Komentarze (68)
Raport TUV 2015 | Najlepsi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: k

    0

    Taki zestawienie to trochę do dupy. Redaktorki się nie napracowały. Jaka średnia kilometrów była przy każdym z tych aut?
    Przy Porsche znikomy przebieg, więc i awaryjności brak.

  • aprox99

    Oceniono 2 razy 0

    opon ultra grip nie kupujcie.Po 10 tys.km huczą jak bombowiec.Miałem kilka Mondeo gdzie te opony to standart.Ostrzegam,tragedia

  • money.eu

    0

    w kazdej grupie bardzo wysokomjest Mazda.I w przeciwienstwie do Toyoty ktora znowu wzywa wlascicieli kilku milionow aut do serwisow,nikt nikty nie wzywal Mazdy do niedorobek.
    Mam 3.0 V6 z USA z 2006 roku.Do setki c=ok.6,5 sekundy .Piekne,duze ,niesamowicie wygodne auto ,fantastyczne prowadzenie i trzymanie sie drogi.NIGDY nic sie nei zepsulo,2 x wymienilem tylko klocki przez 80 000 km i 2 x jakies zaroweczki z obrysowych swiatel.
    To samo mowia moi znajomi,ktorzy maja jakies Mazdy.

  • bob2436

    0

    Ludzie nie ma się czym podniecać. Od dawna wiadomo, że te rankingi są bardzo mylące. Ten % aut z usterkami oznacza, każdy model danej marki z jakąkolwiek usterką. W przypadku Mercedesa ML chodzi o duperszmity, którymi napakowany jest ten samochód. Jeśli chodzi o Lagunę - wiadomo, że problemy sprawiają głównie egzemplarze z dieslami. Benzyniaki są nie do zajeżdżenia. I w drugą mańkę: znalezienie 10-letniego japończyka, który nie gnije graniczy z cudem. Powiedzmy sobie szczerze: czasy niezawodnych i niezniszczalnych samochodów odeszły wraz z Mercedesem W124. Teraz są czasy zwariowane: VW/Audi robi bardzo awaryjne diesle, a Fiat - najbardziej niezawodne, itd....

  • Gość: Janek

    0

    Już lecę kupić merca SLK, albo bmw Z4... bo są najmniej awaryjne.

  • 03730t

    0

    kapelani wojskowi modlą się o zwycięstwo tej armii, której chleb jedzą

  • pablito0987

    0

    nie zgodze się co do Fiata Stilo. Mam takiego od dłuższego czasu, rok produkcji 2002, praktycznie nic się z nim nie dzieje poza drobiazgami typu spalona pompka od spryskiwacza. Wymieniłem też sprzęgło no ale coż samochód ma już 12 lat i przejechane kilkaset tysięcy kilometrów. Wcześniej jeździłem Seatem Toledo II ( porażka ) jeszcze wcześniej Fordem Escortem ( trochę mniejsza porażka ) ale z Fiata jestem mega zadowolony. Chętnie kupił bym coś młodzszego w tej klasie ale nie ma zbyt dużego wyboru. Może Bravo lub Croma

  • predator-x

    Oceniono 14 razy 0

    Miałem Mazdę i nigdy więcej, kupiłem za 30 tys (7-letnie), za 4 lata sprzedałem za 13, w między czasie w auto wpakowałem około 10 tysięcy złotych, a zrobiłem nim tylko 35 tys km! No i ta korozja. Miałem kiedyś megane, myślałem że ono koroduje, ale Mazda nadaje korozji nowy wymiar (modele od około 2002 roku).

  • west_pomeranian

    Oceniono 1 raz -1

    Niemcy nie jeżdżą Lexusami, więc go notorycznie w rankingach go pomijają. Ciekawe, bo według ranking ów brytyjskich i amerykańskich, Lexus zwycięża z Mercedesami, BMW i innym przereklamowanymi samochodami z Niemiec.

  • Gość: Bela

    Oceniono 1 raz -1

    najmniej awaryjne od zawsze byly toyoty :) u mnie w rodzinie sa az 3 ;P

  • aprox99

    Oceniono 17 razy -3

    Najmniej awaryjne?według jakich kryterii?według tego kto jeżdzi do warsztatu a kto sam naprawia?według ilości zerejestrowanych?według przebiegów?Przykład:zostało zarejestrowanych 1000Passatów i 100Mazd 6...12 Passatów miało awarie a tylko 1 Mazda,czyli Mazda lepsza!Passaty przejechały1mln km a mazdy 200tys.Tym razem Passat lepszy.Dlaczego passaty przejechały więcej?ano dlatego że wszystkie auta flotowe to passaty i dlatego jeżdżą w kóło a egzotyki stoją w garażu

  • Gość: jkb

    Oceniono 32 razy -12

    przewaga dzięki technice, tak sie robi auta audi
    gó... prawda ze elektronika jest zawodna, dzisiaj właśnie ona najmniej zawodzi

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX