Super Bowl 2017 | Toyota Mirai | W trosce o środowisko

Toyota USA
03.02.2017 09:11
Wielkimi krokami zbliża się Super Bowl, czyli wielkie amerykańskie święto sportu. Oprócz samego meczu Patriots i Falcons atrakcją będzie także koncert w przerwie oraz świetne, krótkie reklamy. Wiele z nich przygotują producenci samochodów. Toyota w pomysłowym, 30-sekundowym filmie postanowiło przypomnieć, że Toyota Mirai emituje jedynie wodę. Japończycy od kilkunastu lat są liderem branży we wdrażaniu proekologicznych rozwiązań
Komentarze (4)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: jon

    0

    Wiele osób oglądając taką reklamę z pewności wygoogluje sobie Toyotę Mirai i pozna zalety auta napędzanego wodorem. Ważne, aby podczas tak medialnych imprez promować taką technologię. Mirai jest kiedyś Prius i otwiera nową drogę napędów przyszłości. Oby zyskała równie dużą popularność.

  • Gość: Trick

    0

    Super Bowl to doskonała okazja, żeby uświadomić światu jak ważne jest wprowadzenie do użytku nowych technologii, które chronią środowisko. Toyota zrobiła to w bardzo dobrym guście.

  • Gość: bartosz

    0

    Wodorowy napęd to przyszłość motoryzacji moim zdaniem. Kto wie, może niedługo wejdą do powszechnego użytku. Póki co czeka nas boom na hybrydy. Ja już aurisa kupiłem.

  • Gość: piotrek

    0

    Reklama świetna, na poziomie światowym. Ostatnio toyota coraz przyjemniej mnie zaskakuje. Jako ekoentuzjasta jestem jak najbardziej za wszystkimi chroniącymi środowisko technologiami.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX