Seat Tarraco za 700 zł miesięcznie. Zobacz co oferuje 7-osobowy hiszpański SUV

Najnowszy samochód w palecie modelowej Seata jest wszechstronnie utalentowany. W polskich salonach pojawił się na początku bieżącego roku. Pomieści 7 osób, ma 5 lat gwarancji i wydajny napęd na cztery koła. Jak by tego było mało, teraz można go mieć za 700 złotych miesięcznie.
Nowy Seat Tarraco Nowy Seat Tarraco fot. Seat

Największy w rodzinie

Największy SUV w gamie Seata jest najnowocześniejszą hiszpańską propozycją. Tarraco ma 473,5 centymetra długości, 184 szerokości i 167,5 wysokości. Rozstaw osi wynosi 279 cm. Z zewnątrz wyróżnia się stylizacją, która zwiastuje wygląd sukcesywnie wprowadzanych modeli na rynek. Karoserię można osadzić na 20-calowych obręczach ze stopów lekkich, a także uatrakcyjnić w pełni LED-owym oświetleniem oraz jednym z ośmiu metalizowanych lakierów.
 

Nowy Seat Tarraco Nowy Seat Tarraco fot. Seat

Bogate wyposażenie w standardzie

Seat Tarraco występuje w dwóch specyfikacjach wyposażeniowych - Style i Xcellence. Obie są bogato wyposażone. Na liście udogodnień w podstawowej wersji znajdziemy:

  • System kontroli odstępu Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania i funkcją ochrony pieszych i rowerzystów
  • Tempomat z ogranicznikiem prędkości
  • 7 poduszek powietrznych
  • Automatyczną klimatyzację trzystrefowa Climatronic
  • System bezkluczykowego uruchamiania samochodu KESSY GO
  • 8-calowy kolorowy ekran dotykowy
Nowy Seat Tarraco Nowy Seat Tarraco fot. Seat

Mocne silniki w gamie

Pod maską Tarraco może pracować jeden z dwóch silników benzynowych. Pierwszy to 1.5 TSI o mocy 150 koni mechanicznych. Został sprzężony z manualną, 6-biegową skrzynią i napędem na przednią oś. Mimo stosunkowo niewielkiej pojemności, topowy SUV rozpędza się do setki w 9,7 sekundy a jego maksymalna prędkość wynosi 201 km/h. Ofertę uzupełnia 2.0 TSI. 190 KM pozwala na osiągnięcie 100 km/h w 8 sekund. Benzynowej jednostce wtóruje system 4Drive i automatyczna, 7-stopniowa skrzynia DSG.
 
Miłośnicy diesli mogą zdecydować się na 150- lub 190-konne 2.0 TDI. 4-cylindrowy silnik w najmocniejszej konfiguracji połączono z napędem na obie osie i dwusprzęgłową przekładnią. Taki tandem gwarantuje bardzo dobre osiągi (8 sekund do setki) i niskie zużycie paliwa - 7,3 litra w cyklu mieszanym.
 

Nowy Seat Tarraco Nowy Seat Tarraco fot. Seat

Duży, świetnie wyposażony i atrakcyjny cenowo

Najnowszy i największy Seat w historii dostępny jest teraz w bardzo atrakcyjnej cenie. Na 1.5 TSI EVO (150 KM) w specyfikacji Style wystarczy już 716 złotych miesięcznie. Kalkulacja obejmuje wkład własny na poziomie 30%, 4-letni okres kredytu, a także roczny przebieg na poziomie 20 tysięcy kilometrów. W niewiele wyższe cenie można skusić się na mocniejsze odmiany z napędem na cztery koła.