Giganci na kołach

Mają wielkość domu jednorodzinnego, masę własną 600 ton, silniki osiągające moc powyżej 3500 KM. Oto przegląd gigantów na kołach
Caterpillar piłuje koszty. W jednej z największych fabryk zwolni 1,4 tys. osób Caterpillar piłuje koszty. W jednej z największych fabryk zwolni 1,4 tys. osób Caterpillar 797

Caterpillar 797F

Fajne wozidło... Masa własna nieco ponad 240 ton. Silnik V20 o mocy 3793 KM. Przy otwartej skrzyni załadunkowej jego wysokość sięga 15,7 metra. Opony dostarcza Michelin. Mają rozmiar 59/80R63 XDR. Jedna opona waży 5,3 tony.

Wozidła Caterpillar od 60 tys. zł. Sprawdź

Liebherr T 282 C Liebherr T 282 C Liebherr T 282 C

Liebherr T 282 C

Największy pojazd jaki wytwarza firma Liebherr to model T 282 C. Silnik ma pojemność 94,5 litra i 20 cylindrów! Moc - 3755 KM. Ten kolos ma 14,5 metra długości, 8,7 metra szerokości, 7,4 ,metra wysokości. Prędkość maksymalna 64 km/h. Pojazd może załadować maksymalnie 364 tony. Wtedy jego maca całkowita wynosi 600 ton. Chłodnica tego kolosa ma pojemność 700 litrów.

Wozidła już od 8 tys. zł. Sprawdź

Komatsu 930 Komatsu 930 Komatsu 930

Komatsu 930

Olbrzym produkcji japońskiej. Silnik -  16 cylindrowy turbodiesel.

Wozidła firmy Komatsu. Sprawdź

Hitachi EH5000 Hitachi EH5000 Hitachi EH5000

Hitachi EH5000

Jego maksymalna masa własna wynosi528 ton. Moc 3041 KM.

Wozidła firmy Hitachi. Sprawdź

Belaz 7560 Belaz 7560 Belaz 7560

Belaz 7560

BelAZ - produkowany na Białorusi. Produkowany jest już od 1958 roku. Można na niego załadować 360 ton. Model 7560 ma moc 3807 KM. Idealnie nadaje się na ekstremalne warunki - temperatury +50 i -50.

Wozidła już od 8 tys. zł. Sprawdź

GHH MK-A30 GHH MK-A30 GHH MK-A30

GHH MK-A30

Od lat 60-tych firma GHH produkuje specjalne pojazdy wykorzystywane podczas budowy tuneli. Pomieszczą nawet 55 ton ładunku.  Kabina usytuowana jest w ten sposób, żeby łatwo jeździło się tym kolosem zarówno w przód jak i do tyłu.

Dużo ofert pojazdów specjalnych. Sprawdź

ETF Truck ETF Truck ETF Truck

ETF Truck

Niemiecka firma ETF chce dzięki swojemu truckowi o pięciu pięciu osiach i wyjątkowej stylistyce zrewolucjonizować świat kolosów na kołach, w której od 50 lat niewiele się zmieniło. Ciężarówka ETF będzie mogła przewieźć do 800 ton ładunku. Inna nowość - zamontowana  łyżka, którą kolos będzie mógł sam się załadować.

Wozidła już od 8 tys. zł. Sprawdź

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.