Komentarze (133)
40 lat Volkswagena Passata
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • eurotaxt

    0

    Model B8 jest już podobno na ukończeniu i w zasadzie wiosną 2014 r, mógłby trafić do salonów. Ale Volkswagen już zapowiedział że auto trafi do sprzedaży nie wcześniej niż końcem 2015 r. z tej przyczyny że obecny B7 sprzedaje się doskonale i w niczym nie ustępuje nowym konstrukcjom konkurencji. Nie ma więc potrzeby jego wczesnej wymiany na nowy model ;-))

  • Gość: cox

    Oceniono 1 raz -1

    40 lat i wystarczy

  • kamito

    0

    Jak oni to robią że mimo tylu lat Passat jest tak popularny, podobnie jak Golf kilka zmian modeli , nowe technologie i nadal rządzi

  • Gość: hbx

    Oceniono 1 raz -1

    B3 był super, naprawdę.. B4 to tylko lifting. Po modelu B5 volkswagen passat zatrzymał się jakby w rozwoju...
    Przynajmniej jeżeli chodzi o stylistykę. Patrząc na kolejne modele passata, trudno stwierdzić która to generacja. Ten najnowszy jest ohydny.

    Były posiadacz Passata.

  • Gość: klm

    Oceniono 3 razy 1

    kupa bredni, jak zwykle u durnia ukrywającego się pod pseudonimem Otto...

  • skjskj

    0

    a on tyle zmian przeszedł ehehhe

    =========
    www.StrefaKulturalnejJazdy.pl Blog o kulturze i bezpieczeństwie na polskich drogach!

  • pakoshead75

    0

    Brytyjczycy sa jednym z najbardziej wymagajacych klientow na swiatowym rynku motoryzacji. Dlaczego wiec tak pogardzane wsrod niektorych "polokow" marki jak Kia czy Hyundai sa tak bardzo tutaj chwalone i maja tak bardzo dobra renome?...czy tylko dlatego ze sa tansze od wspomnianego volkswena?...

  • Gość: janek

    Oceniono 10 razy 6

    Jeździłem służbowo B6 2.0 140KM i na komfort jazdy nie można narzekać. Otrzymałem go jako schedę po bossie, miał przejechane 17000. Zrobiłem tylko 35000km i oddałem nowemu koledze, dostając nowe B7. W B6 faktycznie silniki żarły na potęgę olej. Musiałem dolewać, zależenie od trybu jazdy co 1500 - 8000km olej. Jedni mówią, że to wada, inni że ten silnik po prostu tak ma - ma być smarowany i koniec. W B7 2.0 140KM zmieniono coś w silniku i to zauważalnie. Po pierwsze go nie słychać, dodano membranę tłumiącą pod maskę. Przejechałem już 110000km w dwa lata i nigdy nie dolewałem oleju, nic się z nim złego nie działo. Auto do celów służbowych i dalekich podróży zachowuje się bardzo dobrze. Śmiało polecam.

  • carfan

    Oceniono 1 raz 1

    Sama ilość poruszających się tych aut na naszych i nie tylko naszych drogach świadczy o tym, że model jest bardzo dobrze postrzegany. Nowy model również dobrze został przyjęty. Jeszcze niedawno był w TOP10 najlepiej sprzedawanych aut w Europie i jako jedyny z segmentu D w tym zestawieniu. Co do problemów - ile będzie opinii jeśli danego modelu porusza się kilka tyś., a ile jeśli kilka mln? Czysta statystyka.

  • Gość: dlubak

    Oceniono 3 razy 1

    Widzę nowy lead-motive na forum:
    "Awaryjnośc aut VW"
    A może hejterzy wypiszą, co niby jest teraz w VW awaryjne powyżej normy?
    Pomińmy imbusowe napędy pompy wody w 2.0 TDI z lat 2005-2007 (przegrzane głowice) oraz turbiny BW z pierwszych TSi z lat 2010-2011. COŚ JESZCZE?

  • Gość: KILOF

    Oceniono 14 razy 6

    Zrobiłem passatem variant B7 1,8 benzyna już 26tys km, komfort jazdy lepszy niż w Acordzie, spalanie lepsze niż w Avensisie, a cena za jaką go kupiłem była lepsza niż mazdy 6 zoom zoom, także co by nie powiedzieć Niemcy zawsze górą byli i będą a że tendencją w motoryzacji jest wypieranie silników wolnossących przez turbiny, no ćóż....na razie Japończycy są passe.....ale za dwa lata kupuję Varianta B8 2,0 220KM z turbinką po wyprzedaży rocznika...... tyle na dzisiaj wiem i pozdrawiam

  • smbmario

    Oceniono 1 raz -1

    chyba nie ma nic gorszego na drodze jak Nowiak (WND) w Passacie ;)
    Sorry musiałem ;)

    Te wszystkie nie do zdarcia Passaty, Golfy to taki obraz Polski sprzed parunastu lat. Teraz można to kupić na byle szrocie i poczuć się jak w 95' :)

  • Gość: dc

    Oceniono 6 razy 0

    Mój ojciec kupił 2 miesiące temu B7 - niesamowita bryka. Full elektroniki, czujników, kamery,nawigacja itd. Najlepsze, że jest to silnik 1,4TSI a ma 160 koni. Jest czym depnąć. Przy 160-200 pali 9litrów w benzynie. Przy takich prędkościach - super wynik.

  • Gość: look7

    Oceniono 1 raz 1

    Co odsłona to gorzej. Tymi najnowszymi nie jeździłem może się poprawili, ale niezawodne i dobre były B3 potem z każda odsłoną było trochę gorzej.

  • Gość: art

    Oceniono 15 razy 1

    wieś tańczy i śpiewa, tyle w temacie paska, mądry rozumie a głupiemu i tak nie przetłumaczy.

  • Gość: Benek

    Oceniono 2 razy 0

    Dzisiejszy Passat to już nie to samo, co modele z lat 80-tych. Tamte były pancerne a teraz to jakaś ściema.

  • Gość: vlad

    Oceniono 13 razy 7

    Super auto- niezle osiagi, dobra ekonomia jazdy. Moze i nudny ale on po prostu ma jezdzic i polykac tysoace kilometrow w sposob komfortowy dla podrozujacych. I proszemi nie smecic o awaryjnosci, bo 2 sztukami jak dotad przejechalem ponad 500k km i poki co zawsze auta dojezdzaly tam gdzie mialy dojechac. Jak kto dba tak ma :).

  • skjskj

    Oceniono 4 razy 0

    ładne autko

    =================================
    StrefaKulturalnejjazdy.pl Blog o kulturze na polskich drogach!

  • Gość: SD

    Oceniono 3 razy -1

    KUP JAPOŃCZYKA ,, I MASZ REMONTY Z GŁOWY .... ZNAJOMEK MA NOWEGO PASSATA ,, 2 RAZY WTYRSKI WYMIENIAŁ.....PORAŻKA ,,

    NIEMCY SPRZEDAJĄ AUTA JEDYNIE PRZEZ REKLAMY I PRZEKUPIONE TESTY ,,, POMYSL ,,TAKI POTENTAT MOTORYZACYJNY ,,,MAM CEL ,, W TYM BY JEGO AUTA BYŁY NAJLEPSZE ,,,,, I TAK JEST ,, NAWET TERAZ NIEMIECKA SKODA ,,,,NP ,,YETI ,,,,, WIDZIAŁEM TEST AUTO BILD ,, AUTO ŚWIAT ,, ZE JEST DUZO LEPSZA OD NAJNOWSZEJ MAZDY TERENOWEJ ,, PORAŻKA ,,,, ALBO WG AUDO BILD ..MINI COOPER TEN TERENOWY ,,, JEST LEPSZY OD LAND ROVER EVOK......SMIESZNE CO ??????????

  • emasele

    Oceniono 1 raz 1

    amerykański passat to europejska skoda superb. nie passat

  • Gość: aprox99

    Oceniono 10 razy 2

    Polska-golec przemysłu motoryzacyjnego-Schnauze halten

  • Gość: aprox99

    Oceniono 4 razy 0

    A my h...a mamy,ponoć kiedyś blokowali nas ruscy ,a kto blokuje nas od 24 lat?nasze baranie łby .Zawsze patrzeliśmy z zazdrością za odrę nawet tę bliższą.DDR mialo EMZ i simsona a my h...a wielkiego o nazwie komar.Polska dupna myśl techniczna

  • Gość: aprox99

    Oceniono 6 razy 0

    Cośś te japonce takie dobre że nawet nikt ich ukraść nie chce,ha,ha

  • Gość: aprox99

    Oceniono 23 razy 3

    20 lat temu twierdziła większość tu piszących ,,fachowców" że japończyki to jednorazówki,nigdy nie mogłem tego zrozumieć bo dla mnie prezerwatywa to jednorazówka.patrzcie jak zmieniają się opinie przez ostatnie lata nie na podstawie własnych doświadczeń tylko motłochu.co setny kupił nowy samochód reszta to kaszlaki z kręconymi licznikami i robiący 4 ślady na ulicy ale na ich podstawie ocenia się jakość.Niemcy mają 1 miejsce w exporcie towarów na świecie i to chyba wszystko mówi.Bogaty amerykanin jeżdzi autem Made in germany a nie ryżową miską.Bauery i bolki na tym forum

  • Gość: fragi102

    Oceniono 7 razy -1

    przecie to nowy konkurent TOYOTY AVENSIS

  • Gość: aprox99

    Oceniono 13 razy -1

    Wiem ze Volkswageny są ponoć awaryjne to czemu jest ich najwięcej? czemu nie kupujecie tych mazd ,toyot i innych exotów? coć nie tak ,nie rozumiem

  • Gość: aprox99

    Oceniono 10 razy -2

    Nienawidzą go bo ich na niego nie stać i kupują zespawane z trzech i z krąconymi o 200 tys.licznikami

  • Gość: micz

    Oceniono 8 razy -2

    i 40 lat równi pochyłej w jakości, trwałości. Jednak marketing vwejowców w kraju nad wisła powoduje, że każdy głupawy cieć marzy o passaciku w kombiku i tedeiku, z opierdzanym przez 500 000 km dupskiem starego szkopskiego bambra. Fuuuj.

  • eurotaxt

    Oceniono 27 razy 3

    W 2012 roku sprzedano ok. 1 mln sztuk VW Passata na całym świecie (wliczam w to również wersję USA) Pokażcie mi drugi model tej klasy za te pieniądze który ma się tak dobrze mimo kryzysu ...

  • Gość: mozbi

    Oceniono 3 razy -1

    jasne znowu masę komentarzy jaki to passat zły awaryjny ect. tylko że ile ich jeździ na naszych drogach i jaka jest jego sprzedaż więcej nic nie trzeba mówić właśnie liczby mówią same za siebie

  • Gość: Danny

    Oceniono 5 razy 3

    Wskaż więcej niż 5 różnic pomiędzy 126p a Porsche 911
    Podobieństwa:
    napęd na tylne koła
    silnik z tyłu
    chłodzony powietrzem
    2-osobowy
    do setki poniżej minuty
    itd.

  • Gość: Danny

    Oceniono 1 raz 1

    "drugiego Passata można było po raz pierwszy zamówić z automatyczną skrzynią biegów".
    To spora ciekawostka, bo ja miałem rocznik 79 z taką skrzynią.

  • Gość: gosc

    Oceniono 6 razy 2

    panie kochany w pole z nim orac bronowac i wozic gnój

  • Gość: b5dizel

    Oceniono 15 razy -1

    Przepraszam, ktoś tutaj mówił a awaryjności silników? 1.9 TDi to jeden z lepszych silników wysokoprężnych jakie są używane w samochodach klasy średniej! I nikt nie jest w stanie zaprzeczyć. Ja, mając dość ciężką nogę, przejechałem 2 tygodnie temu około tysiąca kilometrów na NIECAŁYM jednym baku. W zimie. Passat B5 1.9 TDI 115 KM 2000

  • Gość: kolo

    Oceniono 10 razy -2

    jakkolwiek by ten passat nie wygladał, cc, 8 cylindrów czy inne pierdoły poprawiające prestiż to i tak na zawsze pozostanie autem dla plebsu.
    tak jak wujek adolf go wymyslił

  • Gość: fan otto

    0

    czyż posty opisujące jakość piśmiennictwa pana otto są usuwane automatycznie?

  • Gość: fan otto

    Oceniono 5 razy 1

    Pierwszy slajd, widać, że otto, już mdli w środku.. tak, szkoda życia. Jak taki patałach utrzymuje się tyle czasu..

  • Gość: gda

    Oceniono 3 razy 1

    4 lata jeździłem B6 z 140konnym 2.0TDI z samego początku produkcji z auta byłem zadowolony jak go sprzedawałem w 2009 roku miał 140 tysięcy przebiegu bez żadnych usterek, jedyne do czego można się przyczepić to wnętrze które szybko się zestarzało (kiepskie materiały) i z jego elementów dochodziły różne irytujące dźwięki, fakt że patrzę na to przez pryzmat samochodu który kupiłem w 2009 roku czyli BMW 330XD które obecnie ma prawie 100 tysięcy przebiegu i wnętrze jest jak nowe, ale to w ogóle zupełnie inna liga niż passat w każdym aspekcie ale cena też 2x wyższa

  • sselrats

    Oceniono 11 razy -1

    Passat to obciak jak malo. W wersji ze skora w srodku przednie siedzenia od strony konsoli obszyte sa szmata. Takiego g@wna nawet w koreanczykach nie widzialem.

  • Gość: gosc

    Oceniono 26 razy 14

    Ja mam paska B4. Mimo ze ma juz swoje lata, to uwazam ze na codzienne podroze po miescie jest wystarczajacy - no chyba ze ktos potrzebuje auta w stylu Lexusa, to zwracam honor. Czesci zamienne nie sa drogie, silniki daja rade, a wnetrze - coz niektorzy powiedza ze brzydkie, wiocha i samo zlo, dla mnie jednak w sam raz - nie lubie dziwnych wodotryskow ktore rozpraszaja podczas jazdy. Jedyna jak dla mnie wada to dosc glosne silniki, ale chociaz slychac jak serducho bije :)

  • Gość: K

    Oceniono 7 razy -1

    Patrzcie Państwo. Mamy XXI wiek, a Porsche nadal stosuje przestarzałe juz 50 lat temu technologie. Silnik z tylu i napęd na tył. I nie zamierzają wcale tego zmieniać na nowoczesny napęd przedni z silnikiem z przodu. Ba, nawet Hyundai zwariował i w najdroższych modelach Genesis i Genesi Coupe stosuje napęd tylni. A o tych idiotach z Mercedesa i BMW którzy robią tak samo nawet nie ma co się rozwodzić - wiadomo już, że to auta archaiczne, kompletnie nienowoczesne. Warto czytać takie artykuły, człowiek się dowiaduje tyle nowego.

  • robgordon

    Oceniono 5 razy 1

    Ojciec miał B2, a potem B3 białego kombi, takiego jak na zdjęciu, z silnikiem 1,6 i czterobiegową skrzynią biegów, którego odziedziczyłem po nim ;;) Auta nie do zajeżdżenia ;)

  • danielra

    Oceniono 2 razy 0

    jak ja pamiętam, to życie zaczyna się po 50ce, a najlepiej po dwóch... więc nie rozumiem tej 40ki...

  • Gość: sprawiedliwy

    Oceniono 2 razy 0

    jeśli pierwszy passat w wersji sedan to było audi80 to drugi też nie miał takiej wersji, bo w wersji sedan to był VW Santana a nie Passat.

  • Gość: syrena105lux

    Oceniono 2 razy 0

    Zapomnieliście o NSU K70.

  • Gość: 666

    Oceniono 2 razy -2

    Otto nawet dobry pomysł na artykuł, czekamy na następny o jakimś ciekawszym aucie

  • Gość: gostek_gostek

    Oceniono 4 razy 0

    B3 to chyba najbardziej udany model a B6 to chyba najgorszy. Oczywiście jak na swoje czasy. Mam wrażenie, że te B3 to są nie do zajechania... B5 też ma sporo do zaoferowania, ale niestety, jest dosyć kosztowny w utrzymaniu - chociaż po zalewie rynku aut używanych zalane zostały też sklepy z zamiennikami więc nie ma już takiego dramatu jak na początku. Wiecie co by się jednak najlepiej sprzedawało w całej historii Passata? wersja amerykańska w Europie - w cenie wersji amerykańskiej oczywiście. Nie nadążyli by z produkcją...

  • Gość: swoboda_t

    Oceniono 6 razy 2

    Bezpośrednim poprzednikiem Passata był wywodzący się z NSU model VW K70, o którym w tekście ani słowa. I nie "Type 3", "Type 4", ale "Typ 3", "Typ 4", bo tak się pisze po helmutowemu.

  • Gość: mark52

    Oceniono 8 razy 0

    A czym my rzucili na kolana Niemców ? Syrenką, może warszawą ?
    Co my mieli gó....!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX