX