Koniec świata, Golfy tanieją!

Nowy Golf szóstej generacji już w podstawowej wersji będzie tańszy od poprzednika o 2 100 zł. Inne modele w gamie Volkswagena także potaniały.

Stała się rzecz niebywała. Volkswagen obniżył ceny swoich modeli. Teraz można je kupić już od:

Polo - od 35 490 zł

Golf VI - od 51 890 zł (1.4 TSI 122 80 KM)

New Beetle - od 61 890 zł

Scirocco - od 73 890 zł (1.4 TSI 122 KM)

Eos - od 89 990 zł

Jetta - od 59 490 zł

Passat - od 71 090 zł

Passat CC - od 98 690 zł

Touran od - 57 490 zł

Sharan od - 74 690 zł

Tiguan od - 85 240 zł

Touareg od - 156 490 zł

W ofercie są dwa nowe modele: Golf VI generacji i sportowe Scirocco.

 

źródło: Samar

Znajdź Volkswagena dla siebie - oferty Autotrader.pl

Więcej o:
Komentarze (14)
Koniec świata, Golfy tanieją!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    0

    *artykuł sponsorowany

  • Gość: Gość

    0

    rankingi bezawaryjności dotyczą tylko samochodów serwisowanych w ASO. Innych przecież nie bierze się pod uwagę. Faktem jest że w wypasionych samochodach psuje się elektronika a w mocnych dieslach zarzyna się sprzęgło. Ale i tak regułę widać wyraźnie. Europa coraz bardziej oszczędza.

  • Gość: Gość

    0

    no ten z motorem 80km, bedzie w stanie zaciekle scigac sie na swiatlach z polonezem. stosunek KM/kg bedzie podobny.

  • Gość: Gość

    0

    Ale testy niezawodności to mydlenie oczu. De facto najmniej się psują najbardziej ubogie wersje aut, np najmniej awaryjne z audi jest zwykle A2/A3, a nie full wypas A8 - bo w A3 jest po prostu mniej rzeczy które może się popsuć. Identycznie choćby z BMW. Poza tym jeśli nie ma się po prostu pechowego egzemplarza, to regularnie jeżdżąc na przeglądy nie ma się problemów z autem, niezależnie od wyników testów bezawaryjności.

  • Gość: Gość

    0

    taa a w tych wersjach to z elektryki to dają włącznik świateł i stacyjkę, vw głównie tym przegrywa z innymi markami, niby tanie ale puste jak bęben, a jak doposażyć do normalnego poziomu to cena już nie zachęca, ale niektórzy tak lubią, szczególnie ci co 2,0tdi porównują z wolnossącym 2,0 benzyna...

  • Gość: Gość

    0

    Tylko że te same Toyoty z UK i Japonii to zupełnie inna bajka. Potwierdzają to testy niezawodności. A szczyty list okupują Mazdy i Subaru, które produkuje się tylko w Japonii. Gdyby zlikwidować te z...ste cła to wszyscy jeździliby mazdą 6 zamiast Laguną czy Passatem i Imprezą zamiast Golfem, bo ceny byłyby porównywalne. No chyba że ktoś woli Golfa z przyczyn innych niż praktyczne.

  • Gość: Gość

    0

    zvi:
    Mój niemiecki 8 letni sedan, 184KM, waży 1.7 tony, a pali mniej niż 3/4 azjatyckiego badziewia klasy kompakt, przy czym jednocześnie zapewnia mi komfort jakiego nigdy w małych autkach nie będzie.

  • Gość: Gość

    0

    zvi:"Ciekawe co by było gdyby zniesiono cła zaporowe. Tylko te absurdalne przepisy ratują europejskie badziewie przed masakrą azjatycką."
    Bzdury piszesz - wszystkie liczace sie azjatyckie marki (na czele z japonskimi)maja fabryki w europie i nie plac cel!

  • Gość: Gość

    0

    Klima w golfie w standardzie ?? Hehehe, a to dobre

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX