Lexus IS 200t | Nasza galeria | Godny rywal Wielkiej Trójki

Sprawdziliśmy już, ile pali benzynowy IS. Teraz czas dokładniej przyjrzeć się temu, jak wygląda. Zmiany, które zafundowano mu podczas liftingu, nie są widoczne na pierwszy rzut oka
Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t Lexus IS 200t Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Lexus IS 200t po faceliftingu Lexus IS 200t po faceliftingu Fot. Michał Dek

Lexus IS 200t po faceliftingu

W obiegowej opinii segment premium tworzą trzy marki: Audi, BMW i Mercedes. To tzw. Wielka Trójka. Tymczasem odświeżonym IS-em Lexus udowadnia, że nie biorąc go pod uwagę podczas rozmyślań nad klasą premium, popełnia się wielki błąd. To już nie jest auto, które kupuje się wyłącznie oczami. Poliftingowy IS jest godnym rywalem niemieckich sedanów.

Lexusa IS 200t napędza 2-litrowy silnik o mocy 245 KM (przy 5800 obr./min.). Maksymalny moment obrotowy o wartości 350 Nm dostępny jest w szerokim zakresie obrotów (1650-4400). Wszystko to sprawia, że IS przyspiesza do setki w 7 sekund, a przestaje się rozpędzać przy 230 km/h. Lexus zapewnia, że auto zadowala się średnio 7 litrami benzyny na 100 km. Jak jest naprawdę? Sprawdziliśmy to w teście: LEXUS IS 200t | Test spalania.

Jak wygląda nowy IS? Najlepiej oddadzą to zdjęcia.

Więcej o:
Komentarze (8)
Lexus IS 200t | Nasza galeria | Godny rywal Wielkiej Trójki
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: robichce

    Oceniono 9 razy 3

    wielka trójka czyli ałdi z czesciami chinskiego i Polskiego folcwagena , bmw wykonane z toksycznej gumy i awarja goni awarje
    a mercedes nie dośc że tandetnie wykonany to gnije po 2 latach
    Lexus przy nich to jak złoto przy tombaku
    taka prawda jest i to prawdziwa nie wziąłem tego z chmur

  • Gość: BigBass

    Oceniono 3 razy 1

    Ten model ma podstawowy i niezmieniony przez lift feler....bo tak ciasnego obudowanego kokpitu to nie ma kurde zadne auto. Siedząc w tym aucie mam na myśl kajak bo nawet nie da sie rozszerzyć nóg aby sie zaprzeproszeniem posmyrać po...j....Lubie jeździć okrakiem a ten samochód i chyba Audi B7 to jakaś masakra dla takich gości jak ja...
    Poza tym lubie Lexusy ale poprzedni IS bardziej do mnie przemawiał

  • Gość: on

    Oceniono 5 razy 1

    w latach 90 japońska motoryzacja była dla mnie synonimem innowacyjności i solidności. Dziś tylko ten drugi przydomek pozostał. Co do IS, jak wyszedł na rynek ten przed liftem to mnie zachwycił z zewnątrz , rozczarował w środku( kierownica i plastiki udające aluminium w klasie premium mi nie pasują). Jak dla mnie ten lift to tylko zmiana świateł na mniej atrakcyjne. Przynajmniej ja tak to czuję. Wątpię, żeby jakoś diametralnie zmieniły się w nim właściwości jezdne w porównaniu do tego sprzed liftu. Mam nadzieję ,że nie będzie tak jak z mercedesem c klasą, mi lepiej się prowadziło w204 niż obecne w205.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX