Komentarze (102)
Boisz się tanich diesli? Tych możesz być pewny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: taka prawda

    Oceniono 28 razy 18

    1,9 TDI bezawaryjny. A to dziwne bo ja miałem wersje BXE i mi się rozleciał na wycieczce zagranicznej. Samochód wrócił na lawecie za kupę kasy i silnik był do wymiany.

  • Gość: GooStuff

    Oceniono 18 razy 6

    Ford Focus II 2.0 TDCI?! Mało mnie parę lat temu nie spalił żywcem. Miał spory przebieg, ale nie był zajechany, wybuchła turbina, obroty zablokowały się na samej górze skali, zadymione jakieś 500 metrów drogi, dobrze, że auta nie ponajeżdżały na siebie... jedyną opcja wyłączenia tego okazało się zduszenie silnika. W lekkiej panice, przyznam, na drodze ekspresowej... Auto poszło za grosze na części, bo nie nadawał się do naprawy. I najlepsze, że fotka wnętrza powyżej jest idealnie z mojego (a dokładnie mojej narzeczonej) focusa. Wersja Ghia z audio Sony. Nigdy tego nie zapomnę, podobnie jak nigdy nie kupię forda.

  • Gość: Pija

    Oceniono 84 razy 76

    Mnie za to jeszcze bardziej dziwi obecność 1.5 dCi, który wcześniej opisano w artykule pt. "Omijaj je szerokim łukiem" . Trochę konsekwencji!

  • Gość: Herod

    Oceniono 50 razy 10

    Jakikolwiek dizel to by nie był - wstyd klekotać rakotwórczym kopciuchem, a zwłaszcza starym. A teraz minusujcie, wielcy fani raka płuc.

  • maurycy28

    Oceniono 10 razy 8

    Nie wiem skąd Osoby piszące te artykuły czerpią informacje. Radziłbym bardziej prześledzić historię motoryzacyjny i zweryfikować te dane. Może zacznijcie pisać artykuły kulinarne bo o samochodach nie wiecie za dużo

  • Gość: frank

    Oceniono 31 razy 21

    co za cymbał to pisał.?? 1.5 od renault? Było już jako najbardziej awaryjna jednostka świata - co zresztą potwierdza rynek. A gdzie stary JTD 115?
    Skąd wy bierzecie tych pismaków?

  • Gość: gosc

    Oceniono 7 razy 5

    zwykły zamęt-- pomieszano dobre z takimi sobie i z kiepskimi ----- autor niedouczony

  • Gość: gosc

    Oceniono 21 razy 19

    koles nie mieszaj ludziom w głowach --profesjonalizmu u ciebie nie ma nawet za grosz.

  • Gość: jan

    Oceniono 28 razy 26

    Nie widzę w tym zestawieniu diesla o pojemności 2.2 Hondy, czy też 2,4 D5 Volvo -to są bardzo trwałe i sprawdzone jednostki. Zaskoczyła mnie obecność silnika 1.5 dci Renault.

  • keanujane

    Oceniono 4 razy -2

    Uzytkowałem Ibizę Cuprę 1.9TDI 160PS, z chipem na 200PS. To najlepszy silnik z jakim miałem do czynienia. Przez dwa lata intensywnej i konkretnej jazdy, nie doświadczyłem żadnych kłopotów. Auto niczym torpeda, a spalanie komicznie niskie. I pewnie jezdziłbym tym autem do dziś, ale jego zawieszenie to koszmar. Twarde jak beton. Po mieście nie dało się tym jezdzić. Za to na autostradzie (zwłaszcza w Niemczech) - poezja.

  • Gość: Bolo

    Oceniono 14 razy -8

    W wojsku na szwejów mówiliśmy "diesel". Takie silniki kochają traktorzyści, rolasy i osobnicy upośledzeni.

  • Gość: gość w podeszłym wieku

    Oceniono 7 razy -3

    Dużymi krokami zbliża się koniec wszelkich diesli i benzynowych też. Dieslem nie wjedziesz w2020 r do Paryża.Właśnie Norwegia ogłosiła, że od 2025r nie będzie można kupić w tym kraju diesli i benzynowców i innych co wypluwają karcinogenne świństwa.Wcześniej niż w 2025 r ograniczenia użytkowania pojazdów z napędem spalinowym będą dotyczyły autobusów i ciężarówek.
    W kraju nad Wisełką pojazdy te jeszcze długo będą się cieszyć niesłabnącym powodzeniem.

  • Gość: fas

    Oceniono 1 raz -1

    a gdzie vw touran

  • Gość: maro72

    Oceniono 10 razy 10

    zapomnieliscie o Cummins 6.7 TDI, oraz o 6.6 Duramax TDI

  • Gość: Gość

    Oceniono 4 razy 0

    Moi rodzice mieli Almerę 1.5 DCi. Nasza największa porażka motoryzacyjna. Miał być oszczędny a palił jak smok.

  • swoboda_t

    Oceniono 10 razy 10

    Silnik 1,9 TDI występuje w bardzo wielu wariantach i nie wszystkie są udane. Kolega oddał niedawno na złom 115-konną Borę, w której najbardziej kłopotliwy był właśnie silnik. W zestawieniu brakuje innych wersji fiatowskiego 1,9 JTD (występujących też w modelach inych marek), hondowskiego 2,2, pięciocylindrówek Volvo czy audi (no, ok, tych już na rynku niewiele). Dla odmiany silniki 2,0 w 406, focusach i volvo V50 to de facto ta sama jednostka.

  • klm747

    Oceniono 8 razy 0

    Renault 1.5 dCi ???
    wali wam w dekiel, michnikowe parchate gimbusy??
    obracające się panewki i wtryski na kilkadziesiąt tysięcy kilometrów...

  • Gość: ap

    0

    To jest ranking niezawodnych dieseli czy dzisiejsze wyniki Lotto? - bo wygląda na to drugie.

  • Gość: edek

    Oceniono 1 raz -1

    Miałem takie auto tez w dieslu teraz zmieniłem je na nowszy model też Yaris. Nie chce innego. Mało pali jest niezawodne, bardzo dynamiczne i elastyczne. W miescie wszędzie bezproblemowo się parkuje a w trasie również mocy jej nie brakuje.

  • grzegorzsrx

    Oceniono 3 razy 1

    nadszedl czas by ludzkosc zapomniala o tym rakotworczym SYFIE!!

  • Gość: focus

    Oceniono 1 raz -1

    w zestawieniu kilka razy pojawia sie ten sam 2 litrowy diesel PSA. Mam go w focusie i potwierdzam jest bezawaryjny dynamiczy i oszczędny

  • Gość: Wehnemann

    Oceniono 5 razy 3

    Hyundai i Kia 1.6 CRDi

  • remo29

    Oceniono 24 razy 24

    Jak autorowi minie trądzik, to się zorientuje, że 1.9 JTD jest nie tylko w Punto, ale też we wszystkich Fiatach, Alfach, Lanciach, kupie Opli, Saabów itd.

  • bolo2002

    Oceniono 1 raz 1

    Ciągle zapominacie o silnikach japońskich i koreańskich, które są znacznie lepsze niz europejskie.Silnik 2,0 CRDi Kia i Hyundai jest znacznie lepszy niz reklamowane przez Was np. 1,5 dci/to tragiczne dzieło Francuzów/. Jeżdzę Kia Carens 2,0 Crdi 140 Km-rewelacja zupełnie bezawaryjna. Ma teraz 143 tys km i zero napraw-wszystko super. spalanie 6,6 l - a waga samochodu 1550 kg ! Tylko jeden silnik francuski uwazam za absolutny hit - to jest 1,6 /1560 cm/, zreszta montowany do dziś w sam. koncernu PSA. Miałem go w Mazdzie 3 /1,6 MZR-CD/ -absolutna rewelacja! I tak nastepny mój samochód to wózek z koreańskim 2,0 CRDi-140 KM i tyle-żaden Francuz czy awaryjny Niemiec!-lechutek

  • Gość: szpaku

    Oceniono 3 razy -3

    "Najlepszym wyborem okazuje się najmocniejszy diesel w ofercie, dwulitrowy czterocylindrowiec 2.0 TDCI o mocy 136 KM. To rzadko psujący się, dynamiczny i oszczędny motor, któremu można zaufać. Odmianie 110-konnej i 1.8 TDCI zdarzają się awarie. Najbardziej kosztowne problemy kierowcom przysparzają jednak najmniejsze jednostki TDCI o pojemności 1,6 litra."

    Co do 1.6 to zgadza się, jest to francuska konstrukcja, do tego z DPF, dziadostwo!
    Co do reszty - bzdura, 1,8 tdci (100KM-110KM) to bardzo udana konstrukcja, te silniki nie stękną przed pół milionem kilometrów. 2-litrowy jest dużo bardziej wrażliwy na jakość paliwa.

    Generalnie 1.8 tdci to jest to co samo co 1.9 tdi u VW, nie do zajechania.

  • leszekzgd

    Oceniono 6 razy 4

    TDCI - dobry silnik. Szczególnie te jego sypiące sie pompy wtryskowe. Polecam artykuł - "te silniki omijaj dużym łukiem".

  • Gość: przegość

    Oceniono 5 razy 3

    Tylko 1,9TDI na klasycznej pompie rotacyjnej (90-110KM) są bezproblemowe (tylko ta kultura pracy na poziomie Perkinsa z Ursusa) ,wersje na pompowtryskach (101-130KM) to już padaka, obracajace się panewki i standardowe problemy z pompowtryskami...natomiast najlepszym silnikiem Diesla jest Fiat JTD, M-jet, w wersji 1,9 8V który występował również w Oplu i Saab-ie (czego oczywiście nie raczyliście zauważyć, w odróżnieniu od grupy VAG) Z silników Diesla to jeszcze HDI jest warte uwagi .. reszta to grupa podwyższonego ryzyka..

  • Gość: mamdisla

    0

    artykuł o niczym,zupełnie o niczym 1,9 tdi nie zależnie od marki to ta sama rodzina silników podobnie jak 2,0 hdi i 2,0 w volvo to bliźniaki. w jednym z artykułów 1,6 hdi/tdci/cdti to super silnik tu krytyka w focusie podobnie jak z 1,5 tdci -żadnej konsekwencji

  • ari

    Oceniono 1 raz 1

    ten sam silnik VAG na trzech różnych slajdach. Za to brak 2.0 dCi z Renault/Nissan, który cieszy się świetnymi opiniami. Żal.

  • Gość: ewrt

    Oceniono 1 raz -1

    Zabrakło trzyzaworowego TDI 1,4...bez upierdliwego filtr cząsteczek i dwumasy...:)

  • dante_waw

    Oceniono 1 raz 1

    tanie, uzywane diesle??... zaraz red Kublik zrobi z wami porzadek.. tak wam zloi tylki ze nie bedziecie mogli usiedziec na maturze....

  • Gość: aLAN

    0

    Juz nigdy tych pieprzonych klekotów nie kupie-Dwomasy,turbiny,dpf,układ wtryskowy,odpalanie zimą po co to komu do jazdy po miescie. TYLKO BENZYNKA!

  • Gość: olkan

    Oceniono 5 razy 1

    Najlepsze sa buraki co jezdza dieslami po miescie tak 5km dziennie pozdrawiam

  • marce1977

    Oceniono 4 razy 4

    Z 1,5 dCI to dowcip roku, jeszcze "polecamy mocniejsze wersje". Za to 1,4 HDI prosty niemal jak "budowa cepa" (turbo o stałej geometrii, brak dwumasy, pasek rozrządu co 240tyś) piszecie żeby ostrożnie bo po 150tyś się sypią.

  • Gość: janek

    0

    Ale sie czepiacie. Czego oczekujecie od praktykanta, który za darmo klepie takie pierdoły do swojego portfolio? Artykuł zmanipulowany albo redaktor pod wpływem.

  • beaviso

    0

    Astra H 1.7 CDTi? Znacznie lepsza jest 1.9, z dieslem od Fiata, najlepiej 120 KM jeśli ktoś chce bezawaryjnie (choć kusi 150 KM i chip na 180/400 - miałem to w Vectrze, świetnie chodziła!)

  • przemekthor

    0

    V50 2.0d... Kupilem z zamiarem pojezdzenia 2 lata i wymiany na inny. Mialem przez 6 lat, przejechalem 317.000 km. Pozbylem sie wylacznie dlatego, ze wyjezdzalem na kontrakt. Znakomite, niezniszczalne auto a przy tym dajace komfort jazdy porownywalny z duzo wiekszymi i drozszymi samochodami.
    Po 230 tys. Kolo dwumasowe, po 300 tys. kolektor i regeneracja rozrusznika. Wszystko, jesli chodzi o silnik/skrzynie biegow.

  • Gość: gen. Italia

    Oceniono 1 raz 1

    Volvo 2.0D lepszy od D5 2.4? Wolne żarty. Jechałem tym, turbodziura jak Rów Mariański, trzeba toto trzymać powyżej 2300 rpm żeby jakoś jechało, terkot jak w traktorze. 5 cylindrów to zupełnie inna kultura pracy.

  • Gość: jajcun

    0

    19CDTI VECTRA ONLY

  • Gość: edi

    0

    Aha w oplu wystrzegac sie 1.3 ale we fiacie to godna uwagi propozycja. przeciez to te same silniki

  • Gość: E. s

    Oceniono 1 raz 1

    A gdzie D5 volvo ?

  • faziamorki

    0

    1,3cdti w oplu się nie sprawdza a w fiacie 1,3 multijet jest ok, a przecież to ten sam silnik i segment aut.Panowie dziennikarze proponuję przy zmianie ileju w swoich autach,wymianę oleju w głowie

  • joymachine

    0

    Jeździłem w życiu 170km benzyną (2.5L Ford bez bajerów) i 170km dieslem (2.0 tdi). I przyznam że fajniej się jeździ benzyną. Fakt że diesel jak się wkręci to potrafi wgnieść w fotel, a spalanie na poziomie 6 l po mieście jest niesamowite. Ale jednak charakterystyka benzyny bardziej mi odpowiada, zarówno przy spokojnej jeździe jaki przy wyprzedzaniu czy autostradzie. Klekot można pominąć, bo jak auto jest wyciszone to i tak nic nie słychać. No i diesel śmierdzi niestety strasznie.

  • Gość: rnjr

    0

    ranking jak tanio dostać raka z kopcacych czarna maziugą kombajnów

  • Gość: Michał

    0

    Ford Focus II 2.0 TDCI - też był opisany w artykule "Omijaj je szerokim łukiem" jako beznadziejny, a tutaj już bezawaryjny :D to to za cyrk

  • Gość: kubas

    0

    Co prawda ilość koni w 2.0TD w Avensisie nie powala, ale do normalnej jazdy spokojnie wystarczy, na trasach szybkiego ruchu można bezpiecznie wyprzedzać. ponad 400 tys juz przejechane mam i nadal żadnych problemów ani z dynamiką, ani z odpalaniem.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX