Nowe RAV4 już w salonach. Toyota daje ogromne rabaty na odchodzącą generację

Piąta generacja RAV4 już zadebiutowała w polskich salonach. Możemy teraz liczyć na ogromne rabaty na schodzący, dopracowany model ze sprawdzonymi jednostkami napędowymi. Jakie korzyści czekają na klientów?
Toyota RAV4 Toyota RAV4 fot. Toyota

Czas wysokich rabatów i wielu dodatkowych korzyści

Zmiana generacji to najlepszy czas na skorzystanie z promocji. Czwarte wcielenie wciąż ma się świetnie, a w bieżącej ofercie jest tańsze nawet o 17 600 złotych. Dodatkowe korzyści można zyskać przy wyborze jednego z programów finansowania oraz akcesoriów z katalogu Toyoty. Więcej informacji znajdziesz poniżej.

Toyota RAV4 Toyota RAV4 fot. Toyota

Dlaczego warto wciąż zdecydować się na czwartą generację?

Pierwsze wcielenie RAV4 pojawiło się w 1994 roku. Auto oparto na platformie Corolli VII, dzięki czemu klienci mogli liczyć na sprawdzoną mechanikę i trwałe podzespoły. Kompaktowy SUV japońskiego producenta był jednym z prekursorów tego niezwykle popularnego segmentu. W 2012 nadszedł czas na debiut czwartej generacji znajdującej się od samego początku w ścisłej czołówce rankingów sprzedaży. Dopracowane auto przekonuje przestronnym i funkcjonalnym wnętrzem, pewnymi właściwościami jezdnymi, a także wysoką pozycję w klasyfikacjach niezawodności rozmaitych światowych instytucji.

RAV4 to także ciekawa propozycja dla miłośników hybrydowego napędu. Toyota w takiej wersji pozwala pokonać dystans kilku kilometrów tylko na prądzie, co przekłada się na wyjątkowo niskie zużycie paliwa. Producent podaje, że konsumpcja w mieście wynosi zaledwie 5,1 litra, a emisja CO2 115 g/km. Klienci mogą też zdecydować się na wolnossącą, benzynową odmianę o pojemności 2 litrów i mocy 152 KM lub wysokoprężny wariant opracowany we współpracy z BMW. To 2.0 D-4D generujący 143 KM i 320 Nm w przedziale 1750-2250 obr./min.

Toyota RAV4 Hybrid 2018 Toyota RAV4 Hybrid 2018 fot. Toyota

Piąta generacja

Najnowsze auto urosło i zyskało bardzo nowoczesne kształty. RAV4 oparto na nowej platformie TNGA, z której korzysta model Camry i Corolla zastępująca Aurisa. Opracowana od podstaw modułowa płyta podłogowa oznacza obniżony środek ciężkości, lepsze prowadzenie i dużo większą sztywność całego auta. Znacznie ulepszony jest także napęd 4x4.

Każda Toyota RAV4 jest wyposażona w 8 poduszek powietrznych i pakiet Toyota Safety Sense. W jego skład wejdą m.in.: system awaryjnego hamowania i zapobiegania kolizjom z funkcją wykrywania pieszych, adaptacyjne reflektory, system rozpoznający znaki drogowe, asystent utrzymania pasa ruchu, adaptacyjny tempomat i system ostrzegający o wyjechaniu z pasa ruchu z funkcją automatycznej korekty.

W kabinie pojawiły się nowe multimedia, lepsze materiały wykończeniowe i znacznie więcej przestrzeni, dzięki zwiększonemu rozstawowi osi.

Pod maską znajdziemy 2.5-litrowy silnik benzynowy występujący w tandemie z elektrycznym. Całkowita szczytowa moc układu to 218 KM w przypadku napędu na przód i 222 KM dla aut z napędem na obie osie

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.