Rekordowy rok Chevroleta w Polsce

Firma sprzedała w Polsce prawie 7,8 tys. aut, co oznacza 26 procentowy wzrost . Najchętniej klienci wybierali model Aveo. Z salonów wyjeżdżał w różnych odmianach
Chevrolet SonicChevrolet Sonic bez hamulców

W grudniu 2010 roku zadebiutował siedmiosobowy minivan Orlando (ceny od 59 990 zł). W 2011 dołączyły do niego nowy Aveo (sedan i hatchback), Cruze w wersji pięciodrzwiowej oraz sportowe Camaro i ekologiczny Volt (sprawozdanie z poczwórnej premiery znajdziecie tutaj). Dzięki temu w coraz większej palecie modeli brakuje już tylko auta klasy średniej. Tę lukę wypełni nowy Malibu, którego premiera na polskim rynku spodziewana jest w tym roku.

Debiut nowego Aveo, a także Cruza w popularnym w Europie nadwoziu typu hatchback umożliwił marce Chevrolet znacząco zwiększyć sprzedaż. W 2010 roku sprzedano 6170 aut, a w 2011 już 7783 sztuk, co oznacza 26% wzrost.

Bestsellerem Chevroleta z liczbą 3702 sprzedanych egzemplarzy jest model Aveo. Co ciekawe, poprzednia generacja (obecnie Classic) w 2011 roku cieszyła się taką samą popularnością, jak rok wcześniej, mimo debiutu zupełnie nowego modelu w połowie roku. Na drugim miejscu uplasował się malutki Spark (1363 sztuki), który odnotował 50% wzrost zainteresowania. Niewiele mniej sprzedano kompaktowych Cruze'ów (1317). Na końcu listy "popularnych" modeli Chevroleta uplasował się minivan Orlando, który znalazł 668 nabywców.

Marcin Lewandowski


ZOBACZ TAKŻE:

Chevroleta Camaro | Galeria wszystkich generacji

Aveo też chce być "hot"

Chevrolet Lacetti - ogłoszenia

Więcej o: