Nowy Range Rover Evoque zaskakuje nie tylko wyposażeniem, ale i ceną

Drugie wcielenie bestsellerowego modelu wprowadza brytyjski koncern na wyższy poziom jakości. Auto zbudowano na nowej platformie, dzięki czemu zyskało więcej miejsca w środkowo i wiele nowoczesnych technologii. Ponadto, można je mieć w zaskakująco korzystnej cenie. Prześwietlamy ofertę.
Range Rover Evoque Range Rover Evoque fot. mat. prasowe

Kompaktowe rozmiary w luksusowych szatach

Nowy Evoque mierzy 4371 mm długości, 1904 mm szerokości i 1649 mm wysokości. Rozstaw osi to 2681 mm. Tym samym, wpisuje się w kompaktową klasę SUV-ów z metka premium. Bardzo zgrabne, okraszone wieloma dekorami nadwozie można osadzić na felgach w rozmiarze 17-21 cali. Klient ma też do wyboru jeden z 13 lakierów nadwozia. Wraz z czarnymi i srebrnymi akcentami, atrakcyjnie wpisanymi w zderzak końcówkami układu wydechowego, a także wpisanymi w obrys karoserii klamkami, Range Rover to prawdziwa ikona stylu.

Range Rover Evoque (mat. prasowe) Range Rover Evoque (mat. prasowe) Range Rover Evoque (mat. prasowe)

Połączenie nowoczesności z brytyjską elegancją

Przedział pasażerski urządzono w wysmakowanym stylu. Dzięki zastosowaniu nowej platformy, udało się wygospodarować znacznie więcej przestrzeni niż w poprzedniku. Miejsca w dwóch rzędach jest bardzo dużo. Spory jest też bagażnik, którego pojemność wynosi imponujące 591 litrów. Dostępu do niego chroni elektrycznie unoszona pokrywa. By ją uruchomić, wystarczy machnąć nogą pod zderzakiem.

Kokpit zmontowano z materiałów najwyższej próby. To od klienta zależy, czy zdecyduje się na szczotkowane aluminium, skórę, alcantarę lub drewno. Możliwości personalizacyjne są ogromne, a całość nienagannie spasowana. Sporą też rolę w luksusowym klimacie odgrywają nowoczesne ekrany. Zarówno ten centralny, jak zestaw elektronicznych wskaźników, cechują się wysoką rozdzielczości, nasyceniem kolorów i możliwością dopasowania grafiki do własnych preferencji.

Range Rover Evoque (mat. prasowe)
Range Rover Evoque (mat. prasowe)

Lista wyposażenia jest bardzo długa i znajdziemy na niej między innymi:

- Podgrzewane i wentylowane siedzenia przednie regulowane w 16 kierunkach z pamięcią ustawień i funkcją masażu oraz podgrzewane siedzenia tylne

- Ogrzewanie postojowe, uruchamianie dedykowanym pilotem lub przy pomocy ustawień czasowych na panelu dotykowym

- Zestaw audio Meridian Surround Sound System o mocy 825W

- Activity Key - otwieranie i zamykanie samochodu za pomocą opaski na nadgarstku

- System kamer 360 stopni

Range Rover Evoque Range Rover Evoque mat. prasowe

Doładowane jednostki i napęd na cztery koła

Range Rover w standardzie ma napęd na obie osie i wydajną, automatyczną skrzynię biegów. Warto postawić jeszcze na opcjonalne zawieszenie z kilkoma trybami jazdy i zmienną charakterystyką amortyzatorów. W ten sposób łatwo dopasować czułość układu kierowniczego, kontroli trakcji i układu jezdnego do warunków na drodze. Dodatkowo, mamy silniki o mocy od 150 do 300 koni mechanicznych. Najmocniejszy diesel generuje 240 KM i 500 Nm dostępnych w szerokim przedziale 1500-2500 obr./min. Przyspiesza do setki w 7,7 sekundy i zużywa w cyklu średnim zaledwie 7 litrów. 300-konna, doładowana jednostka benzynowa również gwarantuje świetne osiągi. Pierwsza setka pojawia się na cyfrowych wskaźnikach po 6,6 sekundy, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 242 km/h.

Evoque świetnie spisuje się nie tylko na asfalcie, lecz również na nieutwardzonych szlakach. Kompaktowe rozmiary karoserii podwyższają jego dzielność w terenie i pozwalają przeciskać się wąskimi ścieżkami. Ponadto, głębokość brodzenia wynosi aż 600 milimetrów. Niewielu konkurentów może pochwalić się choć zbliżonymi parametrami.

RANGE ROVER EVOQUE (2019) RANGE ROVER EVOQUE (2019) RANGE ROVER

Atrakcyjna oferta

Nie dość, że Range Rover jest luksusowy, szybki, dzielny poza asfaltem, to można go swobodnie personalizować i skorzystać z atrakcyjnej formy finansowania. Elastyczny leasing pozwala dopasować okres trwania umowy, wysokość wpłaty własnej (nawet 0 procent), a także ustalić roczny limit kilometrów. 150-konnego diesla z automatem i systemem AWD, można użytkować już za 1271 złotych netto miesięcznie.

Więcej o:
Copyright © Agora SA