Wydanie weekendowe | Galeria tygodnia | Bentley Bentayga

15.04.2017 13:02
Luksusowy SUV Bentleya jednych zachwyca luksusem, innym po porostu się nie podoba. Auto, które polaryzuje jak żaden inny model tej marki
1 Bentley Bentayga Bentley Bentayga Fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

2 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

3 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

4 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

v

5 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

6 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

7 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

8 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

v

9 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

10 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

11 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

12 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

13 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

14 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

15 Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Komentarze (26)
Wydanie weekendowe | Galeria tygodnia | Bentley Bentayga
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Mirok

    Oceniono 28 razy 14

    Nie ważne że brzydki, ważne że drogi !
    To się dla wielu liczy.

  • Gość: MUSS

    Oceniono 7 razy 3

    Fajne bardzo osiągi, fajne wnętrze. Przyzwoity tył. Zdecydowanie brzydki przód.
    Raczej nie kupię.

  • Gość: as

    Oceniono 8 razy 2

    SPasione Audi q7 na sterydach. Ma ociekać złotem- nicwięcej.

  • Leon z Poczty

    Oceniono 1 raz 1

    Przy jednym ze slajdów podczas "ctrl+v" nie wcisnęło się "ctrl" i zostało samo "v";)

  • Gość: h2o

    Oceniono 5 razy 1

    bardzo ładna kupa...

  • Gość: jak worek kartofli ziemniokof

    Oceniono 3 razy 1

    beeee wweee co to jest...

  • Arek Adam Jabłkowski

    Oceniono 5 razy 1

    poza cena nie robi wrażenia wygladem, rzekłbym po prostacku ze po prostu jest brzydki. Wnetrze ok ale "buda" mowiac kolokwialnie ponizej sredniej .

  • kms2x

    Oceniono 5 razy 1

    Szczerze mówiąc SUV i Bentley nie bardzo mi do siebie pasują. Jak już kiedyś Porsche zaczęło produkować SUVy i limuzyny, myślałem, że ta zaraza się zatrzyma. No ale myliłem się. Kiedyś było tak, że gdy myślałem o wielkim samochodzie z mocnym silnikiem odpowiedzią był Range Rover. I świat był wtedy prostszy. Potem była Toyota LC i Jep GC. Ale dalej wybór był prosty. Teraz też nie jest trudny, bo na Bentleya mnie nie stać. Jeszcze. Więc zostanę przy GC.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX