Obecna generacja Corolli nawiązuje do nazwy sprzed kilku dekad. Wiele lat tradycji przekłada się na techniczne zaawansowanie nowego modelu. Poza tym, auto ma wszystkie cechy poprzedników, do których przyzwyczaili się klienci. To przede wszystkim sprawdzona mechanika. W aktualnej ofercie Corolli Classic znajdziemy 132-konny silnik benzynowy o pojemności 1.6 litra. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach. Auto jest dostępne w dwóch świetnie wyposażonych wersjach - Active i Classic Plus.
Mimo, że to model schodzący ze sceny, Corolla nie ma się czego wstydzić w kwestii udogodnień podnoszących komfort i bezpieczeństwo codziennej eksploatacji. Na pokładzie wersji Active znajdziemy wiele dodatków, które jeszcze niedawno znajdowały się w samochodach z wyższych segmentów. To między innymi:
Dodatkowo Toyota przygotowała dla klientów atrakcyjną ofertę na przednie i tylne czujniki parkowania. Teraz zestaw można dokupić aż 600 zł taniej.
Obecna cena modelu kończącego karierę sprawia, że trudno o lepszą ofertę na rynku. Suma korzyści sięga nawet 10 tysięcy złotych. Warto w tym miejscu porównać cennik Toyoty z bezpośrednią konkurencją. Za Renault Megane GrandCoupe ze 115-konnym silnikiem benzynowym trzeba zapłacić 2 tysiące więcej. Nowa Mazda 3 w wersji sedan kosztuje w niezłej, ale najtańszej konfiguracji blisko 100 tysięcy zł. A Toyotę Corollę Classic możemy mieć już od 64 900 zł.