Galeria tygodnia | Nissan GT-R

07.04.2017 17:57
GT-R to wyjątkowe auto Nissana. To wyraz ciągłego dążenia do perfekcji - jak mówią Japończycy. Jego najnowsze wcielenie zabraliśmy na sesję zdjęciową
1 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

2 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

3 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

4 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

5 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

6 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

7 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

8 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

9 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

10 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

11 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

12 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

13 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

14 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

15 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

16 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

17 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

18 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

19 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

20 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

21 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

22 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

23 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

24 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

25 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

26 Nissan GT-R Nissan GT-R Fot. Michał Dek

Nissan GT-R

W 1964 roku Nissan Skyline 2000GT, skromny 4-drzwiowy sedan, odebrał zwycięstwo Porsche 904 podczas Grand Prix Japonii. Tak narodziła się legenda GT-R. Od tego momentu każdy kolejny model był jeszcze szybszy i jeszcze zwinniejszy.

Do tej pory standardowy GT-R wyposażony był w 3,8-litrową, podwójnie doładowaną V-szóstkę (550 KM). Zaprezentowany w ubiegłym roku w Nowym Jorku GT-R otrzymał od Japończyków 20-konny zastrzyk mocy - parametry silnika to teraz 570 KM przy 6800 obr./min i 633 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Sprint do setki zajmuje mu niecałe 3 sekundy. Ceny startują od 499 900 zł.

Zapraszamy do obejrzenia naszych zdjęć słynnej Godzilli.

Komentarze (1)
Galeria tygodnia | Nissan GT-R
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: dpf

    Oceniono 4 razy 0

    piekny samochód
    i o dziwo po 10 latach produkcji wyglada nowatorsko

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX