Polska: Mitsubishi jak burza

Kompaktowy Lancer jest najlepiej sprzedającym się modelem Mitsubishi w tym roku. Klienci częściej go wybierają, niż Toyotę Auris, Corollę, Kię cee'd, czy Peugeota 308

W listopadzie 2009 najlepiej sprzedającym się modelem Mitsubishi był Outlander, którego sprzedano w ilości 465 sztuk, czyli 150% więcej, niż przed rokiem. Drugie miejsce zajął Lancer znajdując 372 nowych właścicieli.

To jednak Lancer okazał się liderem sprzedaży modeli Mitsubishi w skali roku. Od stycznia do końca listopada 2009 sprzedano 3453 sztuk kompaktu z rekinią twarzą. Co ciekawe opinie klientów co do urody poszczególnych wersji nadwoziowych różnią się od tych, jakie można najczęściej znaleźć w prasie. Świadczy o tym popularność modelu Sportback, który znalazł 2018 klientów w stosunku do 1349 sprzedanych w tym czasie sedanów.

Także sprzedaż modelu Colt zasługuje na uwagę. Do końca listopada sprzedano 1258 sztuk tego modelu (w tym 986 pięciodrzwiowych), co w stosunku do niecałych 700 w tym samym okresie ubiegłego roku.

Mitsubishi to marka o największym wzroście na Polskim rynku. Okres styczeń-listopad 2009 przyniósł wzrost sprzedaży o 77% w stosunku do tego okresu sprzed roku. W samym listopadzie wyniósł prawie 50%.

Wzrost zainteresowania samochodami spod znaku trzech diamentów można przypisać odświeżonej linii modelowej. Rodzina Lancera powiększyła się o model Sportback, Colt i Outlander przeszły facelifting. Także L200 został zmodyfikowany, co uatrakcyjniło ofertę.

Marcin Lewandowski                                                                               Jesteśmy też na Facebooku i Blipie

 

ZOBACZ TAKŻE:

Mitsubishi i-MIEV - pierwsza jazda

 

Baby-Outlander już w przyszłym roku - ZOBACZ GO TUTAJ

Samochody: Mitsubishi Lancer - ogłoszenia

Więcej o: