SUV-y Skody z nowymi cennikami. Ile teraz trzeba zapłacić za Karoqa i Kodiaqa?

SUV-ów Skody nie trzeba nikomu przedstawiać. Już w momencie debiutu popyt na nie przekraczał możliwości fabryki. Sprzedaż nie słabnie, ale producent i tak przygotował wyjątkową ofertę. Sprawdź, ile kosztuje Karoq i Kodiaq.
Skoda Karoq Skoda Karoq Skoda

Skoda Karoq

Kompaktowy SUV jest najmłodszym dzieckiem czeskiego koncernu. Oddano mu do dyspozycji garść nowoczesnych technologii, dzięki czemu zapewnia bardzo wysoki komfort i bezpieczeństwo podczas codziennej eksploatacji. Jego nadwozie mierzy 438 centymetrów długości, 184 szerokości i 160 wysokości. Auto można doposażyć w pełni LED-owe reflektory, nakładki z tworzywa chroniące lakier przed uszkodzeniami, elektrycznie unoszoną pokrywę bagażnika, a także 18-calowe koła ze stopów lekkich.

W środku Karoq daje się poznać jako dobrze wykonane i przemyślane auto. Mnóstwo schowków, spory bagażnik, wygodne, odpowiednio wyprofilowane fotele i ergonomia na wysokim poziomie. Trudno w tych kwestiach cokolwiek zarzucić. Na pokładzie znajdziemy też zaawansowane multimedia, aktywny tempomat, panoramiczne okno dachowe czy moduł internetowy zapewniający nawigacji możliwość analizowania natężenia ruchu. Pod maską sprawdzone jednostki TSI i TDI. Dynamiczne i oszczędne.

Skoda Kodiaq Skoda Kodiaq Skoda

Skoda Kodiaq

Nadwozie Kodiaqa ma 470 centymetrów długości, 188 szerokości i 166 wysokości. Prześwit wynosi 18,8 cm. Czarne osłony z tworzywa na progach i zderzakach mają sugerować off-roadowy charakter. Auto można doposażyć w pełni LED-owe reflektory, srebrne relingi dachowe, a także w 17-19-calowe felgi.

Mocną stroną SUV-a są też elektroniczne gadżety. Ten najważniejszy to 8-calowy ekran zawiadujący multimediami. Dotykowy wyświetlacz ma przejrzystą grafikę, czytelne menu i szybko reaguje na polecenia kierowcy. Obsługuje nawigację, zewnętrzne nośniki pamięci i zestaw kamer 360 stopni ze zmiennym kątem widzenia auta. Na pokładzie znajdziemy też dwustrefową klimatyzację automatyczną, podgrzewane fotele, panoramiczne okno dachowe, a także bezkluczykowy system dostępu. Dobrze wyposażona kabina okazuje się również przestronna. W dwóch rzędach miejsca nie zabraknie dla czterech rosłych osób; kanapa ma regulację w zakresie 18 centymetrów, a w oparciu można zmieniać kąt pochylenia.

W konfiguracji 7-osobowej bagażnik ma pojemność 275 litrów. Po złożeniu dodatkowych siedzisk możliwości ładunkowe wzrosną do 560, a maksymalnie do 2005 litrów (złożony 2 i 3 rząd).

Pod maską Kodiaqa pracują silniki benzynowe i wysokoprężne o mocy od 150 do 190 KM. Rodzinę powiększa usportowiona wersja RS seryjnie połączona z automatem i napędem na obie osie.

Więcej o: