Najpopularniejsze modele pierwszego półrocza (Polska)

Skoda Octavia zdetronizowana, Volkswagen Golf poza podium - tak w skrócie można opisać statystyki podane przez Instytut Samar, dotyczące rejestracji nowych aut osobowych w Polsce w pierwszej połowie tego roku. Oto dziesiątka modeli, które w tym okresie cieszyły się największym zainteresowaniem
Nowe Renault Clio Nowe Renault Clio fot. Renault

10. Renault Clio

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 193 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +9

W polskich salonach to auto kosztuje...

Nowe Renault Clio

Nowe Renault Clio

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Toyota Auris Toyota Auris fot. Toyota

9. Toyota Auris

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 222 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +16

W polskich salonach to auto kosztuje...

Salon Paryż 2012 | Toyota Auris

Salon Paryż 2012 | Toyota Auris

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Nissan Qashqai Nissan Qashqai fot. Nissan

8. Nissan Qashqai

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 245 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: -3

W polskich salonach to auto kosztuje...

Nissan Qashqai

Nissan Qashqai 1.6 dCi

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Kia Sportage

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 439 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +4

W polskich salonach to auto kosztuje...

Kia Sportage

Kia Sportage

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Toyota Yaris Toyota Yaris fot. studiof8.pl (Cars) | Toyota Yaris

6. Toyota Yaris

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 647 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: -2

W polskich salonach to auto kosztuje...

Toyota Yaris

Toyota Yaris

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Opel Astra Opel Astra Fot. Opel | Opel Astra

5. Opel Astra

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 4 124 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: -3

W polskich salonach to auto kosztuje...

Opel Astra

Opel Astra

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Volkswagen Golf VII Volkswagen Golf VII Fot. Volkswagen

4. Volkswagen Golf

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 4 144 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +4

W polskich salonach to auto kosztuje...

Volkswagen Golf VII

Volkswagen Golf VII

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Ford Focus Ford Focus fot. Ford

3. Ford Focus

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 4 162 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +3

W polskich salonach to auto kosztuje...

Ford Focus 2011

Ford Focus 2011

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Skoda Octavia Skoda Octavia Fot. Skoda

2. Skoda Octavia

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 5 502 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: -1

W polskich salonach to auto kosztuje...

Skoda Octacia

 

Skoda Octacia

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Skoda Fabia GreenLine Skoda Fabia GreenLine Fot. Skoda | Skoda Fabia GreenLine

1. Skoda Fabia

Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 5 744 szt.
Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +2

W polskich salonach to auto kosztuje...

Skoda Fabia GreenLine

Skoda Fabia Combi

Więcej statystyk dotyczących rejestracji nowych aut w Polsce znajdziecie na stronach Instytutu Samar.

Więcej o:
Komentarze (92)
Najpopularniejsze modele pierwszego półrocza (Polska)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • komix1

    Oceniono 285 razy 283

    10. Renault Clio
    Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 193 szt.
    Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +9

    9. Toyota Auris
    Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 222 szt.
    Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +16

    8. Nissan Qashqai
    Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 245 szt.
    Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: -3

    7.Kia Sportage
    Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 439 szt.
    Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +4

    6. Toyota Yaris
    Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 3 647 szt.
    Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: -2

    5. Opel Astra
    Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 4 124 szt.
    Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: -3

    4. Volkswagen Golf
    Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 4 144 szt.
    Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +4

    3. Ford Focus
    Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 4 162 szt.
    Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +3

    2. Skoda Octavia
    Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 5 502 szt.
    Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: -1

    1. Skoda Fabia
    Liczba rejestracji w Polsce (styczeń-czerwiec 2013 roku): 5 744 szt.
    Zmiana pozycji względem liczby rejestracji w całym 2012 roku: +2

  • b4rt76

    Oceniono 74 razy 60

    UWAGA: artykuł sponsorowany!
    Zapomniano dodać, więc prostuję.

  • potulnyqumotr

    Oceniono 49 razy 39

    Nowe kupują ci których na to stać i nie kupują z zamysłem sprzedania ich po 4 latach, bo to się nie opłaca. Wczesnej sprzedaje się takie auta gdy maja ponadnormatywny przebieg, są awaryjne i maskuje się usterki przed nowym nabywcą, albo ktoś zaliczy naprawdę poważnego dzwona. Poza tym samochodu kupionego w salonie przez prywatnego nabywcę ( a tych co roku jest poniżej 60 000 w całym kraju wliczając w to kupno samochodów przez Niemców, Czechów i innych obcokrajowców ) z zasady nie sprzedaje się, bo jest dobry i służy właścicielowi.
    Jedyna okazja zdarza się jeżeli poprzedni właściciel zmarł i nikt z rodziny go nie kupi. Wtedy kupuje go najczęściej najbliższy "Pan Mirek" i zostawia dla siebie lub rodziny, bo taki samochód szkoda sprzedać zwykłemu nabywcy.

  • Gość: Oczywiście

    Oceniono 46 razy 34

    Bida i już. Same maluchy i kompakty... I wygrywa już nawet maluch...
    Bida, Panie.

  • sselrats

    Oceniono 34 razy 28

    Downsizing Octavia > Fabia.

  • Gość: ocokaman

    Oceniono 59 razy 17

    Jezus z Maryśką !!!! Kto kupuje Fabię!!!!???? Te taczki???? Jest tyle innych fajnych ayt za 40 000 zł. Czemu takie badziewie!!!Technologia za lat 90!!!

  • Gość: Ed

    Oceniono 11 razy 11

    Zaskoczenie .... !!!

  • Gość: e_gregor

    Oceniono 17 razy 9

    Nie znoszę VW ale deska golfa wygląda najlepiej (nie znaczy ze najoryginalniej) ze wszystkich tu prezentowanych aut. No ale to pewnie dlatego, że przypomina układem deski z BMW 20 lat temu ;)

  • Gość: Edgar

    Oceniono 32 razy 8

    Cóż to za obiektywna i miarodajna instytucja Instytut Samar? Chyba nie spółka cywilna pod nazwą Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR udająca instytucję naukowo-badawczą?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX