Kilka dni temu podaliśmy cenę bazowego Evoque'a Pure, zasilanego 2,2-litrowym turbodieslem o mocy 150 koni. Ceny pozostałych wersji importer podaje w euro:
(eD4/TD4 - turbodiesel o mocy 150 KM, SD4 - turbodiesel o mocy 190 KM, Si4 - turbobenzyna o mocy 240 KM)
Jak przystało na model klasy premium, Range Rover Evoque oferuje szerokie możliwości personalizacji i długą listę dodatków. Obejmuje ona m.in. kontrastujące barwy dachu i spoilerów, 8 wzorów aluminiowych obręczy o średnicy od 17 do 20 cali, 16 wzorów tapicerki, metalowych wykończeń, drewnianych oklein i kolorów podsufitki, 825-watowy system audio Meridian, telewizor oraz odtwarzacz DVD. Klienci mają do wyboru trzy warianty wyposażenia: "chłodny i nowoczesny" Pure, luksusowy Prestige oraz sportowy Dynamic.
Pod maską Evoque'a może bić benzynowe lub wysokoprężne serce. Pierwsze z nich z pojemności 2 litrów osiąga dzięki turbodoładowaniu moc 240 koni i rozpędza auto do setki w 7,1 s. 2,2-litrowy turbodiesel występuje natomiast w dwóch wersjach mocy: 150 i 190 koni. Pierwsza z nich służy przede wszystkim oszczędnej jeździe (średnia emisja dwutlenku węgla: 149 gramów na kilometr).
Marcin Sobolewski