BMW X5 M Sport i X5 M50d

Wczoraj pierwsze zdjęcia nowego X5, dziś kolejna porcja fotografii, tym razem przedstawiających X5 M Sport i M50d. BMW pochwaliło się też osiągami potężnego diesla

Kto najbardziej zaniża średnie spalanie?

Wczoraj BMW opublikowało obszerną galerię zdjęć nowego X5 . Pojawiły się też pierwsze informacje dotyczące mocnego diesla o oznaczeniu M50d. Bawarczycy dopiero dzisiaj zdecydowali się pokazać fotografie przedstawiające tę wersję (oficjalnie jest to przeciek zawierający broszurę auta). Pochwalili się też pakietem M Sport.

M-pakiet zawiera nowe zderzaki, nakładki progowe oraz 19-calowe felgi o specjalnym wzorze (opcjonalnie o rozmiarze 20 cali). We wnętrzu zagościła nowa kierownica, sportowe fotele, aluminiowe wstawki i emblematy z logo M GmbH. Opcjonalnie będzie można zamówić zmodyfikowane, obniżone zawieszenie.

To, co w BMW X5 M-Sport jest opcją, dla M50d jest standardem. Sportowe zawieszenie ma pomóc w okiełznaniu 381 KM, które generuje 3-litrowy, potrójnie doładowany diesel R6. Maksymalna moc dostępna jest w przedziale 4000-4400 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 740 Nm (w przedziale 2000-3000 obr./min.).

Ile kosztują nowe BMW? Tutaj znajdziesz ceny wszystkich modeli

8-stopniowy automat przekazuje moc i moment na wszystkie koła, dzięki czemu monstrualne BMW przyspiesza do setki w 5,3 s. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h. X5 M50d podobno zużywa średnio 6,7 l oleju napędowego na 100 km. W świetle ostatniego raportu ICCT brzmi to jednak mało wiarygodnie.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.