SUV-y Skody z nowymi cennikami. Ile teraz trzeba zapłacić za Karoqa i Kodiaqa?

SUV-ów Skody nie trzeba nikomu przedstawiać. Już w momencie debiutu popyt na nie przekraczał możliwości fabryki. Sprzedaż nie słabnie, ale producent i tak przygotował noworoczną przecenę. Suma korzyści jest naprawdę spora. Sprawdź, ile kosztuje Karoq i Kodiaq.
Skoda Karoq 2.0 TDI vs. Seat Ateca 2.0 TSI Skoda Karoq 2.0 TDI vs. Seat Ateca 2.0 TSI fot. Piotr Mokwiński

Skoda Karoq

Kompaktowy SUV jest najmłodszym dzieckiem czeskiego koncernu. Oddano mu do dyspozycji garść nowoczesnych technologii, dzięki czemu zapewnia bardzo wysoki komfort i bezpieczeństwo podczas codziennej eksploatacji. Jego nadwozie mierzy 438 centymetrów długości, 184 szerokości i 160 wysokości. Auto można doposażyć w pełni LED-owe reflektory, nakładki z tworzywa chroniące lakier przed uszkodzeniami, elektrycznie unoszoną pokrywę bagażnika, a także 18-calowe koła ze stopów lekkich.

W środku Karoq daje się poznać jako dobrze wykonane i przemyślane auto. Mnóstwo schowków, spory bagażnik, wygodne, odpowiednio wyprofilowane fotele i ergonomia na wysokim poziomie. Trudno w tych kwestiach cokolwiek zarzucić. Na pokładzie znajdziemy też zaawansowane multimedia, aktywny tempomat, panoramiczne okno dachowe czy moduł internetowy zapewniający nawigacji możliwość analizowania natężenia ruchu. Pod maską sprawdzone jednostki TSI i TDI. Dynamiczne i oszczędne.

Atrakcyjny i pewny na drodze Karoq, również z napędem na obie osie, został mocno przeceniony. Upusty sięgają 10 tysięcy złotych. Dodatkowo można zyskać pakiet przeglądów o wartości 2 450 zł.

Skoda Kodiaq Laurin & Klement Skoda Kodiaq Laurin & Klement fot. Skoda

Skoda Kodiaq

Nadwozie Kodiaqa ma 470 centymetrów długości, 188 szerokości i 166 wysokości. Prześwit wynosi 18,8 cm. Czarne osłony z tworzywa na progach i zderzakach mają sugerować off-roadowy charakter. Auto można doposażyć w pełni LED-owe reflektory, srebrne relingi dachowe, a także w 17-19-calowe felgi.

Mocną stroną SUV-a są też elektroniczne gadżety. Ten najważniejszy to 8-calowy ekran zawiadujący multimediami. Dotykowy wyświetlacz ma przejrzystą grafikę, czytelne menu i szybko reaguje na polecenia kierowcy. Obsługuje nawigację, zewnętrzne nośniki pamięci i zestaw kamer 360 stopni ze zmiennym kątem widzenia auta. Na pokładzie znajdziemy też dwustrefową klimatyzację automatyczną, podgrzewane fotele, panoramiczne okno dachowe, a także bezkluczykowy system dostępu. Dobrze wyposażona kabina okazuje się również przestronna. W dwóch rzędach miejsca nie zabraknie dla czterech rosłych osób; kanapa ma regulację w zakresie 18 centymetrów, a w oparciu można zmieniać kąt pochylenia.

W konfiguracji 7-osobowej bagażnik ma pojemność 275 litrów. Po złożeniu dodatkowych siedzisk możliwości ładunkowe wzrosną do 560, a maksymalnie do 2005 litrów (złożony 2 i 3 rząd).

Pod maską Kodiaqa pracują silniki benzynowe i wysokoprężne o mocy od 150 do 190 KM. Wkrótce rodzinę powiększy usportowiona wersja RS seryjnie połączona z automatem i napędem na obie osie. Atrakcyjnie opakowane technologie mocno przeceniono. Teraz możesz otrzymać upust do 9 000 zł oraz pakiet przeglądów o wartości 3 000 zł. Oferta obejmuje wszystkie odmiany silnikowe i wyposażeniowe. Poniżej znajdziesz wszystkie szczegóły.

Więcej o: