Honda SH 300i | Za kierownicą

Każdy producent jednośladów, samochodów, czy sprzętu AGD marzy o tym, aby jego produkt sprzedawał się lepiej od wyrobu konkurencji i osiągnął sukces rynkowy

Na rynku skuterów, gdzie mieszają się trendy stylistyczne z funkcjonalnością, osiągami, cenami, czy też długoletnią opinią o kultowości danej marki, osiągnięcie sukcesu jest trudne. Szczególnie w krajach, gdzie, jak sięgnąć pamięcią, drogi i ulice są opanowane przez skutery od zawsze. Honda swoim modelem SH 300i może się poszczycić właśnie taką popularnością w ojczyźnie Vespy i Lambretty, będąc numerem jeden w rankingach sprzedaży.

Typoszereg skuterów SH znany jest już od wielu lat, począwszy do końca ubiegłego wieku. Początkowo była to mała pięćdziesiątka i druga jej odmiana, z niewiele większym silniczkiem. Z biegiem lat ewoluowała i zdobywała opinię bardzo dobrego i trwałego jednośladu. Szczególnie dotyczyło to modeli 125/150 ccm, które nadal znajdują miejsce w ofercie firmy. W roku 2007 zaprezentowano nowy, bardziej wyrośnięty model - SH 300i. Swoją popularność zdobył praktycznie tuż po wprowadzeniu go do salonów sprzedaży. Każdy, kto miał możność odbycia jazdy próbnej, wychwalał nowy skuter Hondy. Po roku od rozpoczęcia sprzedaży, ku przerażeniu zwolenników produktów koncernu Piaggio, okazało się, że SH 300i jest najlepiej sprzedawanym skuterem w Italii. Ponieważ wreszcie nadarzyła się okazja odbycia dłuższych jazd testowych Hondą SH 300i, z niecierpliwością czekałem na moment możliwości skonfrontowania zasłyszanych opinii z rzeczywistością.

Cały artykuł przeczytacie - tutaj

 

Paryż 2010 - parada premier - ZOBACZ WSZYSTKIE

MINI Countryman Coupe w drodze

Akcyza bija w quady

Parking.moto.pl - samochody czekają na Ciebie

Więcej o: