Komentarze (90)
Poradnik | Skrzynia DSG | Problemy zaczynają się od 150 tys. km
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: RAFI

    Oceniono 1 raz 1

    Ja mam Tourana z 2.0TDI z 2016r z DSG z przebiegiem oryginalnym 311tys km przebiegu i nic się nie dzieje. Zarówno DSG jak i silnik (BKD) pracują bez najmniejszych remontów. Przy przebiego ok 200tys wymieniany był dwumas i w tym samym czasie jednokrotnie zmieniany olej w skrzyni DSG. Bym chciał wiedzieć gęby tych co piszą te wzniosłe artykuły na zasadzie kopiuj - wklej. Skrzynia chodzi błyskawicznie i bez najmniejszych dziwnych odgłosów. Kupcie sobie takie auto z DSG a potem możecie skomleć!

  • Gość: DSG

    0

    450 tysięcy z DSG i zero problemów. Gó... wiesz głąbie kapuściany o automatycznych skrzyniach biegów.

  • Gość: riko

    0

    ile kosztuje wymiana oleju w DSG? 800 zł? Żart. Autor chyba nigdy w ASO VW nie byl. brednie

  • Gość: Lukasz

    0

    Skoda Superb 2.0 tdi, 140KM, 2011, 200 000 km - wymiana dwumasy. Poza tym DSG pracuje idealnie.
    Skoda Octavia RS 2.0 tdi 170KM, 2009, 270 000km (dwumasa przy 180 000km) trochę przeciąga z 1 na 2, poza tym idealnie.
    VW Touran 1.9 tdi, chip na 130KM, 2004, 320 000km, czuć lekkie szarpnięcia przy zmianie na D i R, ale ciągle gaz w podłogę i jeździ.
    VW Golf 2014, 1.4 TSI, 140KM, DSG 7 biegów, 100 000km, pracuje idealnie.
    VW Touran 1.9 tdi, 2007, 105KM, wymiana dwumasy 110 000km, aktualnie 170 000 km i pracuje idealnie.
    Tyle w temacie.

  • 0

    Skoda Superb 2017r, 1.8 TSI DSG - 35000km, wymiana skrzyni, opiłki w mechatronice. Skoda podchodziła do wymiany przez 5 miesięcy nie dostrzegając problemu. Dramat i porażka serwisów skody. W końcu się ugieli i wymienili. Nadmienię że nie jeżdzę jak sportowiec ale jako zwykły uzytkownik szanując samochód. NIe wiem czy kupię kolejne auto z DSG :(

  • Gość: mm

    0

    u mnie olej wymieniony na 48tys mil przy 67tys mil mialem pierwsze zawahanie i wibracje- auto poszlo od razu do szyda

  • T K

    0

    Mam 2016 Golfa 7 z 1.4tsi i DSG 7 biegów. Przekroczyłeś 30tyś i mam do wymiany sprzęgło. Dobrze że wykupiłem 5 letnią gwarancję. Lubię markę VW ale dużo dało mi do myślenia to że już po 2 latach wystąpiła taka poważna awaria.

  • Gość: Wars

    0

    polskie paliwowki pokryqwaja wzrost cen benzyny, ale przez amerynakow i arabow idzie wszystko w gore

  • Gość: marti

    0

    Z tymi skrzyniami to bywa różnie, moje DSG w Passat B6 170 KM TDI (kupiony w polskim salonie, regularnie serwisowane w ASO) padło przy przebiegu 245.000km – zatarta pompa – skrzynia do wymiany. Usterka wystąpiła nagle, wycie i piski z okolicy skrzyni na R, D i S, brak wstecznego i szarpanie przy zmianie biegów.

  • Gość: Romek

    Oceniono 8 razy 0

    Vw golf kupiony w salonie, pierwszy właściciel. Po 60,000 DSG 7 biegów do naprawy. Wymiana mechatroniki...sama cześć 5,000. Auto jeżdżone jak u emeryta . Przereklamowana zabawka, tyko serwisy vw są zadowolone.

  • Gość: VW cc

    Oceniono 5 razy -1

    150 tys.? Haha dobre, w moim CC 1.8, DSG zaczęła nawalać po 45 tys.... nigdy więcej.

  • Gość: gosc

    Oceniono 5 razy -1

    to i tak bardzo dobrze ---bo mnie po 60 zaczęło szwankowac zdrowie -----na wieki to jest tylko wiecznosc.---pamiętajcie pisarczyki zarabiające na piwo.

  • Gość: h2o

    Oceniono 1 raz -1

    nie ma reguły, najwięcej jeżeli nie wszystko, zależy od kierowcy...

  • nikifor666

    Oceniono 5 razy -1

    W 'zwyklym' automatyku jest "sprzeglo i konwerter odpowiedzialny za zmiane biegow"...?! co to za bzdury?!

  • Gość: andi

    Oceniono 7 razy -1

    jak ktos ma w niemczech 150 tys to mysli o wymanie auta,na nowsze,a nie o remoncie.naj naj bardziej zadbane sa od mhameta,alika ite.... .czesci maja tylko orginalne[ebay chiny],olej tylko od castrollox chiny,a te od rentnerow to sa po zadnym przegladzie bo gosciu nawet nie wie ze ma go zrobic.Takie sa niemieckie auta.a jak jakas awaria auto do mohameta ismig do polski

  • grzegorzsrx

    Oceniono 12 razy -2

    hahaha , 150 tkm , mam GM z automatem 350 tkm , co 80 tkm wymieniony olej , i chodzi jak zawsze.

  • Gość: Gość nr 1

    Oceniono 24 razy -4

    Nie ma to jak przekładania e-cvt hybrydowej Toyoty/lexusa. Wszystkie tryby są zazebione na stałe i nie ma żadnego sprzęgła. Nie ma się co popsuć.

  • Gość: 170kkm

    Oceniono 18 razy -6

    170kkm (dwa i pół roku) Superb. 0 problemów. jest eksploatacja i jest Polsko Jazdo tanio.
    DSG jest super, kolejny superb też WYŁĄCZNIE z DSG

  • Gość: dgm

    Oceniono 10 razy -8

    a zniemczone POrtale bredza że CVT to niePOrozumienie
    chore psychicznie ludzie za kasę

  • Gość: andi

    Oceniono 27 razy -13

    co za bzdety 150 do 200 to ile to jest przejechanych km na rok. normaly roczny przebieg ma od 15 do 20 tys.to te auta maja od 8 do 10 lat pracy. ma prawo cos sie zepsuc po tylu latach-auta sa nie na wiecznosc

  • Gość: Ignas

    Oceniono 16 razy -14

    ja mam olej Valvoline ze sklepu amjoil.pl i jestem zadowolony. skrzynia swietnie pracuje pomimo ze mam przejechane jakies 180 tys. km

  • Gość: szej

    Oceniono 36 razy -22

    Cze, moja służbowa Octavia w DSG w dieslu lata metr nad ziemią. Ale jestem brand manegerem w koncernie (Wawa) i stać nas na takie cacko. Jak mam być w np. Poznaniu, to daję na A2, noga w podłogę, długie światła i ognia. Nie schodzę nigdy poniżej 180 na godzinę. Za dwie godziny odbijam kartę w poznańskim oddziale. Pozdro dla dobrych kierowców.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX