Komentarze (133)
40 lat Volkswagena Passata
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • jpm42

    Oceniono 30 razy -14

    Passat nadal jeden z najlepszych samochodów klasy D tylko trzy inne można powiedzieć, że są odrobinę lepsze jak BMW 3, Audi A4 i Mercedes C, każdy w czym innym lepszy. Najlepsze auto dla kogoś kto potrzebuje auto do pracy, rodziny lub wyjazdów na długie trasy. Jeździłem ponad 100.000 km Passatem B6 z silnikiem 170 KM TDI. Bardzo dobry silnik dynamiczny i w elastyczności i przyspieszeniach, mógłby trochę mniej palić ale maksymalne zużycie 7,3 było akceptowalne minimalne 5,2 też. Silnik był jeszcze w wersji PD a nie CR więc miał troszkę mniej kulturalną pracę, ale pozostałe zalety silnika wybaczały ten mały minus, wtedy był to diesel o jednych z najlepszych osiągów w klasie.
    Świetna skrzynia biegów manualna bardzo precyzyjne przełączanie.
    Zawieszenie doskonałe na polskie drogi radzące sobie idealnie z jakością krajowych dróg, żadnych awarii w tym temacie. Bardzo przyzwoite materiały wnętrza wyglądające jak solidnie nawet po dużym przebiegu. Komfort foteli wersja comfortline uprzyjemniał podróże nawet 1700 km na raz, nie czuło się zmęczenia. Lata doświadczeń i zawsze trochę słabsza auta konkurencji powoduje, że kolejne generacje też będą się lepiej sprzedawały niż konkurencja, która zawsze na czymś oszczędza co powoduje, że nigdy nie czujemy się tak dobrze jak w Passacie.
    Samochód do polecenia każdemu, kto ma jakąkolwiek rozterkę na jakie auto się zdecydować. Tylko Passat, a jeżeli nie to niemiecka trójka premium wymieniona wyżej. Polecam z własnego doświadczenia.

  • Gość: aprox99

    Oceniono 10 razy -2

    Nienawidzą go bo ich na niego nie stać i kupują zespawane z trzech i z krąconymi o 200 tys.licznikami

  • Gość: micz

    Oceniono 8 razy -2

    i 40 lat równi pochyłej w jakości, trwałości. Jednak marketing vwejowców w kraju nad wisła powoduje, że każdy głupawy cieć marzy o passaciku w kombiku i tedeiku, z opierdzanym przez 500 000 km dupskiem starego szkopskiego bambra. Fuuuj.

  • Gość: kolo

    Oceniono 10 razy -2

    jakkolwiek by ten passat nie wygladał, cc, 8 cylindrów czy inne pierdoły poprawiające prestiż to i tak na zawsze pozostanie autem dla plebsu.
    tak jak wujek adolf go wymyslił

  • Gość: 666

    Oceniono 2 razy -2

    Otto nawet dobry pomysł na artykuł, czekamy na następny o jakimś ciekawszym aucie

  • Gość: mr. beno

    Oceniono 18 razy -2

    VW to zawsze był jest i będzie pojazd dla ludzi zakochanych w "niemieckiej technologi" na całym świecie a przede wszystkim jest to samochód dla ludu, tak jak stworzył go Adolf Hitler taki jest do dzisiaj tani (choć to ostatnio nie koniecznie, bo golf jest droższy od punto a wiadomo, że gorszy) brzydki, przestarzały i do "tłuczenia". WV próbował wskoczyć do klasy wyższej swoim pheatonem ale był to chyba najbardziej nie udana skok w historii tej firmy, bo o ile w środku jest ładny to zewnątrz ohydny (wygląda jak rozciągnięty passat) a to co się dzieje pod maską to tragedia, silniki "W" zyskały miano najbardziej awaryjnych jednostek w historii motoryzacji.

  • jeszw

    Oceniono 38 razy -2

    Może i dobry, ale synonim bezguścia oraz - zwłaszcza stare modele - synonim wiochy (w znaczeniu braku kultury, a niekoniecznie miejsca zamieszkania). W moim środowisku, nigdy czymś takim bym się nie pokazał (jeżdżę Volvo xc60).

  • Gość: cox

    Oceniono 1 raz -1

    40 lat i wystarczy

  • Gość: hbx

    Oceniono 1 raz -1

    B3 był super, naprawdę.. B4 to tylko lifting. Po modelu B5 volkswagen passat zatrzymał się jakby w rozwoju...
    Przynajmniej jeżeli chodzi o stylistykę. Patrząc na kolejne modele passata, trudno stwierdzić która to generacja. Ten najnowszy jest ohydny.

    Były posiadacz Passata.

  • smbmario

    Oceniono 1 raz -1

    chyba nie ma nic gorszego na drodze jak Nowiak (WND) w Passacie ;)
    Sorry musiałem ;)

    Te wszystkie nie do zdarcia Passaty, Golfy to taki obraz Polski sprzed parunastu lat. Teraz można to kupić na byle szrocie i poczuć się jak w 95' :)

  • Gość: SD

    Oceniono 3 razy -1

    KUP JAPOŃCZYKA ,, I MASZ REMONTY Z GŁOWY .... ZNAJOMEK MA NOWEGO PASSATA ,, 2 RAZY WTYRSKI WYMIENIAŁ.....PORAŻKA ,,

    NIEMCY SPRZEDAJĄ AUTA JEDYNIE PRZEZ REKLAMY I PRZEKUPIONE TESTY ,,, POMYSL ,,TAKI POTENTAT MOTORYZACYJNY ,,,MAM CEL ,, W TYM BY JEGO AUTA BYŁY NAJLEPSZE ,,,,, I TAK JEST ,, NAWET TERAZ NIEMIECKA SKODA ,,,,NP ,,YETI ,,,,, WIDZIAŁEM TEST AUTO BILD ,, AUTO ŚWIAT ,, ZE JEST DUZO LEPSZA OD NAJNOWSZEJ MAZDY TERENOWEJ ,, PORAŻKA ,,,, ALBO WG AUDO BILD ..MINI COOPER TEN TERENOWY ,,, JEST LEPSZY OD LAND ROVER EVOK......SMIESZNE CO ??????????

  • Gość: fragi102

    Oceniono 7 razy -1

    przecie to nowy konkurent TOYOTY AVENSIS

  • Gość: aprox99

    Oceniono 13 razy -1

    Wiem ze Volkswageny są ponoć awaryjne to czemu jest ich najwięcej? czemu nie kupujecie tych mazd ,toyot i innych exotów? coć nie tak ,nie rozumiem

  • Gość: mozbi

    Oceniono 3 razy -1

    jasne znowu masę komentarzy jaki to passat zły awaryjny ect. tylko że ile ich jeździ na naszych drogach i jaka jest jego sprzedaż więcej nic nie trzeba mówić właśnie liczby mówią same za siebie

  • Gość: b5dizel

    Oceniono 15 razy -1

    Przepraszam, ktoś tutaj mówił a awaryjności silników? 1.9 TDi to jeden z lepszych silników wysokoprężnych jakie są używane w samochodach klasy średniej! I nikt nie jest w stanie zaprzeczyć. Ja, mając dość ciężką nogę, przejechałem 2 tygodnie temu około tysiąca kilometrów na NIECAŁYM jednym baku. W zimie. Passat B5 1.9 TDI 115 KM 2000

  • sselrats

    Oceniono 11 razy -1

    Passat to obciak jak malo. W wersji ze skora w srodku przednie siedzenia od strony konsoli obszyte sa szmata. Takiego g@wna nawet w koreanczykach nie widzialem.

  • Gość: K

    Oceniono 7 razy -1

    Patrzcie Państwo. Mamy XXI wiek, a Porsche nadal stosuje przestarzałe juz 50 lat temu technologie. Silnik z tylu i napęd na tył. I nie zamierzają wcale tego zmieniać na nowoczesny napęd przedni z silnikiem z przodu. Ba, nawet Hyundai zwariował i w najdroższych modelach Genesis i Genesi Coupe stosuje napęd tylni. A o tych idiotach z Mercedesa i BMW którzy robią tak samo nawet nie ma co się rozwodzić - wiadomo już, że to auta archaiczne, kompletnie nienowoczesne. Warto czytać takie artykuły, człowiek się dowiaduje tyle nowego.

  • Gość: fragi102

    Oceniono 17 razy -1

    Ogólnie nie lubię folcwagena za awaryjność i niskiej jakości wykończenie wnętrza ,
    ale kiedyś pasat miał ładne liftbacki ,tylko nie wiadomo czemu zastąpił je wozami drabiniastymi w stylu kombi ,taki kanciak do przewożenia zwłok hehe

  • cin2424

    Oceniono 11 razy -1

    b6 byl na prawde sympatycznym z wygladu samochodem, b7 wyglada centralnie jak polo, i o ile polo jest OK tak pasek stracil caly urok (masa chromu z przodu dawala moze malo modern ale classy look)

  • Gość: baronautostradowy

    Oceniono 19 razy -1

    Generalnie warto dodac ze Passat zdominowal klase srednia w Europie od 20 lat.
    Nikt nawet nie potrafi sie zblizyc do poziomu sprzedazy Passatow

  • blue911

    Oceniono 17 razy -1

    Super auto sredniej klasy. Mialem 3 ,jak dotychczas!

  • eurotaxt

    0

    Model B8 jest już podobno na ukończeniu i w zasadzie wiosną 2014 r, mógłby trafić do salonów. Ale Volkswagen już zapowiedział że auto trafi do sprzedaży nie wcześniej niż końcem 2015 r. z tej przyczyny że obecny B7 sprzedaje się doskonale i w niczym nie ustępuje nowym konstrukcjom konkurencji. Nie ma więc potrzeby jego wczesnej wymiany na nowy model ;-))

  • kamito

    0

    Jak oni to robią że mimo tylu lat Passat jest tak popularny, podobnie jak Golf kilka zmian modeli , nowe technologie i nadal rządzi

  • skjskj

    0

    a on tyle zmian przeszedł ehehhe

    =========
    www.StrefaKulturalnejJazdy.pl Blog o kulturze i bezpieczeństwie na polskich drogach!

  • pakoshead75

    0

    Brytyjczycy sa jednym z najbardziej wymagajacych klientow na swiatowym rynku motoryzacji. Dlaczego wiec tak pogardzane wsrod niektorych "polokow" marki jak Kia czy Hyundai sa tak bardzo tutaj chwalone i maja tak bardzo dobra renome?...czy tylko dlatego ze sa tansze od wspomnianego volkswena?...

  • Gość: dc

    Oceniono 6 razy 0

    Mój ojciec kupił 2 miesiące temu B7 - niesamowita bryka. Full elektroniki, czujników, kamery,nawigacja itd. Najlepsze, że jest to silnik 1,4TSI a ma 160 koni. Jest czym depnąć. Przy 160-200 pali 9litrów w benzynie. Przy takich prędkościach - super wynik.

  • Gość: Benek

    Oceniono 2 razy 0

    Dzisiejszy Passat to już nie to samo, co modele z lat 80-tych. Tamte były pancerne a teraz to jakaś ściema.

  • skjskj

    Oceniono 4 razy 0

    ładne autko

    =================================
    StrefaKulturalnejjazdy.pl Blog o kulturze na polskich drogach!

  • Gość: aprox99

    Oceniono 4 razy 0

    A my h...a mamy,ponoć kiedyś blokowali nas ruscy ,a kto blokuje nas od 24 lat?nasze baranie łby .Zawsze patrzeliśmy z zazdrością za odrę nawet tę bliższą.DDR mialo EMZ i simsona a my h...a wielkiego o nazwie komar.Polska dupna myśl techniczna

  • Gość: aprox99

    Oceniono 6 razy 0

    Cośś te japonce takie dobre że nawet nikt ich ukraść nie chce,ha,ha

  • Gość: fan otto

    0

    czyż posty opisujące jakość piśmiennictwa pana otto są usuwane automatycznie?

  • danielra

    Oceniono 2 razy 0

    jak ja pamiętam, to życie zaczyna się po 50ce, a najlepiej po dwóch... więc nie rozumiem tej 40ki...

  • Gość: sprawiedliwy

    Oceniono 2 razy 0

    jeśli pierwszy passat w wersji sedan to było audi80 to drugi też nie miał takiej wersji, bo w wersji sedan to był VW Santana a nie Passat.

  • Gość: syrena105lux

    Oceniono 2 razy 0

    Zapomnieliście o NSU K70.

  • Gość: gostek_gostek

    Oceniono 4 razy 0

    B3 to chyba najbardziej udany model a B6 to chyba najgorszy. Oczywiście jak na swoje czasy. Mam wrażenie, że te B3 to są nie do zajechania... B5 też ma sporo do zaoferowania, ale niestety, jest dosyć kosztowny w utrzymaniu - chociaż po zalewie rynku aut używanych zalane zostały też sklepy z zamiennikami więc nie ma już takiego dramatu jak na początku. Wiecie co by się jednak najlepiej sprzedawało w całej historii Passata? wersja amerykańska w Europie - w cenie wersji amerykańskiej oczywiście. Nie nadążyli by z produkcją...

  • Gość: mark52

    Oceniono 8 razy 0

    A czym my rzucili na kolana Niemców ? Syrenką, może warszawą ?
    Co my mieli gó....!

  • mamlegitymcjeagory

    Oceniono 4 razy 0

    Do autora:
    Passat B1 MIAŁ AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĘ BIEGÓW!!!

  • Gość: pirx

    Oceniono 6 razy 0

    cena passata usa version - 21 tys. dolarów. = 64062.60 Polish Zloty - za tyle w polsce masz octavie 1.4 ......... heheheheeheh

  • Gość: Podpisz się

    Oceniono 8 razy 0

    CZemu tylko Passat jak zresztą chyba wszystkie VW mają tak baznadziejnie wykonane wnetrza? TZn góra deski jest ok ale cała dół przypomina jakością plastik z deski klozetowej (twardy)

  • Gość: fakej

    Oceniono 18 razy 0

    Problemem pastucha są absolutnie czerstwe kolory. O ile jeszcze golf VI dostępny był w DDR (fakt, że za absurdalną dopłatą, ale był) w fajnych pastelowych kolorach to passat od dłuższego już czasu chyba na całym świecie jest oferowany w praktycznie w dwóch: h...owym i odbytowym. I tylko w takich

  • Gość: klm

    Oceniono 3 razy 1

    kupa bredni, jak zwykle u durnia ukrywającego się pod pseudonimem Otto...

  • carfan

    Oceniono 1 raz 1

    Sama ilość poruszających się tych aut na naszych i nie tylko naszych drogach świadczy o tym, że model jest bardzo dobrze postrzegany. Nowy model również dobrze został przyjęty. Jeszcze niedawno był w TOP10 najlepiej sprzedawanych aut w Europie i jako jedyny z segmentu D w tym zestawieniu. Co do problemów - ile będzie opinii jeśli danego modelu porusza się kilka tyś., a ile jeśli kilka mln? Czysta statystyka.

  • Gość: dlubak

    Oceniono 3 razy 1

    Widzę nowy lead-motive na forum:
    "Awaryjnośc aut VW"
    A może hejterzy wypiszą, co niby jest teraz w VW awaryjne powyżej normy?
    Pomińmy imbusowe napędy pompy wody w 2.0 TDI z lat 2005-2007 (przegrzane głowice) oraz turbiny BW z pierwszych TSi z lat 2010-2011. COŚ JESZCZE?

  • Gość: look7

    Oceniono 1 raz 1

    Co odsłona to gorzej. Tymi najnowszymi nie jeździłem może się poprawili, ale niezawodne i dobre były B3 potem z każda odsłoną było trochę gorzej.

  • Gość: art

    Oceniono 15 razy 1

    wieś tańczy i śpiewa, tyle w temacie paska, mądry rozumie a głupiemu i tak nie przetłumaczy.

  • emasele

    Oceniono 1 raz 1

    amerykański passat to europejska skoda superb. nie passat

  • Gość: Danny

    Oceniono 1 raz 1

    "drugiego Passata można było po raz pierwszy zamówić z automatyczną skrzynią biegów".
    To spora ciekawostka, bo ja miałem rocznik 79 z taką skrzynią.

  • Gość: fan otto

    Oceniono 5 razy 1

    Pierwszy slajd, widać, że otto, już mdli w środku.. tak, szkoda życia. Jak taki patałach utrzymuje się tyle czasu..

  • Gość: gda

    Oceniono 3 razy 1

    4 lata jeździłem B6 z 140konnym 2.0TDI z samego początku produkcji z auta byłem zadowolony jak go sprzedawałem w 2009 roku miał 140 tysięcy przebiegu bez żadnych usterek, jedyne do czego można się przyczepić to wnętrze które szybko się zestarzało (kiepskie materiały) i z jego elementów dochodziły różne irytujące dźwięki, fakt że patrzę na to przez pryzmat samochodu który kupiłem w 2009 roku czyli BMW 330XD które obecnie ma prawie 100 tysięcy przebiegu i wnętrze jest jak nowe, ale to w ogóle zupełnie inna liga niż passat w każdym aspekcie ale cena też 2x wyższa

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX