Komentarze (135)
Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Wit121

    0

    przez niego wszystko rosnie na stacjach zachodnich

  • Gość: Mirena

    0

    Mogłem się tego spodziewać po Trumpie, po jego decyzji wysokie ceny zostaną z nami na dłużej.

  • Gość: ItalionoM

    0

    prognozy średnich cen ropy na najblizszy czas przez to ze usa zerwalo porozumienie nuklearne z iranem są niestety teraz wyzsze niż miesiac temu.

  • Gość: laca

    0

    Mogłem się tego spodziewać po Trumpie, po jego decyzji wysokie ceny zostaną z nami na dłużej.

  • Gość: Tryp

    0

    ceny paliwa rosna przez trumpa, ale orlen zaraz wprowadzi wszedzie ladowarki dla aut elektrycznych i bedzie mozna to olac

  • Gość: ccc

    0

    Wiedziałam, że przemysł naftowy w Wenezueli prędzej czy później dobiegnie załamania.

  • Gość: Krakus

    0

    oplata emisyjna nie odbije sie na nas. to beda pokrywaly paliwowe korporacje, a nie ludzie. przeciez to nie przez to podrozalo paliwo tylko przez arabow i zydow

  • Gość: Wrocl

    0

    przez niego wszystko rosnie na stacjach zachodnich

  • Gość: Bartek

    0

    podobno lotos ma poniesc koszty oplaty emisyjnej. na ludziach ma sie to nie odbic.

  • Gość: Mirena

    0

    polskie paliwowki pokryqwaja wzrost cen benzyny, ale przez amerynakow i arabow idzie wszystko w gore

  • Gość: mirek

    0

    sazuki liana 1,6 200tys i nic przy aucie nie robione poza tłumnikiem i klockami oczywiscie co 12 tys przeglad i serwis

  • Gość: aaa

    0

    1.6 MPI to badziew który pije hektolitrami olej

  • Gość: Max

    0

    A gdzie nowe 0.9 Tce Renault !!!

  • seboc

    Oceniono 2 razy 0

    I co z tego, te u mnie silnik przy 143 tys. nie wykazuje zuzycia, jak skrzynia do remontu.
    Za robote i olej mechanik chce 1600 zl. Do tego dochodza czesci.

  • Gość: XN

    Oceniono 12 razy 6

    historia silnika R3 Toyoty
    wzieta z ksiezyca
    kompletnie mylone fakty i stek klamstw

  • Gość: jacek

    Oceniono 21 razy 21

    Ten artykulik jest dobrą okazją, by przestrzec przed traktowaniem serio porad motoryzacyjnych moto.pl. Zapewniam, że ci ludzie nie mają o samochodach pojęcia. To humanistyczni blagierzy, którym coś się najwyżej zdaje.

  • hrac

    Oceniono 2 razy 0

    Ałtoriuszu !
    Szwedzi silniki ??? - może wyemigrowali do zakładów Renault czy Peugeot ??? Wtedy tak.

  • lukasz2711

    Oceniono 14 razy 14

    1,6 8V 75 KM montowane w Oplach, Daewoo absolutnie nieśmiertelny silnik.

  • arvek9

    Oceniono 5 razy 3

    Gdzie Mazda, Honda, Nissan, Mitsubishi, inne silniki Toyoty, nie wspomnę od Lexusach, Acurach, Infinity, a nawet Fiatach, których silniki zarówno benzynowe jak i diesle należą do najbardziej niezawodnych i są używane przez wiele innych marek jak np: Opel czy Saab.

  • Gość: gosc

    Oceniono 10 razy 0

    toyota musiała dac bardzo słabe granty tym dziennikarskim hienom i potraktowali ją po macoszemu.

  • Gość: Wiktor

    Oceniono 3 razy 1

    Silnik 2,0 w Peugeot 405/306 to XU10. Nie ma nic wspólnego poza pojemnością z tym z 406/407 - to jest EW10. Oba silniki są trwałe, ale to dziwnym trafem XU10 przerabiano na WRC w 206 czy 307, a nie oferowane seryjnie w tych modelach EW10.

  • Gość: Wiktor

    Oceniono 4 razy 0

    Co to za pierdoły z tym 350Z? Silnik w Z to straszna padaka i na polskim rynku auta dzielą się na te, w których już wymieniono jednostkę napędową oraz te, które niebawem to czeka. Zapewniam, że problemem nie jest przebieg.

  • bob2436

    0

    Potwierdzam osobiście Renault F4RT. W Espace prześmigał 450 tysi i nie chciał się zepsuć. Po drodze padła skrzynia i gumowe rury od turbo, sama turbina puszczała olej, ale nie tragicznie. Nie znam dalszych losów samochodu, ale do samego końca miał nieziemskie kopyto, odpalał od strzału. Dodam, że przejeździł ponad 300 tys. na gazie. Jedyna upierdliwa rzecz, to cewki, które padały co 30-50 tys., a kupować warto wyłącznie Beru.

  • Gość: ala22

    Oceniono 22 razy 20

    1.6MPi uszczelka pod głowicą wyparowała przy 160tys.km
    3.0 V6 w C5, jak mechanik zrobił kosztorys, to taniej wyszło sprzedać samochód

  • totmes72

    Oceniono 5 razy -5

    Nic nie pobije dieslowskiego 1,9. I mało palił ale ekofaszyści doprowadzili do jego końca.

  • Gość: olaska

    Oceniono 7 razy 1

    Mam Yarisa - rocznik 1999, silnik suchutki, zero problemow. Przy ekonomicznej jezdzie jestem robie 4,5 litra w trybie mieszanym. Dla mnie cudo, wlasciwie trudno mi sobie wyobrazic, zebym mogla go zajechac przy odpowiedniej jezdzie. Dla osob dla ktorych priorytetem jest auto ekonomiczne- zdecydowanie polecam.

  • foreks

    Oceniono 12 razy 12

    Nie wiem, jakies dziwne niszowe silniczki, a nie ma 2.0 NA Toyoty BEZ bezposredniego wtrysku, starych V8 w Lexusach, Hondy 2,0 i 2,4 i 1,8 wszystkie NA.

  • Gość: 147fan

    Oceniono 3 razy -3

    a co z 1.6 16V Twin Spark? Alfa Romeo 147, marzenie każdego prawdziwego pasjonata...

  • Gość: Bungo

    Oceniono 43 razy 31

    Bieda, brak elementarnej wiedzy, brakuje w zasadzie wszystkich silników, które powinny być na podium:

    Toyota/Lex:
    4.0 1UZFE
    1.4/1.6 4EFE/4AFE

    Honda:
    2.0/2.4 K20/K24

    MB:
    4.2/5.0 szereg M119

  • Victor Victor

    Oceniono 37 razy 29

    Lexus 3,0 , także w toyocie np. camry. 97 rok, 760 tyś nie dolewam oleju między wymianami, na wolnych obrotach przy otwartej masce słychać tylko dźwięk podobny do cykania większego zegarka. Można postawić na nim szklankę wody z wypukłym meniskiem i nie wyleje się ani kropla - zero jakiejlowiek wibracji. IDEAŁ

  • Gość: dziwak

    Oceniono 8 razy -4

    w uzupełnieniu artykułu bardzo fajna byłaby (EU) mapa smogu i chorób nowotworowych

  • az555

    Oceniono 10 razy -4

    kraj -Polska.Przedmiot dumy -auto z przebiegiem 600 000 km :))))
    I zdziwienie ,że się z nas śmieją.

  • cinek11

    Oceniono 32 razy 14

    Słyszeliście o marce Lexus? Silnik 2,5l z modelu IS 250 jeszcze się nikomu nie zepsuł. O innych nie wspomnę. Autor to nieznający się amator.

  • Jan Kowalski

    Oceniono 22 razy 22

    "Osiem silników benzynowych, które zniosą kilkusettysięczne przebiegi"
    *******************************************************************************************
    Pisząc SILNIK macie na myśli "goły" słupek (układ korbowo-tłokowy z głowicą), czy wszystko to co znajduję się pod maską?

    Bo takich samych silników, które zniosą kilkaset tysięcy jest wiele.
    Ale co z tego, jeśli i tak będziecie stać u mechanika i bulić:)
    Moduły sterujące, czujniki, jakieś tam sondy, potencjometry, wiązki elektryczne i cały osprzęt współpracujący.

  • jacek kolasa

    Oceniono 9 razy -7

    Co za bzdura. Nr jest i zawsze pozostanie : Passat B4 1.9 TD . W karcie pojazdu mam 10 poprzednich właścicieli..Że już nie wspomnę że pierwszym był Niemiec który wiedział dlaczego płacze jak sprzedawał. Na te chwile auto ma 22 lata 600000 km przebiegu i tyle co do tej pory zrobiłem to świece żarowe i rozrząd wymieniłem...

  • student_zebrak

    Oceniono 3 razy -1

    Nissan RB30E trzy litry 6 cyl w rzedzie od Skyline
    ponad 500tysi, corka zabila nie dbajac o poziom wody
    jedyna wada

  • ela-007

    Oceniono 3 razy -3

    Miałam 2,0 136 KM od PSA, prawie od nowego do jakiś 75 tys. - praktycznie nie brał oleju. Co ciekawe, olej wymieniało się w nim co 2 lata.

  • Gość: znafca

    Oceniono 33 razy 21

    i sie pochwalili ile to oni swoimi bolidami nie robia kilometrów... hahaha
    prawie kazdy silnik bedzie wieczny o ile bedzie sie przestrzegac kilku zasad.A mianowicie;
    nie pilowac na zimnym, olej wymieniac co 12 tys, lac dobre paliwo a nie zupe bolońska, wymieniac filtry , swiece .,przestrzegac wymiany paskow, jak cos piszczy albo kwiczy to odrazu znalesc i wymienic uszkadzona czesc a nie czekac az sie rozpadnie , nie jedzic V-max, nie dawac auta zonie ani tesciowej ( tym bardziej tesciowej) przy czestych krótkich odcinkach , od czasu do czasu przeleciec sie po autostradzie i dobrze silnik zagrzac itd itd

  • Gość: Miruś

    Oceniono 15 razy 7

    Audi 80 b4 avant 2,0 115 km pełen wtrysk.....400000 tyś km z czego 180000 na gazie sekwencji oczywiście a na jednopunkcie ponoć jeszcze lepszy... Wół roboczy wśród benzyniaków

  • deejay444

    Oceniono 21 razy 15

    Honda cr-v, 2,0 benzyna, przy 150tys. założony gaz (Stag), obecnie ponad 400 000, w silniku nie robione NIC, poza regulacją zaworów.

  • Gość: franz.vfl

    Oceniono 15 razy 1

    1.6 MPI super silnik... Tylko przepustnica wysiada co 20 tys. km.

  • Gość: wojtek

    Oceniono 7 razy 1

    mam s80 z 2008 roku,silnik 2.0 flexifuel. kupilem 3 letnie z przebiegiem 56.000km teraz mam "najechane"110000 km.do tej pory wymienilem 2 sondy lambda(jedna niepotrzebnie bo serwisy nie mogly ustalic, ktora niedomaga. wymiana wlasnoreczna .bez kosztow robocizny bo lubie naprawiac sam. do tego wymienilem klocki i tarcze.( tez sam.) dla mnie auto komfort.komfort i jeszcze raz! marka niedoceniana przez nieznajomosc tematu. mialem 2 auta niemieckie,3 francuskie.dopiero volvo dalo mi satysfakcje.polecam. to nie jest reklama.

  • Gość: darek

    Oceniono 30 razy 18

    honda legend - silnik KA9, wolnossące 3,5 litra, 205 kuców
    kupiłem jak miała natłuczone 240 k. zrobiłem 210 k - zero problemów: oleje, filtry i wio!

  • Gość: yjachu

    Oceniono 33 razy 17

    dodalbym swietny motorek z fiata punto 1.1l pojemnosci co najwazniejsze cichy malo spala i jest bezkolizyjny

  • Gość: LEXUS

    Oceniono 75 razy 35

    A gdzie jest LEXUS?? To właśnie te samochody mają najbardziej niezawodne silniki na świecie

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX