Od 8 lipca w Ameryce nabywcy większości modeli marki Chrysler, Jeep, Dodge oraz Ram z rocznika 2010 mają możliwość zwrotu zakupionego auta w ciągu 60 dni, jeśli samochód nie spełni ich oczekiwań. Koncern może też uregulować za klienta spłatę do 500 dolarów raty w ciągu dwóch pierwszych miesięcy (maksymalnie 1 000 USD).
Przedstawiciele Chrysler Group podkreślają, że w ramach podobnego programu z samochodami typu van z takiej opcji skorzystało tylko 8 osób, chociaż cała akcja trwała prawie pięć miesięcy.
Chrysler Group LLC, do którego należą wymienione wyżej marki, rok temu rozpoczął normalną działalność po zakończeniu postępowania upadłościowego. Nowym parterem Amerykanów został Fiat S.p.A, natomiast Sergio Marchionne objął dyrektora wykonawczego Chrysler Group.
Chrysler Group z kolei przekazał spółce wchodzącej w skład Fiata 20% pojedynczych udziałów nowej firmy. Fiat jest również stroną szeregu umów dotyczących transferu określonych technologii, platform pojazdów oraz zespołów napędowych na rzecz nowego Chryslera. Udziały Fiata będą rosnąć stopniowo do poziomu 35%, o ile spełnione zostaną szczególne warunki przewidziane w porozumieniu.
Kilka tygodni temu informowaliśmy m.in. o planach przeprowadzenia w Europie reorganizacji sieci sprzedaży Chrysler i Lancia oraz połączenia oferty obu marek tak, aby stworzyć bogatą gamę produktową adresowaną do jak najszerszej grupy potencjalnych klientów (patrz link poniżej).
Ciekawe czy w Polsce Fiat wprowadzi możliwość zwrotu samochodu niezadowolonym klientom? Na razie nic na ten temat nie wiadomo.
Żródło: Samar
Mustang za milion dolarów - ZOBACZ TUTAJ