Komentarze (58)
Co oferuje rynek crossoverów segmentu B?
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • h2o_wp

    Oceniono 48 razy -30

    Same dziwolągi. Szczyt szpetoty to kia soul, ale inne też nie lepsze. Generalnie francuzy są brzydkie, kaszaloty. Właściwie tylko Skoda i Lada jakoś wyglądają jeszcze.

  • bf109k4

    Oceniono 35 razy -11

    A gdzie Subaru XV?
    Pewnie nie zapłacili albo konkurencja zabroniła bo przewyższa wszystkie auta napędem (prawdziwe stałe 4x4 a nie jakies śmieciowe haldexy) i przyjemnością z jazdy.

  • andaluz111

    Oceniono 25 razy -9

    Captur i Juke.. Reszta, z Yeti na czele to epoka pozny Gierek, wczesny Jaruzelski

  • rtd5rtd

    Oceniono 6 razy -4

    Winner : Skoda Yeti 2.0 TDI (170 KM) 4x4

  • bren666

    Oceniono 13 razy -3

    Piękny ten Mokka, bardzo mi się podoba :) Marzenie ściętej głowy.

  • Gość: Romekatomek

    Oceniono 2 razy -2

    A gdzie Suzuki Sx4S-Cross? Artykuł do kitu. Blade pojęcie o rynku.

  • Gość: Diosal

    Oceniono 5 razy -1

    Ciekawe dlaczego MINI Countryman się nie zmieściło do rankingu :) Pewnie przez cenę. Choć obiektywnie bije resztę silnikiem, układem kierowniczym i subiektywnie wyglądem.

  • Gość: Quest

    0

    Renault CAPTUR - świetne auto - polecam.

  • osiolek31

    Oceniono 2 razy 0

    Komuś się coś chrzani. Niva jest samochodem terenowym, a Nie Crossoverem, bo w przeciwieństwie do pozostałych w teren wjedzie i wyjedzie bez pomocy traktora.
    O przynależności do segmentu decyduje spozycjonowanie przez producenta, a nie wymiary zewnętrzne. C4, Soul, Yeti, SX4/Sedici to są auta segmentu C, a nie B.

  • Gość: xc

    Oceniono 1 raz 1

    uwaga na ETG, we francji doplata do ETG wynosi tylko 50EUR, a osiagi (spalanie/przyspieszenia) sa gorsze..

  • Gość: fragi

    Oceniono 3 razy 1

    cactus hehe

  • somaliijka

    Oceniono 9 razy 1

    w yeti panel oraz nawifgacja są zdecydowanei za nisko

  • drwoytek

    Oceniono 2 razy 2

    A gdzie hrv?

  • ghostxx

    Oceniono 2 razy 2

    Podoba mi się Cactus . Awangarda w tej klasie ale nareszcie coś świeżego. Podsumuje jeszcze Renault Captur to co widać to nie przypomina wgl modelu koncepcyjnego który mi się akurat bardzo podobał . A co do Łady Nivy . Czy to jest SUV ? Nie !!!! Bo Łada jak pojedzie w teren to sama z niego wyjedzie więc to jest auto terenowe. Łada nie jest autem które ma tylko duże kola a i tak nadaje się tylko na asfalt jak reszta aut w tym zestawieniu, chociaż asfalt na naszych polskich drogach to i tak niezła przeprawa ;)

  • Gość: wiesiek

    Oceniono 2 razy 2

    nissan juke-troche większa micra

  • biobike

    Oceniono 2 razy 2

    Co za "as" określił Ładę Nivę jako crossover??? Ja też nie lubię tej firmy, ale to nie c-o!!!

  • piesior666

    Oceniono 9 razy 3

    Prosze wszystkich o lansowanie spolszczenia nazwy tej klasy samochodow : Kundel. W POLSCE PO POLSKU ! ! !

  • Gość: mokka

    Oceniono 6 razy 4

    Z ceną Opla Mokki zdecydowanie przesadzili!!!! Jest kilka samochodów w tym segmencie duzo lepszych za rozsądne pieniądze, na przykład Suzuki

  • Rafał Małek

    Oceniono 19 razy 5

    Te samochody wcale nie są bez sensu. Do eksploatacji w terenie się nie nadają, zbyt słaba konstrukcja i niskie zawieszenie, ale w Europie poza profesjonalnymi zastosowaniami i pasjonatami jeżdżącymi na torach terenówki są nieprzydatne, z różnych względów (w tym prawnych, np. zakaz wjazdu do lasu).
    Natomiast crossover wjedzie tam, gdzie zwykła osobówka nie da rady bez ryzyka uszkodzenia podwozia. A czasem zdarza się konieczność przejazdu drogą gruntową, wjechania na krawężnik, nawet niektóre przejazdy kolejowe są problemem.
    Choćby przykłady z mojej okolicy. W pobliżu kina czasem brakuje miejsc parkingowych i nie chce im się zaparkować gdzieś dalej, więc kierowcy wjeżdżają na trawnik (tam już nie ma trawy), a przed trawnikiem jest krawężnik o który wszyscy zawadzają. Jedno z rond wylotowych często się korkuje, jak ktoś nie jedzie przelotowo przez miasto to przed rondem mógłby skręcić w prawo o objechać, ale tam betonowa droga się kończy i zaraz za nią jest dół wypełniony wodą, osobówka zawadzi o beton. Pod uczelnią w Warszawie czasem nie ma miejsc parkingowych i parkują na trawniku, na wjeździe na trawnik jest krawężnik i osobówki również zahaczają.

  • somaliijka

    Oceniono 10 razy 6

    mnie zaiekawił jedynie Francuski C4 - szkoda, że szyby z tyłu tylko uchylne ma :-(
    ale i tak obświecę - może da sie je chociaż uchylać elektrycznie - w sumie mi jako kierowcy to wystarcza...

  • sharn1

    Oceniono 13 razy 7

    Trudno to tłumaczyć czymś innym jak tylko modą.
    Ani to to sprawne autostradowo, ani specjalnie ekonomiczne, ani pakowne.

    Jedyne plusy to wiekszy komfort na polskich, dziurawych drogach i wygoda w pokonywaniu krawężników i innyej małej architektury żeby zaparkować gdzieś na trawniku.

  • lord_viadro

    Oceniono 16 razy 12

    Yeti nie jest autem Niedocenionym, tylko Mocno PRZECENIONYM wzwyż .. tak z 20 -30 %

  • kat.2

    Oceniono 15 razy 15

    jeżeli Sedici jest "typowym samochodem segmentu C" to dlaczego bliżniaczy SX4 jest "idealnie wpasował się w segment B "? Dalej taki rodzynek /mowa o Fiacie/ -jakość wykonania także pozostawia wiele do życzenia, a przy Suzuki-dominuje szary i twardy plastik! Dlaczego autor nie napisał o szarych, twardych plastkiach zle wykonanych w Suzuki i Fiacie ? Przecież są to bliżniacze pojazdy?

  • good-year

    Oceniono 24 razy 18

    Łada Niva:)
    Samochód nie do zarżnięcia. Jeżeli nie można go naprawić młotkiem to znaczy ze potrzebujesz po prostu większego młotka !
    niestety brzydka jak lata 80-te i kto teraz kupi samochód bez klimatyzacji ?
    dopłata za zamek centralny 700zł to tez jakieś kuriozum.

  • tylkoturbobenzyna

    Oceniono 47 razy 19

    Krosołwery to wspaniały sposób na wydymanie klientów (przy ich zachwycie !) na dodatkowe kilkanaście/kilkadziesiąt tysi. Przepis jest prosty. Bierzemy taniego hatchbacka. Np. takie Clio albo Aurisa. Podnosimy trochę (terenówka !) dodajemy plastikowe osłony tak, żeby było widać że da radę na poligonie wojskowym ;-) Do tego wciskamy napęd 4x4, z którego nikt nigdy nie skorzysta. Potem to już zależy czy producent chce sprzedać dożo takich samochodów czy trochę mniej. Jeśli dużo - zatrudnia projektanta, który brzydotą auta trafi w gusta masy klientów (Juke !!!). I tyle. A, jeszcze najważniejsze. Cena leci w górę o co najmniej 1/3 w porównaniu do taniego hatchbacka, z którego powstał.

  • Gość: zzz

    Oceniono 59 razy 27

    Ostatnio odpowiedzią na prawie każdą potrzebę motoryzacyjną jest Dacia. Zaczyna mnie to wkurzać. Co mi się jakieś auto spodoba, to okazuje się, że Dacia ma podobne, o 30% tańsze. Wymyśliłem sobie, że kupię zatem duże kombi, bo Dacia takiego nie ma. Ale wówczas wkracza "rzona" i mówi, że Lodgy kosztuje połowę tego, co właśnie oglądam... Damn you, Ghosn.

  • macq84

    Oceniono 64 razy 40

    Cenowo wszystkie bardzo wyraźnie przegrywają z Dacią Duster. Nie znalazła się w zestawieniu chyba dlatego, że jest trochę większa

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX