Wydanie weekendowe | Galeria tygodnia | Mercedes-AMG C 63 S

Ma 34 KM więcej mocy niż zwykłe C AMG i przyspiesza do setki w cztery sekundy. Dziś w galerii tygodnia pokazujemy Wam Mercedesa-AMG C 63 S
Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Mercedes-AMG C 63 S Mercedes-AMG C 63 S Fot. Michał Dek

Mercedes-AMG C 63 S Coupe

Wygląda jak mała S-klasa, a kosztuje tyle co... zwykła S-klasa - Mercedes-AMG C 63 S rywalizuje o miano najszybszego sedana z odwiecznymi rywalami: Audi RS4 i BMW M3. Argumenty ma silne. Pod maską rasowej C-klasy pracuje 4-litrowy silnik V8, który rozwija 510 KM i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego dostępnego w szerokim zakresie 1750-4500 obr./min. Przyspieszenie do setki zajmuje jej nieco ponad cztery sekundy (4,1 s), a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg dopiero przy wartości 250 km/h. Wszystko to połączone z napędem na tylną oś daje mnóstwo frajdy z jazdy.

Jak już wspomnieliśmy, topowa odmiana C-klasy do najtańszych nie należy. Cennik otwiera kwota 410 tys. zł. O 30 tys. zł mniej trzeba zapłacić za flagową S-klasę w bazowej wersji.

Wybieracie Audi RS4, BMW M3 czy Mercedesa-AMG C 63 S? Dajcie znać w komentarzach.

Mercedes-AMG C 63 S | Dane techniczne

Silnik: Benzyna, V8, 3982 cm3
Moc: 510 KM przy 5500 obr./min
Moment obrotowy: 700 Nm przy 1750-4500 obr./min.
Skrzynia biegów: 7-biegowa, automatyczna
Napęd: na koła tylne
Wymiary: 4686x1810x1442 mm
Rozstaw osi: 2840 mm
Masa własna: 1725 kg
0-100 km/h: 4,1 sek.
Prędkość maksymalna: 250 km/h
Średnie zużycie paliwa: 8,4 l/100 km (podawane przez producenta)
Cena: od 410 000 zł

Więcej o:
Komentarze (8)
Wydanie weekendowe | Galeria tygodnia | Mercedes-AMG C 63 S
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: gość

    Oceniono 1 raz 1

    w204 nadal wygąda lepiej i młodziej od obecnej genreacji projektowanej pod gusta chińczyków !!! zamiast nowej c klasy , lepiej kupic zadbane w204 amg - większy prestiż , większa zabawa!

  • Gość: facet

    Oceniono 3 razy -1

    Powiem tak w204 przed liftem wyglądała bardziej męsko, kanciasta ale niesamowicie designersko. Teraz C klasa taka pozaokrąglana nawet w wersjji AMG jest taka kobieca kwiatuszkowata. W 205 ze sportowym grillem to było to , do tej pory na ulicy robi wrażeni i wygląda jakby co dopiero weszła do produkcji.

  • Gość: Marketing czy fakty

    Oceniono 7 razy -1

    Najszybsze sedany to Audi, Mercedes i BMW szkoda tylko że tańsza od nich Alfa o tym nie wie i deklasuje je na torze.

  • Gość: Mr

    Oceniono 2 razy -2

    nie ma audi rs4 sedan! Tylko kombi, tak samo jak z rs6! Kto to pisał!

  • Gość: 110

    Oceniono 4 razy -2

    Wole 1.9 TDI bo nic nie pali, a zap.....la.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX