Nowe testy Euro NCAP. Jak spisało się Volvo XC60, Volkswagen T-Roc, Skoda Karoq i inni?

Specjaliści z Euro NCAP sprawdzili poziom bezpieczeństwa w ośmiu nowych modelach w tym aż czterech z grupy Volkswagena. Prezentujemy ogólne i szczegółowe wyniki dla wszystkich rozbitych samochodów.
Citroen C3 Aircross Citroen C3 Aircross fot. Citroen

Citroen C3 Aircross

Ogólny wynik: 5 gwiazdek

Bezpieczeństwo dorosłych: 85 proc.

Bezpieczeństwo dzieci: 82 proc.

Bezpieczeństwo pieszych: 64 proc.

Systemy bezpieczeństwa: 60 proc.

Mitsubishi Eclipse Cross Mitsubishi Eclipse Cross fot. Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross

Ogólny wynik: 5 gwiazdek

Bezpieczeństwo dorosłych: 97 proc.

Bezpieczeństwo dzieci: 78 proc.

Bezpieczeństwo pieszych: 80 proc.

Systemy bezpieczeństwa: 71 proc.

Opel Crossland X Opel Crossland X fot. Opel

Opel Crossland X

Ogólny wynik: 5 gwiazdek

Bezpieczeństwo dorosłych: 85 proc.

Bezpieczeństwo dzieci: 84 proc.

Bezpieczeństwo pieszych: 62 proc.

Systemy bezpieczeństwa: 57 proc.

Seat Arona Seat Arona fot. Seat

Seat Arona

Ogólny wynik: 5 gwiazdek

Bezpieczeństwo dorosłych: 95 proc.

Bezpieczeństwo dzieci: 80 proc.

Bezpieczeństwo pieszych: 77 proc.

Systemy bezpieczeństwa: 60 proc.

Skoda Karoq Skoda Karoq fot. Skoda

Skoda Karoq

Ogólny wynik: 5 gwiazdek

Bezpieczeństwo dorosłych: 93 proc.

Bezpieczeństwo dzieci: 79 proc.

Bezpieczeństwo pieszych: 73 proc.

Systemy bezpieczeństwa: 58 proc.

Nowe Volvo  XC60 Nowe Volvo XC60

Volvo XC60

Ogólny wynik: 5 gwiazdek

Bezpieczeństwo dorosłych: 98 proc.

Bezpieczeństwo dzieci: 87 proc.

Bezpieczeństwo pieszych: 76 proc.

Systemy bezpieczeństwa: 95 proc.

Volkswagen Polo 2017 Volkswagen Polo 2017 fot. VW

Volkswagen Polo

Ogólny wynik: 5 gwiazdek

Bezpieczeństwo dorosłych: 96 proc.

Bezpieczeństwo dzieci: 85 proc.

Bezpieczeństwo pieszych: 76 proc.

Systemy bezpieczeństwa: 59 proc.

Volkswagen T-Roc R-Line 2017 Volkswagen T-Roc R-Line 2017 fot. VW

Volkswagen T-Roc

Ogólny wynik: 5 gwiazdek

Bezpieczeństwo dorosłych: 96 proc.

Bezpieczeństwo dzieci: 87 proc.

Bezpieczeństwo pieszych: 79 proc.

Systemy bezpieczeństwa: 71 proc.

Więcej o:
Komentarze (16)
Testy zderzeniowe Euro NCAP - Volvo XC60, Skoda Karoq, Volkswagen Polo
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: szej

    Oceniono 6 razy 6

    Euro NCAP to pikuś. Amerykański small overlap to jest killer dla samochodów.
    Tam widać jeszcze większą przewagę Volvo nad resztą - tam gdzie Volvo "ślizgnie" się po przeszkodzie i pojedzie dalej, tam euro konkurencja odbija się od ściany jak piłka przy potężnych przeciążeniach dla pasażerów.

  • Gość: lu

    Oceniono 4 razy 2

    W niektórych przypadkach głowa kierowcy, odbijając się od poduszki uderza w słupek. Zastanawiam się nad siłą uderzenia i klasyfikacją generalną 5 gwiazdek we wszystkich przypadkach. Co ciekawe np. Citroenie przy bocznym uderzeniu szyby nie wylatują. W Skodach boczne szyby, ale i elementy przodu auta rozsypują się na miliony kawałków, jakby to były jakieś plastikowe chińskie wydmuszki.

  • dorsz_pitery

    Oceniono 8 razy 2

    DLACZEGO PREZESI SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH MAJĄ BYĆ WYŁĄCZENI Z Z USTAWY O JAWNOŚCI?! TAKIM SPÓŁDZIELNIOM CHCE PAN ZLECAC BUDOWĘ MIESZKAŃ PLUS Z PIENIĘDZY ZABIERANYCH Z NASZYCH NĘDZNYCH PENSJI I EMERYTUR, PREZESIE KACZYŃSKI!? TO JEST AMBER GOLD DO KWADRATU - ZAPŁACICIE SUWERENOWI ZA TO ŻE TRZYMACIE Z MAFIĄ PREZESÓW SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH WIĘCEJ NA: TEMIDA CONTRA SM

  • Gość: Adam

    Oceniono 8 razy 0

    Nawet małe Polo zdobyło 5 gwiazdek w standardzie.

    A przypomnijmy, że Fiat Tipo, Suzuki Baleno i Kia Rio zaledwie 3.

  • Gość: ASD

    Oceniono 5 razy -1

    NCAP - czyli jak zachowa się auto na drodze, które ma przed sobą betonowy klocek o ustandaryzowanych wymiarach. Ciesze się, że producenci aut tak suruwo przestrzegają norm walnięcia w betonowy klocek. Tak wiele ich lezy na drogach....

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX