Kompaktowy minivan ma 435 cm długości przy rozstawie osi 260 cm (wysokość 158 cm). Pasażerom nie zabraknie zatem miejsca nad głowami ani na nogi. Pod podłogą i fotelami wygospodarowano zaś zamykane schowki. Prowadzący ma do dyspozycji regulację wysokości siedziska i podparcia lędźwiowego w fotelu oraz kolumnę kierownicy ustawianą w płaszczyźnie pionowej. Po złożeniu tylnego siedzenia pojemność bagażnika można powiększyć z 325 do 1320 l.
Zawieszenie zestrojono raczej miękko - samochód jest komfortowy, za to na zakrętach mocno się przechyla. Dynamika 105-konnej jednostki 1.6 okazuje się przeciętna.
Producent oferuje podstawową odmianę auta z niezłym wyposażeniem standardowym po dość atrakcyjnej cenie. Za blisko 60 tys. zł otrzymasz: dwie czołowe poduszki powietrzne, poduszki boczne, ABS, ręczną klimatyzację, przednie światła przeciwmgielne, elektrycznie sterowane szyby i ogrzewane lusterka zewnętrzne, radioodtwarzacz CD sterowany zdalnie przyciskami przy kierownicy oraz centralny zamek. Wśród niewielu dostępnych opcji są m.in.: obręcze kół ze stopów lekkich (1400 zł), automatyczna klimatyzacja (1800 zł), elektrycznie uchylany dach słoneczny (3000 zł), skórzana tapicerka (5850 zł) i lakier metaliczny (1600 zł). Za 3200 zł można natomiast dokupić pakiet składający się z automatycznej klimatyzacji, bocznych listew w kolorze czarnym, chromowanych klamek wewnętrznych oraz kierownicy i gałki dźwigni zmiany biegów pokrytych skórą.
Koreański minivan odznacza się korzystną relacją ceny do wyposażenia. Może to wystarczy, aby Rezzo miał na naszym rynku więcej szczęścia niż Tacuma.
koszty i wyposażenie (63/80 pkt)
+ przestronne i wygodne wnętrze
+ rozsądna cena
- miękkie zawieszenie
- słaba dynamika