Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem

Zdjęcie numer 3 w galerii - Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem

Fot. Piotr Kozłowski

Range Rover Velar
  • Zdjęcie numer 1 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 2 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 3 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 4 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 5 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 6 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 7 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 8 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 9 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 10 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 11 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 12 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 13 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 14 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 15 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 16 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 17 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
  • Zdjęcie numer 18 w galerii Range Rover Velar - testujemy pierwszą edycję z mocnym dieslem
Komentarze (47)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: koncept

    Oceniono 23 razy 13

    "Wygląda koncepcyjnie"
    a piszący jest idiotą...

  • hiszpan25

    Oceniono 14 razy 10

    hehe niemal 2t wagi , naped na 4 kola, aerodynamika cegly i spalanie 6.4l/100km... a ja bede nastepnym papiezem :)

  • kocurxtr

    Oceniono 16 razy 8

    eee do dupy ...
    brakuje mi tam zakrzywionego samsunga 60 cali OLED ...
    no i bałym się tym forsować krawężnik...

  • e50504

    Oceniono 19 razy 7

    Wygląda koncepcyjnie xD Kogo wy tutaj zatrudniacie?

    Nawet ładny, trzeba przyznać, natomiast należy liczyć się ze spadkiem wartości na poziomie 100000 zł rocznie, przy czym za samo wyjechanie z salonu będzie -150000. Nie jest rzadkim widokiem stojący w komisie 5 letni Range Rover za mniej niż 100 tysięcy.

    Awaryjność i koszty serwisowania to już klasa sama dla siebie :D

  • Gość: Cefal

    Oceniono 8 razy 6

    Redaktor nie wspomniał o konkurencji. BMW X4 i X6. Merc GLC Coupé i GLE coupé. Bo Velar wpasowuje sie sprytnie miedzy nie. Tak Bryci widza coupé. I to jest DESIGN a nie niemieckie pokraki. Zupełnie jak angielskie buty czy garnitury. Cudo! McGovern doprowadził aktualną estetykę RR do perfekcji.

  • Gość: rew

    Oceniono 6 razy 4

    To gdzie ten test?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX