Małe Maserati za 2 lata

Włosi pracują nad modelem, który będzie konkurować z BMW serii 5 i Mercedesem klasy E

Parking.moto.pl - samochody czekają na Ciebie

Maserati nie zamierza jednak "bawić się" w turbodiesle, ani silniki o pojemności 2 czy 3 litrów. Pod maskę nowego modelu trafią V-ósemki dotychczas montowane w Gran Turismo i Quattroporte. Zadaniem baby-Maserati będzie więc konkurowanie z BMW M5, Mercedesem E63 AMG i Jaguarem XFR.

Do budowy auta posłuży nowa, modułowa podłogowa, z której w przyszłości skorzystają także następcy Gran Turismo i Quattroporte. A co z designem? Podczas gdy karoseria flagowego Quattroporte to dzieło studia Pininfariny, kształtami mniejszej limuzyny zajmuje się Centro Stile Fiat.

Z uwagi na brak wolnych mocy przerobowych zakładu produkcyjnego w Modenie, produkcja nowego modelu zostanie powierzona fabryce Bertone w Turynie. Wiadomo również, że cena wersji podstawowej będzie oscylować wokół 55 tys. euro.

Maserati z zastrzykiem mocy - ZOBACZ TUTAJ

Kolejne rekordowo drogie Ferrari - ZOBACZ TUTAJ

Jaguar - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA