Komentarze (102)
Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: olkan

    Oceniono 4 razy 2

    Najlepsze sa buraki co jezdza dieslami po miescie tak 5km dziennie pozdrawiam

  • Gość: E. s

    Oceniono 1 raz 1

    A gdzie D5 volvo ?

  • Gość: gen. Italia

    Oceniono 1 raz 1

    Volvo 2.0D lepszy od D5 2.4? Wolne żarty. Jechałem tym, turbodziura jak Rów Mariański, trzeba toto trzymać powyżej 2300 rpm żeby jakoś jechało, terkot jak w traktorze. 5 cylindrów to zupełnie inna kultura pracy.

  • dante_waw

    Oceniono 1 raz 1

    tanie, uzywane diesle??... zaraz red Kublik zrobi z wami porzadek.. tak wam zloi tylki ze nie bedziecie mogli usiedziec na maturze....

  • ari

    Oceniono 1 raz 1

    ten sam silnik VAG na trzech różnych slajdach. Za to brak 2.0 dCi z Renault/Nissan, który cieszy się świetnymi opiniami. Żal.

  • bolo2002

    Oceniono 1 raz 1

    Ciągle zapominacie o silnikach japońskich i koreańskich, które są znacznie lepsze niz europejskie.Silnik 2,0 CRDi Kia i Hyundai jest znacznie lepszy niz reklamowane przez Was np. 1,5 dci/to tragiczne dzieło Francuzów/. Jeżdzę Kia Carens 2,0 Crdi 140 Km-rewelacja zupełnie bezawaryjna. Ma teraz 143 tys km i zero napraw-wszystko super. spalanie 6,6 l - a waga samochodu 1550 kg ! Tylko jeden silnik francuski uwazam za absolutny hit - to jest 1,6 /1560 cm/, zreszta montowany do dziś w sam. koncernu PSA. Miałem go w Mazdzie 3 /1,6 MZR-CD/ -absolutna rewelacja! I tak nastepny mój samochód to wózek z koreańskim 2,0 CRDi-140 KM i tyle-żaden Francuz czy awaryjny Niemiec!-lechutek

  • grzegorzsrx

    Oceniono 3 razy 1

    nadszedl czas by ludzkosc zapomniala o tym rakotworczym SYFIE!!

  • Gość: Navi

    0

    Czy któryś z popularnych silników nie zostal polecony?
    Artykół bez sensu.

  • Gość: progres for degres

    0

    mercedes 2,5d. Król szos szkoda,że bez przyczepy jeździ jak by ciągnął przyczepę.Są jeszcze 2,0d ale te chyba do wózka golfowego mogą się przystawić.Reasumując,szczyt techniki zwariowanych lat 80tych.

  • Gość: Witek

    0

    Dziewczyna moja ma Yarisa II. Może i samochód wiele przestrzeni wewnątrz nie ma, ale prowadzi się dość dobrze, silnik mały, ale przy takiej wadze myślę większego nie trzeba. Wcześniej średnie zdanie miałem o japońskich samochodach, ale to jest dla mnie dobry przykład że się myliłem.

  • Gość: edi

    0

    Ja sobie bym takiego maluszka nie kupił osobiście, ale w firmie mamy 3 yarisy, diesle, ale 2.0. Jeśli ktoś nie planuje go używać na dłuższe podróże czy przewozić niewiadomo jakie bagaże to jest całkiem ok. Tym bardziej że przy tej masie mało pali.

  • Gość: lukulus58

    0

    1.6 tdci wcale nie jest najmniejszym silnikiem Diesla w Fordzie.Ja mam 1.4 tdci i nie narzekam.

  • Gość: kubas

    0

    Co prawda ilość koni w 2.0TD w Avensisie nie powala, ale do normalnej jazdy spokojnie wystarczy, na trasach szybkiego ruchu można bezpiecznie wyprzedzać. ponad 400 tys juz przejechane mam i nadal żadnych problemów ani z dynamiką, ani z odpalaniem.

  • Gość: Michał

    0

    Ford Focus II 2.0 TDCI - też był opisany w artykule "Omijaj je szerokim łukiem" jako beznadziejny, a tutaj już bezawaryjny :D to to za cyrk

  • Gość: rnjr

    0

    ranking jak tanio dostać raka z kopcacych czarna maziugą kombajnów

  • joymachine

    0

    Jeździłem w życiu 170km benzyną (2.5L Ford bez bajerów) i 170km dieslem (2.0 tdi). I przyznam że fajniej się jeździ benzyną. Fakt że diesel jak się wkręci to potrafi wgnieść w fotel, a spalanie na poziomie 6 l po mieście jest niesamowite. Ale jednak charakterystyka benzyny bardziej mi odpowiada, zarówno przy spokojnej jeździe jaki przy wyprzedzaniu czy autostradzie. Klekot można pominąć, bo jak auto jest wyciszone to i tak nic nie słychać. No i diesel śmierdzi niestety strasznie.

  • faziamorki

    0

    1,3cdti w oplu się nie sprawdza a w fiacie 1,3 multijet jest ok, a przecież to ten sam silnik i segment aut.Panowie dziennikarze proponuję przy zmianie ileju w swoich autach,wymianę oleju w głowie

  • Gość: edi

    0

    Aha w oplu wystrzegac sie 1.3 ale we fiacie to godna uwagi propozycja. przeciez to te same silniki

  • Gość: jajcun

    0

    19CDTI VECTRA ONLY

  • przemekthor

    0

    V50 2.0d... Kupilem z zamiarem pojezdzenia 2 lata i wymiany na inny. Mialem przez 6 lat, przejechalem 317.000 km. Pozbylem sie wylacznie dlatego, ze wyjezdzalem na kontrakt. Znakomite, niezniszczalne auto a przy tym dajace komfort jazdy porownywalny z duzo wiekszymi i drozszymi samochodami.
    Po 230 tys. Kolo dwumasowe, po 300 tys. kolektor i regeneracja rozrusznika. Wszystko, jesli chodzi o silnik/skrzynie biegow.

  • beaviso

    0

    Astra H 1.7 CDTi? Znacznie lepsza jest 1.9, z dieslem od Fiata, najlepiej 120 KM jeśli ktoś chce bezawaryjnie (choć kusi 150 KM i chip na 180/400 - miałem to w Vectrze, świetnie chodziła!)

  • Gość: janek

    0

    Ale sie czepiacie. Czego oczekujecie od praktykanta, który za darmo klepie takie pierdoły do swojego portfolio? Artykuł zmanipulowany albo redaktor pod wpływem.

  • Gość: aLAN

    0

    Juz nigdy tych pieprzonych klekotów nie kupie-Dwomasy,turbiny,dpf,układ wtryskowy,odpalanie zimą po co to komu do jazdy po miescie. TYLKO BENZYNKA!

  • Gość: mamdisla

    0

    artykuł o niczym,zupełnie o niczym 1,9 tdi nie zależnie od marki to ta sama rodzina silników podobnie jak 2,0 hdi i 2,0 w volvo to bliźniaki. w jednym z artykułów 1,6 hdi/tdci/cdti to super silnik tu krytyka w focusie podobnie jak z 1,5 tdci -żadnej konsekwencji

  • Gość: ap

    0

    To jest ranking niezawodnych dieseli czy dzisiejsze wyniki Lotto? - bo wygląda na to drugie.

  • klm747

    Oceniono 8 razy 0

    Renault 1.5 dCi ???
    wali wam w dekiel, michnikowe parchate gimbusy??
    obracające się panewki i wtryski na kilkadziesiąt tysięcy kilometrów...

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy 0

    Moi rodzice mieli Almerę 1.5 DCi. Nasza największa porażka motoryzacyjna. Miał być oszczędny a palił jak smok.

  • Gość: ewrt

    Oceniono 1 raz -1

    Zabrakło trzyzaworowego TDI 1,4...bez upierdliwego filtr cząsteczek i dwumasy...:)

  • Gość: focus

    Oceniono 1 raz -1

    w zestawieniu kilka razy pojawia sie ten sam 2 litrowy diesel PSA. Mam go w focusie i potwierdzam jest bezawaryjny dynamiczy i oszczędny

  • Gość: edek

    Oceniono 1 raz -1

    Miałem takie auto tez w dieslu teraz zmieniłem je na nowszy model też Yaris. Nie chce innego. Mało pali jest niezawodne, bardzo dynamiczne i elastyczne. W miescie wszędzie bezproblemowo się parkuje a w trasie również mocy jej nie brakuje.

  • Gość: fas

    Oceniono 1 raz -1

    a gdzie vw touran

  • keanujane

    Oceniono 4 razy -2

    Uzytkowałem Ibizę Cuprę 1.9TDI 160PS, z chipem na 200PS. To najlepszy silnik z jakim miałem do czynienia. Przez dwa lata intensywnej i konkretnej jazdy, nie doświadczyłem żadnych kłopotów. Auto niczym torpeda, a spalanie komicznie niskie. I pewnie jezdziłbym tym autem do dziś, ale jego zawieszenie to koszmar. Twarde jak beton. Po mieście nie dało się tym jezdzić. Za to na autostradzie (zwłaszcza w Niemczech) - poezja.

  • Gość: szpaku

    Oceniono 3 razy -3

    "Najlepszym wyborem okazuje się najmocniejszy diesel w ofercie, dwulitrowy czterocylindrowiec 2.0 TDCI o mocy 136 KM. To rzadko psujący się, dynamiczny i oszczędny motor, któremu można zaufać. Odmianie 110-konnej i 1.8 TDCI zdarzają się awarie. Najbardziej kosztowne problemy kierowcom przysparzają jednak najmniejsze jednostki TDCI o pojemności 1,6 litra."

    Co do 1.6 to zgadza się, jest to francuska konstrukcja, do tego z DPF, dziadostwo!
    Co do reszty - bzdura, 1,8 tdci (100KM-110KM) to bardzo udana konstrukcja, te silniki nie stękną przed pół milionem kilometrów. 2-litrowy jest dużo bardziej wrażliwy na jakość paliwa.

    Generalnie 1.8 tdci to jest to co samo co 1.9 tdi u VW, nie do zajechania.

  • Gość: gość w podeszłym wieku

    Oceniono 7 razy -3

    Dużymi krokami zbliża się koniec wszelkich diesli i benzynowych też. Dieslem nie wjedziesz w2020 r do Paryża.Właśnie Norwegia ogłosiła, że od 2025r nie będzie można kupić w tym kraju diesli i benzynowców i innych co wypluwają karcinogenne świństwa.Wcześniej niż w 2025 r ograniczenia użytkowania pojazdów z napędem spalinowym będą dotyczyły autobusów i ciężarówek.
    W kraju nad Wisełką pojazdy te jeszcze długo będą się cieszyć niesłabnącym powodzeniem.

  • Gość: Bolo

    Oceniono 14 razy -8

    W wojsku na szwejów mówiliśmy "diesel". Takie silniki kochają traktorzyści, rolasy i osobnicy upośledzeni.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX