Wydanie weekendowe | Galeria tygodnia | Bentley Bentayga

Luksusowy SUV Bentleya jednych zachwyca luksusem, innym po porostu się nie podoba. Auto, które polaryzuje jak żaden inny model tej marki
Bentley Bentayga Bentley Bentayga Fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

v

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

v

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Bentley Bentayga Bentley Bentayga fot. Michał Dek

Bentley Bentayga

Pierwszy SUV Bentleya i pierwsze auto marki oferowane z silnikiem diesla. Poza 4 litrowym TDI (429 KM) może być wyposażony w jednostkę W12 o pojemności 6 litrów i mocy 608 KM. Z tym silnikiem Bentayga jest najszybszym seryjnym SUV na świecie. V-max - 301 km/h, 0-100 km/h - 4,1 s.

Auto produkowane jest na Słowacji (Bratysława), jednak montaż końcowy ma miejsce w Wielkiej Brytanii (Crewe). Ceny Bentleya rozpoczynają się od niecałych 260 tys. euro. (W12). Jedną z opcji jest zegarek Mulliner Tourbillon, który kosztuje około 160 000 euro.

Nasz test Bentleya możecie przeczytać TU

Więcej o:
Komentarze (27)
Wydanie weekendowe | Galeria tygodnia | Bentley Bentayga
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Leon z Poczty

    Oceniono 3 razy 3

    Przy jednym ze slajdów podczas "ctrl+v" nie wcisnęło się "ctrl" i zostało samo "v";)

  • Gość: as

    Oceniono 9 razy 3

    SPasione Audi q7 na sterydach. Ma ociekać złotem- nicwięcej.

  • Gość: MUSS

    Oceniono 7 razy 3

    Fajne bardzo osiągi, fajne wnętrze. Przyzwoity tył. Zdecydowanie brzydki przód.
    Raczej nie kupię.

  • Gość: h2o

    Oceniono 6 razy 2

    bardzo ładna kupa...

  • kms2x

    Oceniono 6 razy 2

    Szczerze mówiąc SUV i Bentley nie bardzo mi do siebie pasują. Jak już kiedyś Porsche zaczęło produkować SUVy i limuzyny, myślałem, że ta zaraza się zatrzyma. No ale myliłem się. Kiedyś było tak, że gdy myślałem o wielkim samochodzie z mocnym silnikiem odpowiedzią był Range Rover. I świat był wtedy prostszy. Potem była Toyota LC i Jep GC. Ale dalej wybór był prosty. Teraz też nie jest trudny, bo na Bentleya mnie nie stać. Jeszcze. Więc zostanę przy GC.

  • Oceniono 5 razy 1

    poza cena nie robi wrażenia wygladem, rzekłbym po prostacku ze po prostu jest brzydki. Wnetrze ok ale "buda" mowiac kolokwialnie ponizej sredniej .

  • Gość: radioaktywny

    Oceniono 5 razy 1

    Nie chcę zniechęcać do zakupu, bo samochód imponuje osiągami i wyzywająco świadczy o zamożności właściciela, ale jak zobaczyłem multimedia w środku to pierwszą myślą był VW Golf. Chyba nie mam gustu ?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX