Pickup Mercedesa dostępny na rynku australijskim. Napędzany jest turbodieslem o mocy 184 KM. Moc przenoszona jest na obie osie. Ten wyjątkowy G model ma ładowność dwóch ton i może uciągnąć ciężar 2,1 tony. Głębokość brodzenia wynosi 63,5 cm. Auto wyposażone jest w 96 litrowy zbiornik paliwa.
Wnętrze urządzone jest w bardzo spartańskim stylu np. siedzenia obciągnięte łatwo zmywalnym materiałem. Z racji na panujące w Australii temperatury jedynym luksusowym dodatkiem jest klimatyzacja.
Nie wszyscy wiedzą, że amerykański i chiński Passat jest znacznie większy od swojego europejskiego odpowiednika. To limuzyna New Midsize Sedan. Auto jest tańsze niż w np. na rynku polskim czy niemieckim, ale za to z gorszymi materiałami we wnętrzu i nieco uboższym wyposażeniem.
Auto oferowane jest w USA z następującymi silnikami:
1,8 TSI (172 KM), 2,5 L (179 KM), 3,6 VR6 (284 KM), 2.0 TDI (152 KM).
Na rynku w Chinach Passat dostępny jest w wersjach:
1,4 TSI (130 KM), 1,8 TSI (160 KM), 2,0 TSI (200 KM), 3.0 L V6 (247 KM).
Mały Volkswagen przygotowany specjalnie na rynki Ameryki Południowej. Model technicznie spokrewniony z Polo. Model produkowany od 1980 roku. Obecnie na rynku jest trzecia, zmodernizowana generacja tego modelu.
VW Gol
Nazwa dobrze znana w Polsce. Jednak nie o ten model tu chodzi. Meksykańskie Vento to nic innego jak Polo z wystającym bagażnikiem. Auto oferowane jest m.in w Meksyku i Indiach. Technicznie w pełni spokrewnione z VW Polo.
W wielu krajach pojawiają się zupełnie nieznane w Europie wersje nadwoziowe. Tak jest np. z modelem Fiesty. Oferowana jest w wybranych krajach np. USA czy Meksyk z nadwoziem sedan. Technicznie jest identyczna z pozostałymi modelami Forda Fiesty.
Ford Figo pochodzi z Indii. Model oferowany jest w jako sedan i wersja pięciodrzwiowa, która jest spokrewniona z europejskim modelem Ka+. Nowy model nie bazuje już na podzespołach Fiesty.
Mały pickup wielkości Volkswagena Polo, który bazuje na modelu Gol. Dostępny jest z krótką, dwuosobową kabiną i powiększoną, mieszczącą czterech pasażerów. Pickup ma około 700 kg ładowności.
Póki co Gol GT to tylko projekt. Wygląda naprawdę nieźle. Ma wszystkie akcenty europejskich modeli GTI. Czerwone wstawki, szerokie zderzaki, podwójną końcówkę układu wydechowego. Mimo zadziornej stylistyki auto napędzane jest 1.0 litrowym silnikiem o mocy 125 KM. Mimo to trzymamy kciuki, że model wejdzie do produkcji seryjnej.
Fox to bardzo popularny model w Ameryce Południowej. Auto pozycjonowane jest pomiędzy Gol i Polo. Jest oferowany w wielu ciekawych wersjach. Jedną z nich jest Crossfox. Mały SUV z mocno zaakcentowanymi elementami terenowymi.
Jeszcze jedną odmianą Foxa przeznaczoną wyłącznie na rynki Ameryki Południowej jest Spacefox. Pojemny kombi, van dostępny również w uterenowionej odmianie Space Cross. W Argentynie ten sam model nosi nazwę Suran lub Suran Cross.
Mało kto wie, że Volkswagen to również ciężarówki. VW Constellation Titan - 9 tonowa ciężarówka z 9,3 litrowym silnikiem o mocy 367 KM. W wielu krajach Ameryki Południowej modele ciężarówek należące do grupy Volkswagena są liderami rynku (np. MAN Latin America w Brazyli ma aż 30,7 procent rynku).
Model Cargo był w Europie sprzedawany w latach 1981 - 1992. Obecnie to model ciężarówki produkowane w Południowej Ameryce i Turcji. Nowy model pojawił się na tynku w 2012 roku.
W Afryce południowej czy w Indiach stan dróg często pozostawia dużo do życzenia. Dużym wzięciem cieszą się tam samochody terenowe. Ford wykorzystał ten fakt i sprzedaje tam zamkniętą wersję modelu Ranger. Co ciekawe auto skonstruowano w Australii, a produkowane jest w Tajlandii. Model sprzedawany w Afryce nosi nazwę Everest. Ten z Indii nazwany został Endeavour.