Trzykołowa hybryda

Połączenie cech samochodu i motocykla ma sens, gdy można połączyć zalety obu konstrukcji eliminując jednocześnie większość wad. VentureOne jest przykładem na to, że taki eksperyment może mieć szansę powodzenia.

Ma występować w dwóch wersjach, hybrydowej i elektrycznej. Ta druga pozbawiona oczywiście silnika spalinowego ma również większą baterię. Obie osiągają 160 km/h, przyspieszają do 100 km/h w ok. 7 s. Hybryda zużywa 2,4 l/100 km. Pojazd jest co prawda dwumiejscowy, lecz jeśli weźmiemy pod uwagę, że zazwyczaj jeździmy sami (głównie do pracy), to posiadanie go staje się bardziej uzasadnione.

VentureOne - widok z boku

Auto ma kosztować 20 000 $ w wersji hybrydowej i 25 000 $ w wersji elektrycznej. Za takie pieniądze można kupić w USA Toyotę Prius, nie tak ekonomiczną ale pięciomiejscową.

 

Marcin Lewandowski

Więcej o: