Niedrogi, autoryzowany serwis?

Artykuł sponsorowany - Nowe przepisy UE, które zastąpią wygasające w maju br. "rozporządzenie GVO w zakresie dystrybucji i serwisowania pojazdów silnikowych" mają zapewnić kierowcom dostęp do tanich części zamiennych i swobodnego korzystania z nieautoryzowanych serwisów. Bez utraty gwarancji. Co na to autoryzowane serwisy? Z pewnością będzie konkurencyjnie i prokonsumencko

Zanim przepisy wejdą w życie, już teraz polscy kierowcy nie muszą wybierać pomiędzy ceną a jakością. Szwedzka marka Volvo, w ramach kampanii serwisowej 4+, obniżyła ceny części zamiennych i usług serwisowych świadczonych przez ASO. Ta wyjątkowo atrakcyjna oferta jest skierowana do właścicieli czteroletnich i starszych samochodów marki Volvo. Rabaty na części zamienne wynoszą 10 % w przypadku samochodów czteroletnich i sięgają aż 25 % w przypadku samochodów sześcioletnich i starszych. Z kolei za usługi serwisowe właściciele aut Volvo zapłacą od 20 do 50 % mniej.

Jednakże finansowa oszczędność to nie wszystko. W przypadku samochodów szwedzkiej marki ważna jest też wartość dodana. Autoryzowane stacje obsługi Volvo zawsze używają wysokiej jakości części zamiennych, a naprawy dokonywane są przez odpowiednio przeszkolonych pracowników, dysponujących profesjonalnym i zaawansowanym sprzętem. Ponadto wszystkie wymienione podzespoły są objęte gwarancją oraz posiadają certyfikaty bezpieczeństwa. To duży plus w porównaniu z nieautoryzowanymi warsztatami, których fachowcy na co dzień mają do czynienia z różnymi markami samochodów, nierzadko mniej zaawansowanymi technologicznie niż Volvo.

Te wszystkie cechy ASO pozwoliły po raz kolejny zwyciężyć Volvo Auto Polska w niezależnym Narodowym Auto Teście 2009 zorganizowanym przez tygodnik Auto Świat, w kategorii Estetyka i Kultura Obsługi w ASO. Właściciele samochodów marki Volvo docenili nie tylko jakość obsługi, ale i profesjonalizm autoryzowanego serwisu, dzięki temu w kategorii: fachowe naprawy dokonywane w ASO,  Volvo zanotowało awans na 3 miejsce. Do tych zalet dołączyła kolejna, której nie sposób pominąć - cena.

Więcej szczegółowych informacji o kampanii serwisowej Volvo 4+ można uzyskać na stronie internetowej www.volvoczteryplus.pl, oraz dzwoniąc na numer infolinii Volvo - z telefonu stacjonarnego 0 801 1 VOLVO (0 801 1 86586), lub z telefonu komórkowego 0 502 2 VOLVO (0 502 2 86586). Można także skontaktować się bezpośrednio z dowolnie wybranym Autoryzowanym Serwisem marki Volvo w Polsce.

Artykuł sponsorowany

","publisher":{"@type":"Organization","name":"moto.pl","logo":{"url":"http://moto.pl/logos/146.png","name":null,"width":null,"height":null,"datePublished":null,"@type":"ImageObject"}},"author":{"url":null,"email":null,"name":"Artykuł sponsorowany","@type":"Person"},"@context":"http://schema.org","@type":"NewsArticle","name":"Niedrogi, autoryzowany serwis? ","image":[]}