Nowa Corolla zastąpi obecnego na rynku sedana Toyoty i model Auris. Dlaczego to właśnie teraz warto kupić odchodzące modele?

Ta japońska legenda doczekała się najnowszego wcielenia. Jest bardzo nowoczesna, przestronna, a także bogato wyposażona i atrakcyjnie wyceniona. Przy okazji wypiera z katalogu marki inne modele. Warto się jej bliżej przyjrzeć.
Toyota Corolla 2018 Toyota Corolla 2018 fot. Toyota

Nowy gracz na scenie

Obecnie mianem Corolli nazywany jest wyłącznie kompaktowy sedan Toyoty, ale już niebawem z rynku zniknie Auris, czyli wersje hatchback i kombi. Dołączą one do rodziny Corolli.

Wśród jednostek napędowych pojawi propozycja benzynowa z doładowaniem i dwie hybrydowe. Samochód niebawem pojawi się w Polsce. Teraz w salonach Toyoty zapanowała gorączka wyprzedaży wspomnianych Aurisa i Corolli sedan.

Toyota Auris Freestyle Toyota Auris Freestyle fot. Toyota

Czas pożegnania

Kompaktowy sedan Toyoty jest jednym z najpopularniejszych samochodów na świecie. Przy okazji jest to jeden z modeli mających największy udział klientów indywidualnych w sprzedaży w Polsce. Przyczyna jest bardzo prosta. W rankingach niezawodności zajmuje bardzo wysokie pozycje, skrywa pancerną mechanikę, wiele udogodnień podnoszących komfort codziennej eksploatacji, a także systemy wspomagające kierowcę na drodze. Przy okazji zmiany warty, Aurisa można teraz kupić z dużą zniżką. Producent przewidział maksymalny rabat w wysokości 13 500 złotych na hatchbacka i 13 tysięcy na kombi. Jeśli wolicie leasing, Toyota ma ciekawy Smartplan już za kilkaset złotych miesięcznie.

Toyota Corolla Toyota Corolla fot. Toyota

Reprezentacyjna mała limuzyna

Obecna generacja Corolli nawiązuje do nazwy sprzed kilku dekad. Wiele lat tradycji przekłada się na techniczne zaawansowanie nowego modelu. Poza tym, auto ma wszystkie cechy poprzedników, do których przyzwyczaili się klienci. To przede wszystkim sprawdzona mechanika. Toyota jest jednym z ostatnich producentów, którzy wciąż stawiają na wolnossące jednostki. Pod maską pracuje silnik 1.33 Dual VVT-i o maksymalnej mocy 99 KM. Połączony z 6-biegową skrzynią manualną rozpędza Corollę do setki w 12,6 sekundy. Średnie spalanie podawane przez producenta w cyklu mieszanym to 5,6 l/100 km. Propozycji jest więcej i na pewno nie można ich przeoczyć. Wystarczy wspomnieć, że japońska limuzyna dostępna jest z rabatem do 15 500 złotych. Decydując się na Smartplan, wyjedziecie nowym samochodem z salonu już za kilkaset złotych miesięcznie.

*** Prezentowane powyżej treści i produkty są niezależnym wyborem redakcji serwisu. W powyższym tekście umieszczone zostały linki promocyjne naszych Partnerów. Klikając w nie, wspierasz naszą działalność.

Więcej o: