Nowy znaczek Peugeota

Peugeot po zaledwie ośmiu latach zmienia swoje logo. Nowy lew jest wg firmy bardziej drapieżny i bardziej opływowy

Lew jest symbolem marki Peugeot od 1858 roku. W dobie rozwoju motoryzacji zaczął się częściej zmieniać, po raz pierwszy w 1925 roku. W 1960 nastąpiła trzecia zmiana logo wprowadzając nową, charakterystyczną czcionkę, która okazała się trwalsza i przetrwała niemal niezmieniona do 2002 roku. Najnowsze wydanie lwa (zobacz tutaj) jest prostsze, trójwymiarowe, a niebieskie tło zostało zastąpione dużo ciemniejszym.

Zdaniem firmy nowy znaczek jest prostszy stylistycznie, lew ma bardziej drapieżny i dynamiczny wygląd, nową pozę, jest bardziej opływowy oraz tworzy bimetaliczny efekt dzięki zestawieniu matowych i połyskujących elementów.

Inna kolorystyka nowego logo oznacza zmiany wyglądu dla sieci dilerskiej i naprawczej (ASO) Peugeota na całym świecie. Zmiany mają zostać wprowadzone do końca 2012 roku.

Pierwszym modelem z nowym znaczkiem będzie Peugeot RCZ, którego debiut planowany jest na wiosnę tego roku.

Marcin Lewandowski                                                                               Jesteśmy też na Facebooku i Blipie


ZOBACZ TAKŻE:

Peugeot 3008: ciepła bułeczka? ZOBACZ TEST

Samochody: Peugeot 407 - ogłoszenia

Czy podoba ci się nowe logo Peugeota?
Więcej o: