Polskie prototypy z okresu PRL

Piotr Kozłowski
01.03.2012 11:05
A A A
Polski Fiat 1100 Coupe

Polski Fiat 1100 Coupe (Polski Fiat 1100 Coupe)

Polacy po wojnie stworzyli bardzo wiele samochodów, których znaczna część nie doczekała się wersji produkcyjnych. Zapraszamy do wycieczki po zapomnianych zakątkach polskiej motoryzacji okresu PRL
Zobacz zdjęcia (11)
Komentarze (48)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • aa1000

    Oceniono 81 razy 65

    Idiotyczna zajawka : "świat nam zazdrościł".
    Czy świat motoryzacyjny w ogóle się interesował modelami z drewna czy z plasteliny?
    Proponuję autorowi wypić wiadro zimnej wody.

  • justas32

    Oceniono 54 razy 52

    Świat miał nas w du...e i niczego nam nie zazdrościł. Po prostu jesteśmy nadal przeraźliwie zakompleksieni ...

  • enforte

    Oceniono 40 razy 30

    wszystkim powtarzającym bez końca, że Beskid to świetny polski projekt skradziony przez francuzów polecam użycie google i poszukanie Mitsubishi Commuter z 1969.

  • Gość: olo

    Oceniono 24 razy 18

    Proszę wychodzi że za PRL-u gdyby nie ci wredni komuniści, bylibyśmy potęgą w motoryzacji.
    Dzisiaj nie ma komunistów więc co stoi na przeszkodzie??

  • boczek150

    Oceniono 25 razy 15

    Kiedy wreszcie przestaniecie powtarzać te insynuacje na temat Beskida?

  • Gość: jacek

    Oceniono 10 razy 6

    Uparte budowanie legendy z tych konstrukcji jest dowodem żałosnej ignorancji autora i całej redakcji moto.pl. Gospodarka socjalistyczna była absolutnie pewnym gwarantem niemożności zbudowania i wyprodukowania czegokolwiek nowatorskiego w dowolnej dziedzinie oprócz sprzętu wojskowego.

    A tak na marginesie: jeden z przedstawionych samochodów w fazie konstrukcji określano terminem "analog". Czy ktokolwiek w redakcji moto.pl wie, skąd takie określenie się mogło wziąć?

  • szela81

    Oceniono 6 razy 6

    Beskid - mimo całej sympatii dla historii motoryzacji w Polsce - był nowoczesny ale nie ukradziony po miliony reno. Reszta to wizje, prototypy, u nas jest ich 10, reszta świata ma ich tysiące. Wprawki, koncepty, testy reakcji na zmiany stylu, głupi koncept berlingo był totalnie innym autem, tak efektownym że można się zdziwić.

    Na poparcie tezy polecam zobaczyć 125 coupe z innej strony, np. z tyłu z ujęciem resoru wystającego absurdalnie i pasującego jak pięść do nosa.

  • Gość: hasta.la.vista

    Oceniono 8 razy 6

    Czy Beskid to nie był przypadkiem FSM?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX