Tucson należy do najchętniej wybieranych pojazdów w swoim segmencie. Kompaktowy SUV został niedawno odświeżony i zyskał wiele nowoczesnych technologii. Z zewnątrz poznamy go po 19-calowych obręczach ze stopów lekkich, kaskadowym czarnym grillu oraz lotce przytwierdzonej do szczytu elektrycznie unoszonej pokrywy bagażnika. Całości dopełnia czerwony lakier idealnie kontrastujący z dodatkami utrzymanymi w ciemnej tonacji.
Wiele ciekawych akcentów spotkamy również w przestronnym wnętrzu. Wielofunkcyjną, skórzaną kierownicą obszyto czerwoną nicią. Podobny szew znalazł się na nowym lewarku automatycznej skrzyni biegów i boczkach sportowych, mocno wyprofilowanych foteli. Poza tym, na pokładzie znajdziemy wiele udogodnień podnoszących komfort i bezpieczeństwo. To między innymi:
- System utrzymywania pasa ruchu
- Podgrzewana kierownica
- Podgrzewane tylne fotele
- System doświetlania zakrętów
- Inteligentne światła drogowe
- Nawigacja z 8-calowym ekranem dotykowym oraz kamerą cofania
Wersja N-Line wyróżnia się nie tylko bogatym wyposażeniem. To także mocne jednostki napędowe. Pod maską odmiany specjalnej znajdziemy benzynową i wysokoprężną propozycję. 1.6 T-GDI generuje 177 koni mechanicznych i łączy się z manualną lub automatyczną dwusprzęgłową przekładnią. Klient może też wybierać między napędem na przednią albo obie osie. 2.0 CRDi rozwija 185 KM i 400 Nm w zakresie 1750-2750 obr./min. Do setki przyspiesza w 9,5 sekundy, rozpędza się do 201 km/h i zużywa w cyklu średnim 6,6 litra na 100 kilometrów.
Linia wyposażeniowa N-Line pokazuje, że SUV wcale nie musi być typowym pogromcą miejskich krawężników. Hyundai potrafi też błyskawicznie pokonywać setki kilometrów autostrad, a w razie potrzeby zjechać z utwardzonego szlaku. Do tego wygląda oryginalnie i przekonuje bardzo bogatym wyposażeniem.