Luksusowy SUV, który zabierze na pokład 7 osób. Teraz dostępny w atrakcyjnym finansowaniu bez opłaty wstępnej

To arystokratyczny SUV o kilku obliczach. Potrafi być szybki i luksusowy, bądź piekielnie szybki i drapieżny. Może też z powodzeniem wjechać w trudny teren i udowodnić, że wysoko urodzony właściciel również może ubrudzić garnitur szyty na miarę. Sprawdzamy, jakimi argumentami przekonuje Range Rover Sport.
Range Rover Sport Range Rover Sport Range Rover

Potężny i majestatyczny

Trudno mówić o jakiejkolwiek konkurencji dla Range Rovera. To auta jedyne w swoim rodzaju. Mają unikalną szatę zewnętrzną, wysmakowane wnętrze zdobione materiałami z najwyższej półki, a także silniki, których mogliby pozazdrościć producenci sportowych samochodów. Mimo szerokiego spektrum cech, brytyjski SUV urzeka designem. Liczne, dynamiczne przetłoczenia w połączeniu z elementami kontrastującymi z lakierem nadwozia oraz obręczami ze stopów lekkich w rozmiarze nawet 22-cali, przedstawiają się majestatycznie.

Wysmakowany zestaw uzupełniają gabaryty konstrukcji. Auto ma 488 centymetrów długości, 207 szerokości i 180 wysokości. Rozstaw osi wynosi imponujące 2923 mm.

Range Rover Sport Range Rover Sport Range Rover

Władca luksusu i przestrzeni

Brytyjczycy potrafią projektować nie tylko ponadczasowe karoserie, lecz również wytworne wnętrza. W Sporcie zderza się królewski minimalizm z technologiami z najwyższej półki. Alcantara może zagościć na słupkach oraz podsufitce. Fotele wyposażono w funkcję masażu, podgrzewanie i wentylację. Miejsca w dwóch rzędach jest mnóstwo, a bagażnik pochłonie pralkę, lodówkę i telewizor. Ma 780 litrów pojemności, wiele praktycznych haczyków i siatek pomagających zabezpieczyć mały i duży ładunek. Pokrywa unosi się elektrycznie.

W kokpit w udany sposób wkomponowano dwa ogromne ekrany. Cechują się wysokim nasyceniem kolorów, rozdzielczością HD i zaawansowanym menu, które po kilku minutach opanuje każdy. Gładziki pojawiły się też na kierownicy. Zawiadują multimediami, a także aktywnym tempomatem. Co ciekawe, przezierny wyświetlacz przekazuje kierowcy informacje na temat kąta przechyłu, a także kierunku, w którym podąża auto (kompas).

Range Rover Sport Range Rover Sport Range Rover

Potęga koni mechanicznych i niutonometrów

Pod maską Range Rovera znajdziemy szeroką gamę jednostek napędowych. 6 i 8-cylindrowe diesle generują od 249 do 339 koni mechanicznych i aż 740 Nm uzyskiwanych przy 1750 obr./min. Nowość w gamie stanowi hybryda. 404-konny, elektryczno-spalinowy tandem potrafi przyspieszyć do setki w 6,7 sekundy. Co ciekawe, minimalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi skromne 3,2 litra. Jak widać, brytyjska arystokracja też potrafi oszczędzać.

Ciekawie prezentują się również benzynowe jednostki. Wszystkie wsparte doładowaniem i potężną liczbą koni. Najmocniejszy wariant SVR z kompresorem rozwija 575 KM i 700 Nm. Do 100 km/h przyspiesza w imponujące 4,5 sekundy i zatrzymuje wskazówkę prędkościomierza na 283 km/h. To osiągi rodem z super sportowych samochodów.

Range Rover Sport Range Rover Sport Range Rover

Oferta, której nie możesz zlekceważyć

Każda wersja Range Rovera Sport ma automatyczną, 8-stopniową przekładnię, napęd na obie osie, LED-owe reflektory, a także zaawansowane multimedia z dotykowym ekranem. Ponadto, producent przygotował korzystną ofertę finansową przewidzianą na 24 lub 36 miesięcy. Obejmuje wszystkie wersje silnikowe i wyposażeniowe. Co ważne, nie trzeba wpłaty własnej, by użytkować majestatycznego SUV-a. Atrakcyjna rata miesięczna powinna skusić wielu kierowców szukających luksusu, dobrych własności terenowych, a także dynamicznych i zarazem oszczędnych jednostek napędowych.

Więcej o: