Tata - sprzedaż rośnie

Tata jest obecna na polskim rynku od nieco ponad dwóch lat. Mimo nieznajomości marki sprzedaż indyjskich samochodów nad Wisłą stale rośnie

Sprzedaż samochodów marki Tata rozpoczęła się we wrześniu 2008 roku. Przez pierwsze cztery miesiące sprzedano zaledwie 168 samochodów. Pierwszy rok działalności to już ponad tysiąc sztuk. Sprzedaż w pełnym roku kalendarzowym 2009 zamknęła się liczbą 1 191 aut.

Mimo, że z oferty wycofano już terenowego Safari sprzedaż ciągle rośnie. Podstawą sprzedaży są nadal modele Indica, zarówno dotychczasowy, jak i nowy o dodatkowym oznaczeniu Vista.

Obniżenie cen w ramach wyprzedaży rocznika 2010 i promocyjne ceny Visty zachęcają coraz to nowych klientów. W październiku sprzedano 236, a w listopadzie 314 aut. Łącznie przez pierwsze 11 miesięcy tego roku Polacy kupili 1 150 samochodów marki Tata.

Całkowita sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych marki Tata na świecie wyniosła w tym roku 499 492 sztuk, co stanowi ponad 31% wzrost w porównaniu do 381 003 pojazdów sprzedanych w roku ubiegłym.

Marcin Lewandowski


ZOBACZ TAKŻE:

Tata Indica Vista od 29 950 zł


Samochody: Tata Indica - ogłoszenia

Więcej o: