TOP5 wyprzedaży Skody - znaleźliśmy najtańsze modele

Skoda nie zwalnia tempa w wakacje. Mimo, że po pierwszym półroczu jest niekwestionowanym liderem w Polsce, właśnie rozpoczyna kolejną kampanię. Sprawdzamy 5 najciekawszych modeli z letniej wyprzedaży.
Skoda Octavia Combi Skoda Octavia Combi Skoda

Skoda Octavia

Kompaktowy model Skody od lat jest liderem w swoim segmencie. Pierwsza generacja zadebiutowała w drugiej połowie lat 90. Obecnie mamy na rynku 3 wcielenie po głębokim liftingu. Auto imponuje rozmiarami i praktycznością. Występuje jako liftback, kombi, a także uterenowiony Scout. Dostępna jest również najmocniejsza w historii, 245-konna wersja RS. W środku znajdziemy nowoczesne multimedia z 9,2-calowym ekranem dotykowym, jak również szereg elektronicznych systemów wsparcia kierowcy.

W aktualnej, przecenionej ofercie znajdziemy Octavię z silnikami o mocy od 115 do 190 koni mechanicznych. Jest też 4x4. Maksymalny rabat na egzemplarze z bieżącego rocznika sięga 11 tysięcy złotych. Dodatkową premia w wysokości 2 tysięcy przysługuje za zostawienie starego samochodu w rozliczeniu.

Skoda Superb Skoda Superb Skoda

Skoda Superb

Wyrazisty design, atrakcyjnie zaprojektowane detale i rozwiązania, które jeszcze kilka lat temu dostępne były jedynie w klasie premium. Superb występuje jako liftback i przepastne kombi. Rodzinna wersja mierzy 485,6 centymetra długości, 186,4 szerokości i 147,7 wysokości. To wystarczy, by być jednym z największych przedstawicieli gatunku.

Ogromne rozmiary nadwozia przekładają się na przestrzeń wewnątrz. Zarówno z przodu, jak i z tyłu nie zabraknie miejsca koszykarzom. Wielki jest też bagażnik. W kombi mieści 660 litrów, a po złożeniu asymetrycznych oparć aż 1950 litrów. Warto dodać, że ładowność auta wynosi 640 kilogramów.

Poza bogatym wyposażeniem, Skoda oferuje także szeroki zakres silników. Benzynowe dysponują mocą od 190 do 272 koni mechanicznych. Można je połączyć z automatyczną, dwusprzęgłową przekładnią. Najmocniejsza wersja ma też wydajny napęd na obie osie. Diesle to propozycja dla oszczędnych. 2.0 TDI generuje 190 KM. Przyspiesza do setki w 8 sekund i rozpędza się do 228 km/h. Zużywa przy tym zaledwie 6 litrów w średnim rozrachunku.

Rocznik modelowy 2020 dostępny jest teraz na bardzo korzystnych warunkach. Maksymalny rabat sięga 6500 złotych. Warto też skusić się na rozsądnie wyceniony pakiet przeglądów.

Skoda Karoq 2.0 TDI vs. Seat Ateca 2.0 TSI Skoda Karoq 2.0 TDI vs. Seat Ateca 2.0 TSI fot. Piotr Mokwiński

Skoda Karoq

Kompaktowy SUV otrzymał do dyspozycji garść nowoczesnych technologii, dzięki czemu zapewnia bardzo wysoki komfort i bezpieczeństwo podczas codziennej eksploatacji. Jego nadwozie mierzy 438 centymetrów długości, 184 szerokości i 160 wysokości. Auto można doposażyć w pełni LED-owe reflektory, nakładki z tworzywa chroniące lakier przed uszkodzeniami, elektrycznie unoszoną pokrywę bagażnika, a także 18-calowe koła ze stopów lekkich.

W środku Karoq daje się poznać jako dobrze wykonane i przemyślane auto. Mnóstwo schowków, spory bagażnik, wygodne, odpowiednio wyprofilowane fotele i ergonomia na wysokim poziomie. Trudno w tych kwestiach cokolwiek zarzucić. Na pokładzie znajdziemy też zaawansowane multimedia, aktywny tempomat, panoramiczne okno dachowe, czy moduł internetowy zapewniający nawigacji możliwość analizowania natężenia ruchu. Pod maską sprawdzone jednostki TSI i TDI. Dynamiczne i oszczędne o mocy od 115 do 190 koni mechanicznych.

Atrakcyjny i pewny na drodze Karoq, również z napędem na obie osie, został mocno przeceniony. Upusty na rok modelowy 2020 sięgają 10 tysięcy złotych. Dodatkowo można zyskać pakiet ubezpieczeń za grosze.

Skoda Rapid 1.0 TSI vs. Fiat Tipo 1.6 MultiJet Skoda Rapid 1.0 TSI vs. Fiat Tipo 1.6 MultiJet fot. Piotr Mokwiński

Skoda Rapid

Mimo, że Rapid powoli znika z rynku, nie można mu odmówić nowoczesności. Z uwagi na dobrą relację ceny do jakości, jest częstym widokiem pod szyldami korporacji taksówkarskich. Występuje jako funkcjonalny hatchback. Ogromny bagażnik i dużo miejsca w drugim rzędzie potrafią uprzyjemnić długą podróż. Nie można też narzekać na ergonomię i wykonanie materiałów w kabinie. Cieszy obecność różnokolorowych tapicerek i elementów dekoracyjnych ożywiających przedział pasażerski.

Jak przystało na Skodę, lista wyposażenia może być bardzo długa. Już w standardzie możemy liczyć na manualną klimatyzację, elektrycznie regulowane szyby i lusterka, a także komputer pokładowy i szereg systemów elektronicznych wspierających kierowcę podczas jazdy. W droższych wersjach występuje panoramiczne okno dachowe, 17-calowe obręcze ze stopów lekkich, automatyczna klimatyzacja, tempomat i biksenonowe reflektory z LED-ami do jazdy dziennej. Przy okazji końca kariery, Skoda przygotowała wysokie rabaty sięgające nawet 5 500 złotych.

Skoda Kodiaq Skoda Kodiaq MATERIAŁY PRASOWE

Skoda Kodiaq

Nadwozie Kodiaqa ma 470 centymetrów długości, 188 szerokości i 166 wysokości. Prześwit wynosi 18,8 cm. Czarne osłony z tworzywa na progach i zderzakach mają sugerować off-roadowy charakter. Auto można doposażyć w pełni LED-owe reflektory, srebrne relingi dachowe, a także w 17-19-calowe felgi.

Mocną stroną SUV-a są też elektroniczne gadżety. Ten najważniejszy, to 8-calowy ekran zawiadujący multimediami. Dotykowy wyświetlacz ma przejrzystą grafikę, czytelne menu i szybko reaguje na polecenia kierowcy. Obsługuje nawigację, zewnętrzne nośniki pamięci i zestaw kamer 360 stopni ze zmiennym kątem widzenia auta. Na pokładzie znajdziemy też dwustrefową klimatyzację automatyczną, podgrzewane fotele, panoramiczne okno dachowe, a także bezkluczykowy system dostępu. Dobrze wyposażona kabina okazuje się również przestronna. W dwóch rzędach miejsca nie zabraknie dla czterech rosłych osób, a kanapa ma regulację w zakresie 18 centymetrów, a w oparciu można zmieniać kąt pochylenia.

W 7-osobowej konfiguracji, bagażnik ma pojemność 275 litrów. Po złożeniu dodatkowych siedzisk, możliwości ładunkowe wzrosną do 560, a maksymalnie do 2005 litrów (złożony 2 i 3 rząd).

Pod maską Kodiaqa pracują silniki benzynowe i wysokoprężne o mocy od 150 do 190 KM. Ostatnio rodzinę powiększyła usportowiona wersja RS seryjnie połączona z automatem i napędem na obie osie (245 KM).

Atrakcyjnie opakowane technologie mocno przeceniono. Suma rabatów wynosi aż 9 tysięcy złotych. Dodatkową korzyść stanowi rozsądnie wyceniony pakiet przeglądów.

Więcej o: