Najciekawsze koncepty BMW

Poszczególne modele BMW kojarzy każdy kto choć trochę interesuje się motoryzacją. Dlatego dzisiaj postanowiliśmy przybliżyć kilka mniej znanych pomysłów Bawarczyków, które zaprezentowali nam w swoich konceptach.
BMW Zagato Coupe BMW Zagato Coupe BMW Zagato Coupe

BMW Zagato Coupe

Niemieckie sportowe auto w świetnie skrojonym włoskim garniturze? Właśnie od takiej mieszanki wybuchowej postanowiliśmy zacząć.
BMW Zagato Coupe Concept zostało zbudowane przez słynne mediolańskie studio projektowe Zagato na bazie dobrze nam znanego BMW Z4. Niepowtarzalny Bawarczyk powstał w 2012 specjalnie na doroczną imprezę Concorso d'Eleganza Villa d'Este, czyli jeden z najstarszych konkursów motoryzacyjnej elegancji. Nad jezioro w północnych Włoszech przyjeżdżają jedynie najpiękniejsze samochody. Oprócz urzekających klasyków spotkamy tam także najbardziej stylowe koncepty, takie jak Zagato Coupe.
Co myślicie o włoskim pomyśle na Z4? To chyba jedno z najładniejszych BMW ostatnich lat, ale wiele osób po stronie wad wpisuje wielkimi literami jedno słowo - "przekombinowany". Komentujący zwracają także uwagę, że o ile przód oraz tył BMW Zagato jest po prostu piękny to w linii bocznej coś im nie gra, a auto wydaje się przez to dziwne.
Naszym zdaniem ręcznie wykonane BMW wygląda naprawdę świetnie i przyjemnie by było zobaczyć go kiedyś na drodze. Ten samochód ma to COŚ.

Niemieckie sportowe auto w świetnie skrojonym włoskim garniturze? Właśnie od takiej mieszanki wybuchowej postanowiliśmy zacząć.

BMW Zagato Coupe Concept zostało zbudowane przez słynne mediolańskie studio projektowe Zagato na bazie dobrze nam znanego BMW Z4. Niepowtarzalny Bawarczyk powstał w 2012 specjalnie na doroczną imprezę Concorso d'Eleganza Villa d'Este, czyli jeden z najstarszych konkursów motoryzacyjnej elegancji. Nad jezioro w północnych Włoszech przyjeżdżają jedynie najpiękniejsze samochody. Oprócz urzekających klasyków spotkamy tam także najbardziej stylowe koncepty, takie jak Zagato Coupe.

Co myślicie o włoskim pomyśle na Z4? To chyba jedno z najładniejszych BMW ostatnich lat, ale wiele osób po stronie wad wpisuje wielkimi literami jedno słowo - "przekombinowany". Niektórzy zwracają także uwagę, że o ile przód oraz tył BMW Zagato jest po prostu piękny to w linii bocznej coś nie gra, a auto wydaje się przez to dziwne.

Naszym zdaniem ręcznie wykonane BMW wygląda naprawdę świetnie i przyjemnie by było zobaczyć go kiedyś na drodze. Ten samochód ma w sobie to COŚ.

Wiesz ile kosztuje Z4?

 

BMW Zagato CoupeBMW Zagato Coupe

BMW Zagato CoupeBMW Zagato Coupe

BMW Zagato CoupeBMW Zagato Coupe

BMW Zagato CoupeBMW Zagato Coupe

BMW Zagato CoupeBMW Zagato Coupe

BMW Zagato CoupeBMW Zagato Coupe

BMW Zagato CoupeBMW Zagato Coupe

BMW Zagato CoupeBMW Zagato Coupe

BMW Zagato CoupeBMW Zagato Coupe

 

Castrol Syntrans Transaxle 75W90 1L
w okazje.info

 

BMW 328 Hommage BMW 328 Hommage BMW 328 Hommage

BMW 328 Hommage

BMW 328 - niemiecka legenda z lat 30 XX wieku. Dwuoosobowy roadster wszedł do produkcji w roku 1936 i z miejsca zaczął bić rekordy prędkości oraz umacniać pozycję BMW jako szanowanego producenta samochodów. Podczas wyścigu Mille Miglia 328 zaimponował średnią prędkością na poziomie 166km/h, co w tamtych czasach robiło wielkie wrażenie. Każdy byłby dumny z takiego dziecka. Nie inaczej jest z Bawarczykami.
Prototyp 328 Hommage to właśnie hołd dla leciwego roadstera z 1936. Aby auto było jak najlżejsze nowy 328 zbudowany jest z CFRP (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem węglowym), dzięki czemu waży tylko 780 kg. Niestety BMW nie pochwaliło się osiągami, o silniku wiemy tylko tyle, że to 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka.
Nie pozostaje nam więc nic innego niż podziwianie zdjęć konceptu i pomyślenie nad zmianami, jakie zaszły w motoryzacji na przestrzeni prawie 80 lat.

BMW 328 - niemiecka legenda z lat 30 XX wieku. Dwuoosobowy roadster wszedł do produkcji w roku 1936 i z miejsca zaczął bić rekordy prędkości oraz umacniać pozycję BMW jako szanowanego producenta samochodów. Podczas wyścigu Mille Miglia 328 zaimponował średnią prędkością na poziomie 166 km/h, co w tamtych czasach robiło wielkie wrażenie. Każdy byłby dumny z takiego dziecka. Nie inaczej jest z Bawarczykami.

Prototyp 328 Hommage to właśnie hołd dla leciwego roadstera z 1936. Aby auto było jak najlżejsze nowy 328 zbudowany jest z CFRP (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem węglowym), dzięki czemu waży tylko 780 kg. Niestety BMW nie pochwaliło się osiągami, o silniku wiemy tylko tyle, że to 3-litrowa, 6-cylindrowa jednostka.

Nie pozostaje nam więc nic innego niż podziwianie zdjęć konceptu i pomyślenie nad zmianami, jakie zaszły w motoryzacji na przestrzeni prawie 80 lat.

 

BMW 328 HommageBMW 328 Hommage

BMW 328 HommageBMW 328 Hommage

BMW 328 HommageBMW 328 Hommage

BMW 328 HommageBMW 328 Hommage

BMW 328 HommageBMW 328 Hommage

BMW 328 HommageBMW 328 Hommage

BMW 328 HommageBMW 328 Hommage

BMW 328 HommageBMW 328 Hommage

BMW 328 HommageBMW 328 Hommage

 

Total Quartz 9000 Energy 5W40 5L
  • Rodzaj: Syntetyczny
  • Lepkość: 5W40
  • Pojemność: 5 L
46 opinii w okazje.info

 

BMW M1 Hommage BMW M1 Hommage BMW M1 Hommage

BMW M1 Hommage

BMW M1 to jeden z najbardziej niezwykyłych modeli w całej historii bawarskiej marki. Powstał we współpracy z Lamborghini, a za projekt odpowiedzialny był sam Giorgetto Giugaro. M1 to żywa legenda, ale w swoich czasach nie odniosła spodziewanego sukcesu, głównie ze względu na zaporową cenę.
M1 wróciła po 30 latach w 2008 pod postacią BMW M1 Hommage na konkurs piękności nad jeziorem Como. Z wyglądu nawiązuje oczywiście do swojego poprzednika, dla którego jest hołdem. Jednak to nie prosta kalka, to M1 przyszłości. Wystarczy spojrzeć na diody LED, dyfuzory, ogromne wloty powietrza, skomplikowane kształty.
Jeżeli chodzi o osiągi to trudno coś napisać. Pierwsze M1 napędzał silnik o mocy 277 KM, w M1 Hommage silnika... nie ma. Ten koncept to pięknie wyglądający hołd oraz zgrabne połączenie przeszłości z przyszłością BMW.

BMW M1 to jeden z najbardziej niezwykłych modeli w całej historii bawarskiej marki. Powstał we współpracy z Lamborghini, a za projekt odpowiedzialny był sam Giorgetto Giugaro. M1 to żywa legenda, ale w swoich czasach nie odniosła spodziewanego sukcesu, głównie ze względu na zaporową cenę.

M1 wróciła po 30 latach w 2008 pod postacią BMW M1 Hommage na konkurs piękności nad jeziorem Como. Z wyglądu nawiązuje oczywiście do swojego poprzednika, dla którego jest hołdem. Jednak to nie prosta kalka, to M1 przyszłości. Wystarczy spojrzeć na diody LED, dyfuzory, ogromne wloty powietrza, skomplikowane kształty.

Jeżeli chodzi o osiągi to trudno coś napisać. Pierwsze M1 napędzał silnik o mocy 277 KM, w M1 Hommage silnika... nie ma. Ten koncept to pięknie wyglądający hołd oraz zgrabne połączenie przeszłości z przyszłością BMW.

Marzy Ci się sportowa eMka?

 

BMW M1 HommageBMW M1 Hommage

BMW M1 HommageBMW M1 Hommage

BMW M1 HommageBMW M1 Hommage

BMW M1 HommageBMW M1 Hommage

BMW M1 HommageBMW M1 Hommage

BMW M1 HommageBMW M1 Hommage

BMW M1 HommageBMW M1 Hommage

BMW M1 HommageBMW M1 Hommage

BMW M1 HommageBMW M1 Hommage

 

Boryszew Borygo różowe 5L
4 opinie w okazje.info

 

BMW 4219Eli BMW 4219Eli BMW 4219Eli

BMW 4219Eli

7 osi, na każdej po 6 kół, co razem daje nam równo 42 koła. Oczywiście napęd na wszystkie te 24 koła. Silnik? Raczej 19 silników (6 umieszczonych z przodu, 13 z tyłu) o łącznej mocy, bagatela, 8721 koni mechanicznych. Do tego profejsonalny, olbrzymi, wyścigowy spojler oraz cała masa wlotów powietrza. Wszystko to daje nam trzymiejscowy rasowy samochód sportowy. W takich autach często narzeka się na brak bagażnika... w tym takich problemów oczywiście nie ma - z tyłu znajdują się dwa wielkie bagażniki pełne pluszaków.
BMW 4219Eli to koncept-żart stworzony przez BMW z okazji konkursu organizowanego przez Jalopnik. 4-letnia Eli opisała w nim swoje wymarzone auto, a jej opis wpadł w ręce profesjonalistów z południa Niemiec. Efektem tej "współpracy" jest chyba najbardziej spektakularne auto świata. Inżynierowie BMW wciąż nie zdecydowali się na skrzynię biegów... Zastanawiają się czy 4219Eli powinien być wyposażony w 14 automatycznych skrzyń 8-biegowych czy 11 manualnych 6-biegówek.

7 osi, na każdej po 6 kół, co razem daje nam równo 42 koła. Oczywiście napęd na wszystkie 42 koła. Silnik? Raczej 19 silników (6 umieszczonych z przodu, 13 z tyłu) o łącznej mocy, bagatela, 8721 koni mechanicznych. Do tego profesjonalny, olbrzymi, wyścigowy spojler oraz cała masa wlotów powietrza. Wszystko to daje nam trzymiejscowy rasowy samochód sportowy. W takich autach często narzeka się na brak bagażnika... W tym takich problemów oczywiście nie ma - z tyłu znajdują się dwa wielkie bagażniki pełne pluszaków.

BMW 4219Eli to koncept-żart stworzony przez BMW z okazji konkursu organizowanego przez Jalopnik. 4-letnia Eli opisała w nim swoje wymarzone auto, a jej opis wpadł w ręce profesjonalistów z południa Niemiec. Efektem tej "współpracy" jest chyba najbardziej spektakularne auto świata. Inżynierowie BMW wciąż nie zdecydowali się na skrzynię biegów... Zastanawiają się czy 4219Eli powinien być wyposażony w 14 automatycznych skrzyń 8-biegowych czy 11 manualnych 6-biegówek.

 

BMW 4219EliBMW 4219Eli

BMW 4219EliBMW 4219Eli

 

Preparat uszczelniający VALVOLINE Engine Stop Leak
w okazje.info

 

1969 BMW Spicup 1969 BMW Spicup fot. Bonhams | 1969 BMW Spicup

BMW Spicup

Kolejna w naszym zestawieniu kooperacja niemiecko- włoska. Spicup powstał w 1969 roku jako studium sportowego auta ze składanym dachem, za stronę techniczną Spicupa odpowiada oczywiście BMW, a za wizualną Włosi ze słynnego studia Bertone. Nazwa koncepcyjnego BMW to gra dwóch słów "spider" i "coupe".
BMW Spicup to nie tylko ładnie wyglądająca wydmuszka, a w pełni sprawne auto, mogące wyjechać na ulicę. Za rozpędzenie Spicupa odpowiedzialna jest rzędowa szóstka o pojemności 2,8 litra (moc 170 KM).
Zaprezentowane w 1969 w Genewie BMW miało barwną historię - parę razy zmieniało właściciela. Ostatnio w 2011, kiedy to nowy nabywca wygrał licytację z kwotą 460 tysięcy euro.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o wściekle zielonym BMW polecamy NASZ OBSZERNY ARTYKUŁ.

Kolejna w naszym zestawieniu kooperacja niemiecko-włoska. Spicup powstał w 1969 roku jako studium sportowego auta ze składanym dachem, za stronę techniczną Spicupa odpowiada oczywiście BMW, a za wizualną Włosi ze słynnego studia Bertone. Nazwa koncepcyjnego BMW to gra dwóch słów "spider" i "coupe".

BMW Spicup nie jest ładnie wyglądającą wydmuszką, a w pełni sprawnym autem, mogące wyjechać na ulicę. Za rozpędzenie Spicupa odpowiedzialna jest rzędowa szóstka o pojemności 2,8 litra (moc 170 KM).

Zaprezentowane w 1969 w Genewie BMW miało barwną historię - parę razy zmieniało właściciela. Ostatnio w 2011, kiedy to nowy nabywca wygrał licytację z kwotą 460 tysięcy euro.

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o wściekle zielonym BMW polecamy NASZ OBSZERNY ARTYKUŁ.

 

1969 BMW Spicupfot. Bonhams | 1969 BMW Spicup

1969 BMW Spicupfot. Bonhams | 1969 BMW Spicup

1969 BMW Spicupfot. Bonhams | 1969 BMW Spicup

1969 BMW Spicupfot. Bonhams | 1969 BMW Spicup

1969 BMW Spicupfot. Bonhams | 1969 BMW Spicup

1969 BMW Spicupfot. Bonhams | 1969 BMW Spicup

1969 BMW Spicupfot. Bonhams | 1969 BMW Spicup

1969 BMW Spicupfot. Bonhams | 1969 BMW Spicup

1969 BMW Spicupfot. Bonhams | 1969 BMW Spicup

1969 BMW Spicupfot. Bonhams | 1969 BMW Spicup

 

CASTROL Castrol Magnatec 10W40 4L
  • Rodzaj: Półsyntetyczny
  • Lepkość: 10W40
  • Pojemność: 4 L
4 opinie w okazje.info

 

BMW Nazca M12 BMW Nazca M12 BMW Nazca M12

BMW Nazca

Za projekt Nazca odpowiedzialne jest studio Italdesign. Nazca miała być duchowym następcą legendarnego już BMW M1.
Pierwsze wcielenie Nazca, oznaczone M12 nie spodobało się centrali w Bawarii, a projekt został odrzucony. Jednak nikt w Italdesign się tym nie przejął i postanowiono spróbować jeszcze raz. Tak powstała ulepszona Nazca C2 oraz jej wersja Spyder. Niestety dla miłośników BMW kolejne dwa koncepty zostały przez Niemców również odrzucone.

Za projekt Nazca odpowiedzialne jest studio Italdesign. Nazca miała być duchowym następcą legendarnego już BMW M1.

Pierwsze wcielenie Nazca, oznaczone M12 nie spodobało się centrali w Bawarii, a projekt został odrzucony. Jednak nikt w Italdesign się tym nie przejął i postanowiono spróbować jeszcze raz. Tak powstała ulepszona Nazca C2 oraz jej wersja Spyder. Niestety dla miłośników BMW kolejne dwa koncepty zostały przez Niemców również odrzucone.

 

BMW Nazca C2 i M12BMW Nazca C2 i M12

BMW Nazca M12BMW Nazca M12

BMW Nazca M12BMW Nazca M12

BMW Nazca M12BMW Nazca M12

BMW Nazca C2BMW Nazca C2

BMW Nazca C2BMW Nazca C2

BMW Nazca C2BMW Nazca C2

BMW Nazca C2BMW Nazca C2

 

Fuchs Smar Renolit MO2 5 kg
w okazje.info

 

BMW Z18 BMW Z18 BMW Z18

BMW Z18

BMW Z18 z 1995 to nic innego jak terenowy kabriolet, któremu nie straszny żaden trudniejszy teren. Podwyższone zawieszenie oraz napęd na 4 koła sprawiały, że ten roadster naprawdę dawał sobie radę na bezdrożach, ale to nie wszystko co koncept o oznaczeniu Z18 miał zaooferować swojemu kierowcy. Pod maską terenowej beemki miała pracować 8-cylindrowa jednostka, która generowała moc 355 koni mechanicznych. Dużo jak na małe auto, nieprawdaż? Z18 mógłby spokojnie zostawić w tyle niejedno sportowe auto i to nie tylko na offroadowych trasach.
Niemcy pozwolili sobie także na nutkę szaleństwa - spójrzcie na wzór bieżnika na oponach i motyw na siedzeniach. Wilcza łapa w BMW?

BMW Z18 z 1995 to nic innego jak kabriolet, któremu nie straszny żaden trudniejszy teren. Podwyższone zawieszenie oraz napęd na cztery koła sprawiały, że ten roadster naprawdę dawał sobie radę na bezdrożach, ale to nie wszystko co koncept o oznaczeniu Z18 miał zaoferować swojemu kierowcy.

Pod maską terenowej beemki miała pracować 8-cylindrowa jednostka, która generowała moc 355 koni mechanicznych. Dużo jak na małe auto, nieprawdaż? Z18 mógłby spokojnie zostawić w tyle niejedno sportowe auto i to nie tylko na off-roadowych trasach.

Niemcy pozwolili sobie także na nutkę szaleństwa - spójrzcie na wzór bieżnika na oponach i motyw na siedzeniach. Wilcza łapa w BMW?

BMW w teren? Najlepsze oferty

 

BMW Z18BMW Z18

BMW Z18BMW Z18

BMW Z18BMW Z18

BMW Z18BMW Z18

BMW Z18BMW Z18

 

Olej układu wspomagania kierownicy Ford 1L
w okazje.info

 

BMW GINA BMW GINA BMW GINA

BMW GINA

GINA to zdecydowanie najbardziej innowacyjny projekt ze wszystkich konceptów z naszego zestawienia. Główną ideą BMW GINA jest jego elastyczność - samochód ma się dostosowywać do potrzeb i sytuacji na drodze. Przykładowo: kiedy jedziemy bez włączonych świateł lampy będą zasłonięte, przy ich włączeniu maska przejdzie metamorfozę, a BMW podniesie powieki. Skrywane światła to nic nowego, ale w przypadku konceptu GINA ruchomych jest znacznie więcej elementów.
Kierowca może zmieniać nawet kształt całego pojazdu. Wszystko dzięki specjalnej powłoce (tkanina/tworzywo), która zastępuje tradycyjny metal. Powłoka ma być wytrzymała i równocześnie umożliwiać rozszerzanie, rozciąganie, rozprężanie... Trudno to opisać... W przypadku GINY więcej niż tysiąc słów powie nam parę zdjęć.

GINA to zdecydowanie najbardziej innowacyjny projekt ze wszystkich konceptów z naszego zestawienia. Główną ideą BMW GINA jest jego elastyczność - samochód ma się dostosowywać do potrzeb i sytuacji na drodze. Przykładowo: kiedy jedziemy bez włączonych świateł lampy będą zasłonięte, przy ich włączeniu maska przejdzie metamorfozę, a BMW podniesie powieki. Skrywane światła to nic nowego, ale w przypadku konceptu GINA ruchomych jest znacznie więcej elementów.

Kierowca może zmieniać nawet kształt całego pojazdu. Wszystko dzięki specjalnej powłoce (tkanina/tworzywo), która zastępuje tradycyjny metal. Powłoka ma być wytrzymała i równocześnie umożliwiać rozszerzanie, rozciąganie, rozprężanie... Trudno to opisać... W przypadku GINY więcej niż tysiąc słów powie nam parę zdjęć.

 

BMW GINABMW GINA

BMW GINABMW GINA

BMW GINABMW GINA

BMW GINABMW GINA

BMW GINABMW GINA

BMW GINABMW GINA

BMW GINABMW GINA

BMW GINABMW GINA

Po więcej zdjęć zapraszamy TU

 

Ceramizer do czterosuwowych silników spalinowych
w okazje.info

 

BMW Vision Connected Drive BMW Vision Connected Drive BMW Vision Connected Drive

BMW Vision Connected Drive

odważny koncept BMW o nazwie Vision Efficent Dynamics doczekał się swojej seryjnej odsłony pod postacią BMW i8. Czy na taki sam ruch odważy się zarząd BMW w przypadku konceptu Vision Connected Drive?
Najważniejsze w tym aucie są oczywiście technologiczne nowinki. Wchodząc do samochodu nasz telefon automatycznie połączy się z systemem samochodu dając nam dostęp do zasobów smartfona (np. aplikacji, muzyki czy kontkatków) na ekranie auta. Sam ekran w koncepcie jest ciekawy i projektanci zapowiadają, że każdy będzie mógł go dostować do swoich potrzeb. Na przedniej szybie będą wyświetlane wszystkie najważniejsze parametry (technologia HUD).
Myślą przewodnią tego konceptu jest integracja dwóch elementów: kierowcy i samochodu.
Connected Drive to nie tylko elektronika. Spójrzcie na jego wygląd... O gustach się nie dyskutuje, ale z pewnością nie można temu BMW zarzucić, że jest nudne.

Innowacyjny koncept BMW o nazwie Vision Efficent Dynamics doczekał się swojej seryjnej odsłony pod postacią BMW i8. Czy na taki sam ruch odważy się zarząd BMW w przypadku konceptu Vision Connected Drive?

Najważniejsze w tym aucie są oczywiście technologiczne nowinki. Wchodząc do samochodu nasz telefon automatycznie połączy się z systemem samochodu dając nam dostęp do zasobów smartfona (np. aplikacji, muzyki czy kontatków) na ekranie auta. Sam ekran w koncepcie jest ciekawy i projektanci zapowiadają, że każdy będzie mógł go dostosować do swoich potrzeb. Na przedniej szybie będą wyświetlane wszystkie najważniejsze parametry (technologia HUD).

Myślą przewodnią tego konceptu jest integracja dwóch elementów: kierowcy i samochodu.

Connected Drive to nie tylko elektronika. Spójrzcie na jego wygląd... O gustach się nie dyskutuje, ale z pewnością nie można temu BMW zarzucić, że jest nudne.

 

BMW Vision Connected DriveBMW Vision Connected Drive

BMW Vision Connected DriveBMW Vision Connected Drive

BMW Vision Connected DriveBMW Vision Connected Drive

BMW Vision Connected DriveBMW Vision Connected Drive

BMW Vision Connected DriveBMW Vision Connected Drive

BMW Vision Connected DriveBMW Vision Connected Drive

BMW Vision Connected DriveBMW Vision Connected Drive

BMW Vision Connected DriveBMW Vision Connected Drive

BMW Vision Connected DriveBMW Vision Connected Drive

Cena i8 po prostu zwala z nóg...

 

Mobil 1 New Life 0W40 4L
  • Rodzaj: Syntetyczny
  • Lepkość: 0W40
  • Pojemność: 4 L
w okazje.info

 

Więcej o:
Komentarze (19)
Najciekawsze koncepty BMW
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • lucaslfc

    Oceniono 69 razy 65

    Przypominają mi sie obrazki z gumy TURBO jak byłem dzieckiem jak to oglądam :)

  • matt4x

    Oceniono 70 razy 36

    Ok, czyli BMW zostawiamy Niemcom...

  • gelbigel

    Oceniono 2 razy 2

    BMW M1 Hommage - to zrzyna z ferrari i lambo jakoś w jednym połączone.

    współczesny przemysł moto to schozofrenia

  • Gość: Defetysta

    Oceniono 18 razy 2

    Niby projekt włoski ale widać zdanie twardogłowego Helmuta i tak było decydujące. Ach ci Niemcy, kiedy przejrzą na oczy.

  • Gość: anddy

    Oceniono 2 razy 0

    Niemiecki design górą, podobnie jak wyszukany poziom ich dowcipów ? To może Ferrari im dajcie ...

  • ligand17

    Oceniono 28 razy 0

    Na całe szczęście to Niemcy są odpowiedzialni za ostateczny wygląd BMW, a nie Włosi.

  • Gość: piotr

    Oceniono 4 razy 0

    mercedes SLR to już było

  • zagraniczny-online

    Oceniono 14 razy 0

    lipa, ale z drugiej strony jak Niemcy pomogli poprawiac Lamborgini , to tez bardzo biednie wyszlo.
    dziwne, bo projekty niemiecko-angielskie sa zazwyczaj udane ...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX