Nowy diesel dla Superba

Nowy dwulitrowy diesel o mocy 140 KM zastępuje starego dwulitrowego diesla o mocy 140 KM. Po co taka zamiana? Nowy silnik zasilany systemem common rail (wreszcie!), jest cichszy i oszczędniejszy

Trzy lata temu Audi zaczęło zastępować pompowtryskiwacze systemen common rail. Dziś przyszedł czas na Skodę. Choć nie jeździliśmy jeszcze Superbem z nowym silnikiem już wiemy, auto po zmianie auto będzie cichsze i to jest najbardziej odczuwalna zmiana. Oraz nieznacznie oszczędniejsze. Nowy silnik będzie dostępny z 6-stopniową ręczną skrzynką lub DSG. Silnik spełnia normy emisji spalin Euro 5. Cena nie zmienia się. Po Superbie common rail trafi do Octavii. Flagowa Skoda z nowym silnikiem 2.0 TDI osiąga prędkość maksymalną 208 km/h, do setki dobija w w 10,1 sekundy i zużywa wg producenta 5,4 l paliwa na 100 km. Nowy diesel w porównaniu z poprzednikiem emituje mniej spalin - wartość emisji CO2 wynosi 143 g/km (poprzednik: 155 g/km).

Szczepan Mroczek

Dlaczego Polacy nie lubią Skody - ZOBACZ TUTAJ

Skoda Superb Combi - pierwsza jazda - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Skoda Superb - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.