Najpopularniejsze modele pierwszego półrocza (Polska)

Skoda Octavia zdetronizowana, Volkswagen Golf poza podium - tak w skrócie można opisać statystyki podane przez Instytut Samar, dotyczące rejestracji nowych aut osobowych w Polsce w pierwszej połowie tego roku. Oto dziesiątka modeli, które w tym okresie cieszyły się największym zainteresowaniem
Nowe Renault Clio Nowe Renault Clio fot. Renault

10. Renault Clio

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 193 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +9

W polskich salonach to auto kosztuje...

Nowe Renault Clio

Nowe Renault Clio

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Toyota Auris Toyota Auris fot. Toyota

9. Toyota Auris

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 222 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +16

W polskich salonach to auto kosztuje...

Salon Paryż 2012 | Toyota Auris

Salon Paryż 2012 | Toyota Auris

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Nissan Qashqai Nissan Qashqai fot. Nissan

8. Nissan Qashqai

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 245 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: -3

W polskich salonach to auto kosztuje...

Nissan Qashqai

Nissan Qashqai 1.6 dCi

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Kia Sportage

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 439 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +4

W polskich salonach to auto kosztuje...

Kia Sportage

Kia Sportage

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Toyota Yaris Toyota Yaris fot. studiof8.pl (Cars) | Toyota Yaris

6. Toyota Yaris

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 647 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: -2

W polskich salonach to auto kosztuje...

Toyota Yaris

Toyota Yaris

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Opel Astra Opel Astra Fot. Opel | Opel Astra

5. Opel Astra

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 4 124 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: -3

W polskich salonach to auto kosztuje...

Opel Astra

Opel Astra

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Volkswagen Golf VII Volkswagen Golf VII Fot. Volkswagen

4. Volkswagen Golf

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 4 144 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +4

W polskich salonach to auto kosztuje...

Volkswagen Golf VII

Volkswagen Golf VII

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Ford Focus Ford Focus fot. Ford

3. Ford Focus

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 4 162 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +3

W polskich salonach to auto kosztuje...

Ford Focus 2011

Ford Focus 2011

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Skoda Octavia Skoda Octavia Fot. Skoda

2. Skoda Octavia

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 5 502 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: -1

W polskich salonach to auto kosztuje...

Skoda Octacia

 

Skoda Octacia

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Skoda Fabia GreenLine Skoda Fabia GreenLine Fot. Skoda | Skoda Fabia GreenLine

1. Skoda Fabia

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 5 744 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +2

W polskich salonach to auto kosztuje...

Skoda Fabia GreenLine

Skoda Fabia Combi

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Więcej o:
Copyright © Agora SA