Testy Euro NCAP | Alfa, Seat i VW rozbite

Po dwóch miesiącach przerwy organizacja Euro NCAP rozbiła kolejne samochody. Tym razem bliskie spotkanie z murem mają za sobą Alfa Romeo Giulia, Seat Ateca i Volkswagen Tiguan. Jakie noty zebrały?
Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Euro NCAP

Alfa Romeo Giulia

Ogólny wynik: 5 gwiazdek

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 98%

Bezpieczeństwo dzieci: 81%

Bezpieczeństwo pieszych: 69%

Systemy bezpieczeństwa: 60%

Galerie zdjęć i najnowsze informacje na temat nowej Alfy znajdziecie tutaj: Alfa Romeo Giulia.

Zdjęcie DIGNITY HT-868 Zdjęcie Parrot Asteroid Zdjęcie Peiying PY3118
DIGNITY HT-868 Parrot Asteroid Peiying PY3118
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Seat Ateca Seat Ateca Euro NCAP

Seat Ateca

Ogólny wynik: 5 gwiazdek

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 93%

Bezpieczeństwo dzieci: 84%

Bezpieczeństwo pieszych: 71%

Systemy bezpieczeństwa: 60%

Galerie zdjęć i najnowsze informacje na temat nowego Seata znajdziecie tutaj: Seat Ateca.

Volkswagen Tiguan Volkswagen Tiguan Euro NCAP

Volkswagen Tiguan

Ogólny wynik: 5 gwiazdek

Bezpieczeństwo dorosłych pasażerów: 96%

Bezpieczeństwo dzieci: 84%

Bezpieczeństwo pieszych: 72%

Systemy bezpieczeństwa: 68%

Galerie zdjęć i najnowsze informacje na temat nowego Volkswagena znajdziecie tutaj: Volkswagen Tiguan.

Więcej o:
Komentarze (18)
Testy Euro NCAP | Alfa, Seat i VW rozbite
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • antoniferdynand

    Oceniono 10 razy 8

    Myślę, że nie jeden Janusz przywróciłby takiego Tiguana do życia...

  • Gość: dohc10

    Oceniono 6 razy 6

    przy czołówce Alfie nawet nie pękła szyba .....czapki z głów Panie Sergio Marchionne

  • joymachine

    Oceniono 3 razy 3

    o, ktoś rozbił białe bmw... ale wcześniej zmienił mu znaczek na alfa romeo...

  • Gość: Ky

    Oceniono 2 razy 2

    Alfa widać najbezpieczniejsza. Przy zderzeniach czołowych słupki A nawet nie drgnęły czego nie można powiedzieć o niemieckich autach. Tak samo przednia szyba. Różnicę byłoby widać przy 80km/h tam gdzie Seat złożyłby się jak harmonijka to w Alfie można jeszcze otworzyć drzwi i wysiąść.

  • kotojad

    Oceniono 2 razy 2

    w zderzeniach przy prędkości powyżej 50km/h nie warto dopłacać....

  • Gość: Ky

    Oceniono 1 raz 1

    Systemy unikania kolizji w Alfie zadziałały najlepiej. Największy zapas do przeszkody i 100% uniknięcia kolizji nawet przy wyższych prędkościach. Zarówno Seat jak i VW przy 50km/h skasowały pieszego, a już przy 30km/h milimetry dzieliły ich od tragedii. Tymaczasem Giulia zaliczyła test celująco. Niestety w Alfie widać absolutny brak reakcji asystenta pasa ruchu, stąd wynik ogólny tylko 60%. Gdyby asystent zadziałał z pewnością można oczekiwać wyniku powyżej 85%

  • jakis_gosc01

    Oceniono 4 razy -2

    Że w ogóle zdołała dojechać do tej ściany i się po drodze nie zepsuć, to cud. :P

  • Gość: Mądry

    Oceniono 22 razy -16

    alfa złomreo oczywiście najgorzej się rozwaliła wieżcie mi, że lepiej dopłacić i kupić coś renomowanej marki

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX